[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Koelkast in nieuwe scania R begint rare geluiden te maken


markdepet

Recommended Posts

  • Forumlid

Beste collegas,

Heb sinds 4 weken een nieuwe Scania R streamliner, nu begint vanaf zaterdag de koelkast rare rammelende zuigende geluiden te maken. Even een flinke tik er op en het is weer ff minuut stil. Nu sta ik onderweg en niet bij garage iemand zo een idee wat het kan zijn?

Gegroet

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb een Waeco standairco op mijn streamliner staan. Dat ding maakt ook best veel herrie als de compressor aan slaat. Maar werken doet hij iig veel beter dan de bycool die op mijn volvo stond. even offtopic maar ja.

 

Volgende week zaterdag naar emmeloord om nieuw bed iclusief 50 liter koelkast in te laten bouwen bij benscabinemeubelen. Het bed wat er nu inzit daar kan ik niet op slapen.

bewerkt door corne64
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • Forumlid

Mijn koelkast knalt! Het is net of er iemand met een liniaal plat op tafel slaat, zo'n geluid. Mijn collega met zijn streamline heeft dat ook. Volgende akkefietje waardoor ik flink de balen heb dat ik mijn daf geruild heb voor een scania ( zie topic "opticruise, ik word er overspannen van" )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden