[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Snel geld verdienen? Zo moet het niet !!!


Biercola

Recommended Posts

  • Forumlid

De douane in de Franse havenstad Calais heeft een recordvangst aan qat gedaan. Beambten vonden in een Nederlandse vrachtwagen, die op weg was naar Groot-Brittannië, 4300 kilo qat.

De geschatte waarde van de verdovende middelen ligt op meer dan 4,3 miljoen euro.

De Nederlandse chauffeur van de truck is gearresteerd en volgens snelrecht veroordeeld. Hij krijgt twaalf maanden cel en moet een boete betalen die zo hoog is als de geschatte waarde van de drugs, melden Franse media woensdag. De trucker werd eind mei al gepakt.

 

 

Bron: Nu.nl

bewerkt door Biercola
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

....

een boete betalen die zo hoog is als de geschatte waarde van de drugs, melden Franse media woensdag. De trucker werd eind mei al gepakt.

....

Dan heeft hij voorlopig wel ff flink wat kopzorgen, ik bedoel een boete zo hoog als de waarde....4.300.000,- euro?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Sinds 5 januari 2013 is de Nederlandse Opiumwet gewijzigd, waarmee qat ook illegaal werd in Nederland.

(uit wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Qat_(drug)

 

United Kingdom[edit]

As of May 12, 2014, Catha edulis is now illegal in the UK.

(uit wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Khat)

bewerkt door Murphy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

stel!!!

je laadt een complete vracht ergens op een industrie terrein.bij een loodsje.

nog nooit geweest..aangenomen vrachtje.

alles verpakt in dozen op pallets.

je wordt aangehouden in b.v. frankrijk.

grote controle..hup drugshond erin.

en bingo 4300kg zooi verstopt.

en dan???

wat ik zeggen wil.

veroordeel deze man niet te snel.

heb het in orleans ook meegemaakt.

in de scanner iets verdachts gevonden.

was gelukkig loos alarm.

maar had het zweet in de bilnaad staan.

Ik denk dat er op die manier meer gesmokkeld word dan je weet .
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ondanks loodje ben je dan nog verantwoordelijk, wel heb je mogelijkheid van snelrecht dan.maar dan moet je wel diep in buidel tasten voor een advocate, heb het zelf gehad met een vracht uit Spanje, bijna complete vracht laden in Santa Pola, daar hebben ze hasj/wiet in mijn Coil goot verstopt.gewoon erg net bedrijf met docks, later in Barcelona 4 pallet nog opgeladen en toen richting huis, werd bij Perpignan eraf gehaald en Door scanner gehaald.gelijk alarm bellen gingen af en werd gelost.toen ze het vonden ben ik gelijk gearresteerd en overgebracht naar politiebureau. Daar gelijk TLN gebeld en die hebben gezorgd voor Franse advocate en tolk.heb wel geteld 2 dagen daar in cel gezeten. Via snelrecht vrijgesproken. Zo kan het ook he.nu tegenwoordig een camera achterin me oplegger die alles opneemt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

wat een bullshit..

9 van de 10 kleine bedrijven hebben echt

geen zegels of zo!!

ik laad regelmatig op +-7adressen terug.

en dan???loodje van de vorige verbreken?

Je hebt de keuze, ik weet uit ervaring dat het gebruik van zegels in jou voordeel werkt als er drugs in je lading zit, loodje verbreken onder toezicht op je laad address en nieuw loodje plaatsen bij vertrek.Ik weet dat dit een rompslomp is maar een jaar of 10 in een Engelse gevangenis is geen grap, Ik heb een lange lijst van mensen die dit kunnen bevestigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid

Helaas lopen er in nederland een aantal mensen in het rond die zich bezig houden met het vervoer van verdovende middelen en beschermd worden door justitie omdat zij af en toe als informant fungeren, grote vrachten gaan ongecontroleerd door en kleine vrachten die door Jan met de korte achternaam worden vervoert worden worden aangemeld bij justitie. Ik heb een aantal namen op mijn lijst staan, ik kan deze echter niet op het forum plaatsen daar dat de admins over de rooie zou jagen.

Ik mag zelfs van de Engelse de namen niet publiceren, ik ben echter niet bang uitgevallen en een ieder die de namen will weten hoeft het mij alleen maar te  vragen via een PB. Een dezer dagen zet ik ze op facebook onder mijn eigen naam als deze hufters mij dan willen aanklagen zullen zij naar Engeland moeten komen en voor een Engelse rechtbank hun verhaal in het publiek vertellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
 ik kan deze echter niet op het forum plaatsen daar dat de admins over de rooie zou jagen.

 

Als je het onomstotelijke bewijs er ook bij zet wordt het een ander verhaal........

 

 

 ik ben echter niet bang uitgevallen en een ieder die de namen will weten hoeft het mij alleen maar te  vragen via een PB.

 

Lijkt me zo wie zo een stuk verstandiger

Een dezer dagen zet ik ze op facebook onder mijn eigen naam als deze hufters mij dan willen aanklagen zullen zij naar Engeland moeten komen en voor een Engelse rechtbank hun verhaal in het publiek vertellen.

 

Er is een categorie die zullen zeker niet naar de rechter gaan. Maar in dat wereldje spreekt een andere rechter.

Er zijn mensen voor minder omgelegd.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Er zijn mensen voor minder omgelegd.........

Ik ben het volledig eens met you post, bij mij komen voor het merendeel alleen informanten naar boven, deze mensen vormen het grootste gevaar voor chauffeurs daar zei vooraan gezet worden om gearresteerd te worden, aan de ander kant is de hulp van de leden van het chauffeurs forum zeer waardevol daar zei over het hele land zitten en een wereld van ervaring hebben met transportbedrijven oud en nieuw/.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden