[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Blokzijl Transport B.V., Geesbrug


Recommended Posts

  • Forumlid

Naam:

Blokzijl Transport Geesbrug Bv

Plaats:Geesbrug (Coevorden)

Provincie:Drenthe

Status:Faillissement

KvK nummer:01176607

Insolventienr.:F.19/14/137

Rechtbank:Noord-Nederland

vestiging Assen

Rechter-commissaris:mr. F. Brekelmans

Medewerkers:15

Rechtsvorm:Besloten vennootschap

Datum oprichting:15-02-2010

Gestort kapitaal:€ 54.000 / € 54.000

Soort KvK:Hoofdvestiging

Telefoon:0524-291291

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

GEESBRUG - Op dinsdag 17 juni is voor de rechtbank van Noord-Nederland Blokzijl Transport Geesbrug BV failliet verklaard. Het bedrijf is gevestigd aan de Coevorderstraatweg 31a in Geesbrug.

Volgens een faillissementsmedewerker van curator mr. Geene, ligt de oorzaak van het faillissement in dalende omzetten. "Maar we zijn het nog aan het onderzoeken", voegt hij toe.

Bij het bedrijf werken 13 werknemers. Op het moment wordt er nog gewoon doorgewerkt bij het bedrijf.

http://www.transport-online.nl/site/48810/blokzijl-transport-geesbrug-bv-failliet-verklaard/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Had niet anders verwacht van hun.

Hebben zij ook nog de N.A.T.O. of is die al eerder geploft?

Ik weet dat ik vroeger in een ander leven nog wel eens op een wagen reed met vergunningen van de N.A.T.O. terwijl de wagen zelf van Ome Jan was....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Met die opleggers rijden ze nog LOL allemaal oude zooi, nieuwste auto is ook al weer 5 jaar denk ik.

Nieuwste oplegger meer dan 10 jaar.

maar dit speelt al een hele tijd. Voor de kerst gingen de geruchten al.

Maar sinds ze vanaf januari koelwerk doen op noorwegen hadden we niet verwacht dat het zolang ging duren.

Zijn al diverse chauffeurs die nieuw werk hebben. Hopen dat ze nog hun centen beuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

LOL En weer een oud, degelijk bedrijf dat zijn geluk op Noorwegen probeert...
Wat is er toch mis met dat klote land daar boven.... LOL

 

Zou het dan toch enkel voor specialisten zijn..... :zegtniets:  

Heb wel gemerkt dat sinds mijn vertrek bij Blokzijl het enkel bergaf is gegaan..... :angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nieuwste oplegger meer dan 10 jaar.

Op zich niets mis mee om met een oudere oplegger te rijden. Geen huurkosten of lease en onderhoud doen ze bij mijn weten zelf.

Wat is dat toch met de transportbedrijven in die hoek? Er blijft echt heel weinig over. Moet nog zien dat die doorstart er komt.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nieuwe bv is er al.......

Die opleggers is rommel, onderhoud kennen ze niet alleen oplappen wat er stuk is, daken lek, deuren met spanbanden dicht. Vloeren stuk.

Zijn klanten kwijtgeraakt daardoor. Dan kun je wel goedkoop zijn maar daar red je het niet meer mee.

Meeste is charter voor dfds en 5 auto's voor een koelerboer en wat dakpanelen voor de buren altijd leeg terug.

2 dagen van te voren weten dat een auto ergens leeg komt en geen terugvracht is vrij normaal. Chauffeur halve dag laten wachten en savonds ergens heen sturen waar je misschien wel terugvracht kan krijgen kost geld.

bewerkt door Schots en Scheef
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Je zal wel gelijk hebben maar niet op hetzelfde adres. Er is nog een Ferry Transporten BV maar toen die actief was zat Huub nog op de wagen. Kan zijn dat ze die weer optuigen. Punt is dat in het werk wat ze daar doen er hele forse betaaltermijnen aan de orde zijn. Je hebt toch behoorlijk wat pegels nodig om een wagen of 10 terug op de weg te zetten. Bel de bank en dan hoor je tuut, tuut, tuut.

bewerkt door goudvis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja hoor, dat kan nog uit. Alleen wel met "normale" auto's en geen halve kermisattracties.

Met mijn TGA rijd ik gem. 1:3, 8 of 4, m een goede kennis van mij met een voorkeur voor veel lamjes en andere opsmuk en een te zware rechter voet die haalt net 1:3. Ook doe ik langer met de remmen en banden.

Ongeveer 2000km/w (nu) in de hoogtij 3000km/w(2007)

----------- 90ct/km ------------------ 102ct/km

bewerkt door HIT
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja hoor, dat kan nog uit. Alleen wel met "normale" auto's en geen halve kermisattracties.

Met mijn TGA rijd ik gem. 1:3, 8 of 4, m een goede kennis van mij met een voorkeur voor veel lamjes en andere opsmuk en een te zware rechter voet die haalt net 1:3. Ook doe ik langer met de remmen en banden.

Ongeveer 2000km/w (nu) in de hoogtij 3000km/w(2007)

----------- 90ct/km ------------------ 102ct/km

Waarom kan het niet uit met een kermisatractie Harm?

Verstuurd van mijn GT-S5690 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja hoor, dat kan nog uit. Alleen wel met "normale" auto's en geen halve kermisattracties.

Met mijn TGA rijd ik gem. 1:3, 8 of 4, m een goede kennis van mij met een voorkeur voor veel lamjes en andere opsmuk en een te zware rechter voet die haalt net 1:3. Ook doe ik langer met de remmen en banden.

Ongeveer 2000km/w (nu) in de hoogtij 3000km/w(2007)

----------- 90ct/km ------------------ 102ct/km

Ook in de hoogtij dagen heeft ( toen nog) DFDS geen 102ct/km voor een trekker betaald. Misschien met inbreng van eigen trailer of one way Trucking ( zelf voor retour of export zorgen) was dat misschien de prijs.

Het kon in 2007 al niet uit voor 88 ct/km voor een trekker met een e6/d5 chauffeur erop en nu zelfs niet voor die 90 ct/km met een oostblokker.

Dus mocht er nog een doorstart komen en men nu weer verder gaat met charteren voor DSV of iedere andere expediteur ,met Nederlandse chauffeurs gaan ze het echt niet redden. En dat is triest maar wel de realiteit....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat wilde ik zeggen. Ondernemen is geld verdienen en niet break-even of verlies draaien. De charter van DSV in Twente is ook al tig keer over de kop gegaan en laat de maatschappij lekker de verliezen pakken. Dit soort werk lijkt me geen werk meer voor een Nederlands bedrijf die alles netjes wil regelen. Triest maar waar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast henk driehoek

Het is jammer Dat veel bedrijven van de oude stempel van het toneel vertrekken

Transport zal naar International moeten Anders blijft er niks meer over

Per schip of per trein is goed koper als een vrachtauto

Huub

Maar kan weer niet tegen de leertijden van transport per truck op. Ook zijn er bijna altijd trucks nodig om het op de plaats van bestemming te krijgen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden