Forumlid goudvis Geplaatst 18 juni 2014 Forumlid Share Geplaatst 18 juni 2014 Naam: Blokzijl Transport Geesbrug Bv Plaats:Geesbrug (Coevorden) Provincie:Drenthe Status:Faillissement KvK nummer:01176607 Insolventienr.:F.19/14/137 Rechtbank:Noord-Nederland vestiging Assen Rechter-commissaris:mr. F. Brekelmans Medewerkers:15 Rechtsvorm:Besloten vennootschap Datum oprichting:15-02-2010 Gestort kapitaal:€ 54.000 / € 54.000 Soort KvK:Hoofdvestiging Telefoon:0524-291291 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Administrators Murphy Geplaatst 18 juni 2014 Administrators Share Geplaatst 18 juni 2014 Welke is dit? De zoon of die van de ouwe? Is in ieder geval niet de eerste x dat deze familie failiet gaat.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 18 juni 2014 Forumlid Share Geplaatst 18 juni 2014 GEESBRUG - Op dinsdag 17 juni is voor de rechtbank van Noord-Nederland Blokzijl Transport Geesbrug BV failliet verklaard. Het bedrijf is gevestigd aan de Coevorderstraatweg 31a in Geesbrug. Volgens een faillissementsmedewerker van curator mr. Geene, ligt de oorzaak van het faillissement in dalende omzetten. "Maar we zijn het nog aan het onderzoeken", voegt hij toe. Bij het bedrijf werken 13 werknemers. Op het moment wordt er nog gewoon doorgewerkt bij het bedrijf. http://www.transport-online.nl/site/48810/blokzijl-transport-geesbrug-bv-failliet-verklaard/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 18 juni 2014 Forumlid Share Geplaatst 18 juni 2014 Is al doorgestart, nieuwe bv was al klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Administrators Murphy Geplaatst 18 juni 2014 Administrators Share Geplaatst 18 juni 2014 Had niet anders verwacht van hun. Hebben zij ook nog de N.A.T.O. of is die al eerder geploft? Ik weet dat ik vroeger in een ander leven nog wel eens op een wagen reed met vergunningen van de N.A.T.O. terwijl de wagen zelf van Ome Jan was.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Kempische Truckfan Geplaatst 18 juni 2014 Forumlid Share Geplaatst 18 juni 2014 Zie hier de uitleg: http://www.nieuwsbladtransport.nl/Archive/Article/tabid/409/ArchiveArticleID/21210/ArticleName/HerstructureringbedrijvenBlokzijl/Default.aspx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 18 juni 2014 Forumlid Share Geplaatst 18 juni 2014 Dat was 20 jaar geleden we zijn intussen meer dan een handvol faillisementen verder..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Administrators Murphy Geplaatst 18 juni 2014 Administrators Share Geplaatst 18 juni 2014 Dat was net dat ik weg was daar.... Maar dat van buitengewoon transport...... met die halve 3 assiger semi die reeds enkel jaren uit de APK was...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 18 juni 2014 Forumlid Share Geplaatst 18 juni 2014 Met die opleggers rijden ze nog allemaal oude zooi, nieuwste auto is ook al weer 5 jaar denk ik. Nieuwste oplegger meer dan 10 jaar. maar dit speelt al een hele tijd. Voor de kerst gingen de geruchten al. Maar sinds ze vanaf januari koelwerk doen op noorwegen hadden we niet verwacht dat het zolang ging duren. Zijn al diverse chauffeurs die nieuw werk hebben. Hopen dat ze nog hun centen beuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Administrators Murphy Geplaatst 18 juni 2014 Administrators Share Geplaatst 18 juni 2014 En weer een oud, degelijk bedrijf dat zijn geluk op Noorwegen probeert...Wat is er toch mis met dat klote land daar boven.... Zou het dan toch enkel voor specialisten zijn..... Heb wel gemerkt dat sinds mijn vertrek bij Blokzijl het enkel bergaf is gegaan..... 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Kempische Truckfan Geplaatst 18 juni 2014 Forumlid Share Geplaatst 18 juni 2014 Staat er niet ergens nog een oude F12 in de hoek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid goudvis Geplaatst 18 juni 2014 Auteur Forumlid Share Geplaatst 18 juni 2014 Nieuwste oplegger meer dan 10 jaar. Op zich niets mis mee om met een oudere oplegger te rijden. Geen huurkosten of lease en onderhoud doen ze bij mijn weten zelf. Wat is dat toch met de transportbedrijven in die hoek? Er blijft echt heel weinig over. Moet nog zien dat die doorstart er komt......... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 18 juni 2014 Forumlid Share Geplaatst 18 juni 2014 Nieuwe bv is er al....... Die opleggers is rommel, onderhoud kennen ze niet alleen oplappen wat er stuk is, daken lek, deuren met spanbanden dicht. Vloeren stuk. Zijn klanten kwijtgeraakt daardoor. Dan kun je wel goedkoop zijn maar daar red je het niet meer mee. Meeste is charter voor dfds en 5 auto's voor een koelerboer en wat dakpanelen voor de buren altijd leeg terug. 2 dagen van te voren weten dat een auto ergens leeg komt en geen terugvracht is vrij normaal. Chauffeur halve dag laten wachten en savonds ergens heen sturen waar je misschien wel terugvracht kan krijgen kost geld. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid goudvis Geplaatst 18 juni 2014 Auteur Forumlid Share Geplaatst 18 juni 2014 Je zal wel gelijk hebben maar niet op hetzelfde adres. Er is nog een Ferry Transporten BV maar toen die actief was zat Huub nog op de wagen. Kan zijn dat ze die weer optuigen. Punt is dat in het werk wat ze daar doen er hele forse betaaltermijnen aan de orde zijn. Je hebt toch behoorlijk wat pegels nodig om een wagen of 10 terug op de weg te zetten. Bel de bank en dan hoor je tuut, tuut, tuut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid stiekel1 Geplaatst 19 juni 2014 Forumlid Share Geplaatst 19 juni 2014 Een bedrijf niet kunnen runnen dat is denk ik eerder de oorzaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Kempische Truckfan Geplaatst 19 juni 2014 Forumlid Share Geplaatst 19 juni 2014 Charter voor DFDS DSV. Kan dat er nog aan uit voor een fatsoenlijke bedrijfsvoering dus geld hebben voor onderhoud? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid HIT Geplaatst 19 juni 2014 Forumlid Share Geplaatst 19 juni 2014 Ja hoor, dat kan nog uit. Alleen wel met "normale" auto's en geen halve kermisattracties. Met mijn TGA rijd ik gem. 1:3, 8 of 4, m een goede kennis van mij met een voorkeur voor veel lamjes en andere opsmuk en een te zware rechter voet die haalt net 1:3. Ook doe ik langer met de remmen en banden. Ongeveer 2000km/w (nu) in de hoogtij 3000km/w(2007) ----------- 90ct/km ------------------ 102ct/km Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Gast geworden Geplaatst 19 juni 2014 Forumlid Share Geplaatst 19 juni 2014 Dus nu krijg je minder en rijd je ook minder, dus de omzet is dubbel gedaald, vaste lasten zijn hoger dan 7 jaar geleden. Zie ik het nu zo krom of is de belegde boterham nu een kaal bammetje geworden. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid mathijs1982 Geplaatst 19 juni 2014 Forumlid Share Geplaatst 19 juni 2014 Ja hoor, dat kan nog uit. Alleen wel met "normale" auto's en geen halve kermisattracties. Met mijn TGA rijd ik gem. 1:3, 8 of 4, m een goede kennis van mij met een voorkeur voor veel lamjes en andere opsmuk en een te zware rechter voet die haalt net 1:3. Ook doe ik langer met de remmen en banden. Ongeveer 2000km/w (nu) in de hoogtij 3000km/w(2007) ----------- 90ct/km ------------------ 102ct/km Waarom kan het niet uit met een kermisatractie Harm? Verstuurd van mijn GT-S5690 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid KingKong Geplaatst 20 juni 2014 Forumlid Share Geplaatst 20 juni 2014 Ja hoor, dat kan nog uit. Alleen wel met "normale" auto's en geen halve kermisattracties. Met mijn TGA rijd ik gem. 1:3, 8 of 4, m een goede kennis van mij met een voorkeur voor veel lamjes en andere opsmuk en een te zware rechter voet die haalt net 1:3. Ook doe ik langer met de remmen en banden. Ongeveer 2000km/w (nu) in de hoogtij 3000km/w(2007) ----------- 90ct/km ------------------ 102ct/km Ook in de hoogtij dagen heeft ( toen nog) DFDS geen 102ct/km voor een trekker betaald. Misschien met inbreng van eigen trailer of one way Trucking ( zelf voor retour of export zorgen) was dat misschien de prijs. Het kon in 2007 al niet uit voor 88 ct/km voor een trekker met een e6/d5 chauffeur erop en nu zelfs niet voor die 90 ct/km met een oostblokker. Dus mocht er nog een doorstart komen en men nu weer verder gaat met charteren voor DSV of iedere andere expediteur ,met Nederlandse chauffeurs gaan ze het echt niet redden. En dat is triest maar wel de realiteit.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Kempische Truckfan Geplaatst 20 juni 2014 Forumlid Share Geplaatst 20 juni 2014 Dat wilde ik zeggen. Ondernemen is geld verdienen en niet break-even of verlies draaien. De charter van DSV in Twente is ook al tig keer over de kop gegaan en laat de maatschappij lekker de verliezen pakken. Dit soort werk lijkt me geen werk meer voor een Nederlands bedrijf die alles netjes wil regelen. Triest maar waar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid hwm.klaassen Geplaatst 20 juni 2014 Forumlid Share Geplaatst 20 juni 2014 Het is jammer Dat veel bedrijven van de oude stempel van het toneel vertrekken Transport zal naar International moeten Anders blijft er niks meer over Per schip of per trein is goed koper als een vrachtauto Huub Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid maserati Geplaatst 21 juni 2014 Forumlid Share Geplaatst 21 juni 2014 en goed koper is nog lang geen oud ijzer. Zo is het maar net. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast henk driehoek Geplaatst 21 juni 2014 Share Geplaatst 21 juni 2014 Het is jammer Dat veel bedrijven van de oude stempel van het toneel vertrekken Transport zal naar International moeten Anders blijft er niks meer over Per schip of per trein is goed koper als een vrachtauto Huub Maar kan weer niet tegen de leertijden van transport per truck op. Ook zijn er bijna altijd trucks nodig om het op de plaats van bestemming te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid OMBUDSMAN INTERNATIONAAL Geplaatst 21 juni 2014 Forumlid Share Geplaatst 21 juni 2014 Wat ik zo hoor in de wandelgangen dan staat er ook een faisement bij de ferry gebeuren op de programma. Het moet daar een aardig zooitje wezen en zeer ontevreden chauffeurs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.