Spring naar bijdragen

Afstand houden


Gast Valkje

Recommended Posts

Gast Valkje

oordeel zelf, geef je mening erover of dit kan of niet, maar dit is mijn grootse ergenis..

Ikzelf ben niet vrij van fouten die ik maak in het verkeer, maar te vaak maak ik dit mee, gezien vanuit mijn spiegel..

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

'ts ook een van mijn ergenissen.  Snijden staat op nummer 1   en dit kleven direct op de 2e plaats.
Nu rijdt ik met Tankjes o.a. klasse 6.1   als ze daarin willen verzuipen ze gaan hun gang maar.
Echte hersenlozen zijn dit = klevers zoals in bovenstaand filmpje
 

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Valkje

Welke dash-cam heb je???

Goed en scherp beeld.

 

 

Ik heb een Mio 388, leuk ding om mee te werken en beeld is inderdaad zeer netjes.

Enigste nadeel is de houder, hierdoor komt de dashcam zo`n 5 cm van de ruit af, als de camera dan ongunstig voor de ruit zit,

dan kan de zon zorgen voor een weerspiegeling van spullen die je op je dashboard heb liggen.

 

 

Paulo, plaats alsjeblieft ook filmpjes! Ron, heb je het spiegelhuis nu met duck-tape beplakt?

 

Ducktape was te duur, is gewone plakband... :D

Beestje is 1,5 miljoen km oud...dus hier en daar begint hij uit elkaar te vallen.

Dit zou weleens een van zijn laatste ritjes zijn, daar hij eigenlijk al stil stond een tijdje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kid frost, ha das lang geleden, jeugd sentiment.
Heb dat album ooit in een auto radio laten zitten die ik verkocht had, zonde...

Oh en die afstand, ach de schoonheids prijs verdient het niet.
Maar ergeren doe ik me niet aan zoiets.
De ergste aanrijdingen van achter gebeurd doorgaans met vrachtwagens die veel meer afstand hadden, maar waarvan de voorste al stil stond en de 2e nog 80 reed.
Als je nu moet remmen en hij haalt het niet word je echt niet 100 meter vooruit geslingerd.

 

bewerkt door Harrie76
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Op de ene of andere manier krijg ik wel muziek maar geen beeld, dan maar de link rechtstreeks pakken en dan zie ik beeld met wat ik ook bijna dagelijks zie, maar het zijn de echte chauffeurs,

die overkomen nooit wat, vallen niet in slaap, letten altijd goed op en hebben standaard een meetlintje bij zich, en voor een lekke band of ander storinkje draaien hun hand niet voor om. :angel: :angel: :angel:

bewerkt door Doornekamp33
Link naar opmerking
Deel via andere websites

'storinkje' ??

 

Daarom heb ik dus wel 'ducktape' aan boord (al zou 'hansaplast' ook werken.....iets met lampjes afplakken)             :D

 

V.w.b. het afstand houden ?

Waarschuw maar één keer, wijs ze op het 'temperatuur' bord, en vertel ze dat bitumen van 180 graden 'hun' dag redelijk kan verpesten.

Als ze er achterop klappen zijn ze zelf als eerste aan de beurt (tank wand is maar 4 mm. dik)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden