[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Ongeval A-15, Deil


goudvis

Recommended Posts

  • Forumlid

Die mannen hebben wel een engeltje op de schouders gehad na een klapband.

http://www.omroepgelderland.nl/web/nieuws-1/2059917/tot-ver-in-de-avond-problemen-op-a15.htm#.U4OT4MuKB9A

Tot ver in de avond problemen op A15

GELLICUM - Het duurt tot ver in de avond tot de problemen op de A15 zijn opgelost. Vanwege een ongeluk met twee vrachtwagens was de snelweg tussen Deil en Gorinchem afgesloten. Een rijstrook is riond 16.30 uur vrijgegeven, de andere strook gaat waarschijnlijk rond 21 uur weer open.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het mooie is

Ik zou wel eens willen weten wat voor soort banden er op liggen

Heel vaak liggen op de voor as verkeerden banden

Veel weten niet dat de vooras bij veel vrachtwagens maar 6 ton is

En wat licht er op Vaak banden te oud Of hebben het een en ander mee gemaakt

Maar nieuwe goede banden Willen veel bedrijven niet uit geven

Wat is goed koop Ongeluk of goede banden

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast henk driehoek
Het mooie is

Ik zou wel eens willen weten wat voor soort banden er op liggen

Heel vaak liggen op de voor as verkeerden banden

Veel weten niet dat de vooras bij veel vrachtwagens maar 6 ton is

En wat licht er op Vaak banden te oud Of hebben het een en ander mee gemaakt

Maar nieuwe goede banden Willen veel bedrijven niet uit geven

Wat is goed koop Ongeluk of goede banden

Huub

Toch knap dat je dat zoet vanuit Venray

e5ybysaz.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Veel klapbanden de laatste tijd idd.

Gevolg van bezuinigingen?

En de zomer moet nog beginnen!

Veel is chauffeur gerelateerd, sta er gewoon op dat er nieuwe opkomen als dat nodig is, maar ik zou de collega's geen euro willen geven die niet naar de banden kijken voordat ze vertrekken, en ook niet degene die niet weten welk merk er op ligt.

En de Baas kan dan wel willen bezuinigen, en hele volksstammen gaan daar in mee, maar de laatse keer dat ik met een defecte band heb gereden was de 500 meter naar de bandenboer, en verder niet, eerst een andere er op en dan gaan we op pad.

Banden zijn er genoeg, van Mij is er maar 1 op de wereld, of dat nu zo goed is voor de wereld zal ik in het midden laten, maar ikzelf wil nog even hier blijven, bevalt me wel op onze aardkloot. :D :D :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast henk driehoek

Veel is chauffeur gerelateerd, sta er gewoon op dat er nieuwe opkomen als dat nodig is, maar ik zou de collega's geen euro willen geven die niet naar de banden kijken voordat ze vertrekken, en ook niet degene die niet weten welk merk er op ligt.

En de Baas kan dan wel willen bezuinigen, en hele volksstammen gaan daar in mee, maar de laatse keer dat ik met een defecte band heb gereden was de 500 meter naar de bandenboer, en verder niet, eerst een andere er op en dan gaan we op pad.

Banden zijn er genoeg, van Mij is er maar 1 op de wereld, of dat nu zo goed is voor de wereld zal ik in het midden laten, maar ikzelf wil nog even hier blijven, bevalt me wel op onze aardkloot. :D :D :D

sorry, maar ik weet ook niet wat voor merk banden er onder de bus en de truck liggen. Lekker belangrijk ook. En ja, ik voer wel voor vertrek een visuele controle uit.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

sorry, maar ik weet ook niet wat voor merk banden er onder de bus en de truck liggen. Lekker belangrijk ook. En ja, ik voer wel voor vertrek een visuele controle uit.....

 

dus als er banden op gelegd worden die op gesneden zijn .

vind jij het niet belangrijk waar ze liggen .

gr piet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast henk driehoek
dus als er banden op gelegd worden die op gesneden zijn .

vind jij het niet belangrijk waar ze liggen .

gr piet

Ehhh Piet, jou vergelijking is natuurlijk niet helemaal eerlijk he. A, ik ben geen monteur.... En B, ik mag toch aannemen dat voertuigen waar een onderhoudscontract op zit, ook veilig onderhouden worden. Aan mij de schone taak om in ieder geval dagelijks die visuele controle te doen. Zie ik geen mankementen, dan ga ik rijden, klaar. Noem het naïef, maar wel de realiteit voor 80% van de collega's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nee klopt Huub, ze zijn toch nog dommer daar als dat we denken, komkommer word je namelijk niet slim van, is 99% water, slim word je door de hersens te gebruiken en te trainen.       :ja:  :D  :D  :D  :D  :D

 

 

Waarom werken de smileys nu niet, staat dan wel erg dom zonder. :confused: :confused:

bewerkt door Doornekamp33
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Ehhh Piet, jou vergelijking is natuurlijk niet helemaal eerlijk he. A, ik ben geen monteur.... En B, ik mag toch aannemen dat voertuigen waar een onderhoudscontract op zit, ook veilig onderhouden worden. Aan mij de schone taak om in ieder geval dagelijks die visuele controle te doen. Zie ik geen mankementen, dan ga ik rijden, klaar. Noem het naïef, maar wel de realiteit voor 80% van de collega's

Normaal zitten banden niet in een onderhouds contract van de auto.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast henk driehoek

^^ Als er een onderhoudscontract is voor het voertuig, dan is er meestal ook wel een contract bij een bandenboer lijkt mij. En grote bedrijven hebben vaak een eigen garage, dus weten ook wel wat ze doen........ :cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat mij opvalt bij elk ongeval met een klapband op de vooras is dat het altijd supersingles zijn, ook al een keer voor mijn ogen zien gebeuren en is daardoor op een brugpijler geklapt (wagen was net 3 weken oud voor men over achterstallig onderhoud begint). Ik heb het godzijdank gelukkig nog nooit meegemaakt behalve op de trailer dan. Enne Huub, een vooras bij een normale 40 tons combinatie is 7.5 of 9 ton. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

sorry, maar ik weet ook niet wat voor merk banden er onder de bus en de truck liggen. Lekker belangrijk ook. En ja, ik voer wel voor vertrek een visuele controle uit.....

Ook aan de binnenkant van de band?

(ja, dat zeg ik even overdreven naar aanleiding van een ander klapbandongeluk waarbij de binnenkant van de band (wang) slecht bleek te zijn)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden