[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Weer een cowboy van de weg gehaald.


hoiman

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik ken er toevallig een stuk of 4-5

Die vinden het rijden nog zo leuk , ze doen het ECHT niet voor het geld hoor (zeggen ze)

ik zelf heb er helemaal niks meer mee , moet er niet meer aan denken dat geklooi onderweg 

beperking in je snelheid je digitale pas , je zit de hele tijd maar te kijken of je wel uit komt met je tijd

het verkeer :er is altijd wel een file die je net niet kon ontwijken , het gedrag van mede weg gebruikers

Maar ja ik ben ook van een tijd dat nog veel kon , en dat is ook een reden dat ik het niet meer wil

maar als ik geld problemen zou hebben , en ik kon met een 0 uren contract , 1 of 2 ritjes te maken , het zo oplossen .

Ja wie zou dat niet doen 

 

En je moet nooit voor een ander beslissen wat hij moet doen en laten !

Anders kan je beter MINISTER worden , dan kan je voor een jaar f 4 heel de samenleving JOU wil opleggen post-7395-0-79857700-1404460965.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Op zich is het niet zo vreemd als je te weinig pensioen hebt opgebouwd en dat is het geval met de meesten van deze generatie,waarom zou je dan nog niet even doorgaan als je gezond bent tenminste. Je hoeft niet meer full time te werken maar een of twee ritjes voor de krenten in de pap zal ik maar zeggen, of als het niet anders kan uit pure noodzaak. In ieder geval beter als steen en been klagen vanuit je luie stoel hier op het forum. :rolleyes:  :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kijk dit bedoel ik nou ook 

Je kan niet in een ander zijn portemonnai kijken

Er zijn er echt die het wel leuk vinden en het thuis slecht naar hun zin hebben , geen hobby´s , vroeger nooit tijd voor gehad ,

moest werken he , chauffeur is meestal geen ban van 8 tot 5 . maar vaak langere tijd onderweg

en zo goed wordt het nou ook weer niet betaald hoor , daar kom je wel achter als je eens langer dan rechtuit ziek wordt

Ik heb het zelf gelukkig niet ervaren

En als je gezond en een redelijk pensioen hebt op kunnen bouwen , ga je als je 65-70 bent toch niet meer op zo´n K..auto zitten 

Dit is mijn visie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zou inderdaad kunnen gebeuren een klapband, zou vervelend zijn maar ach dat hoort bij chauffeur zijn ongeacht je leeftijd, op een bureaustoel overkomt je al die narigheid niet gelukkig daar is het risico nihil. :zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zou inderdaad kunnen gebeuren een klapband, zou vervelend zijn maar ach dat hoort bij chauffeur zijn ongeacht je leeftijd, op een bureaustoel overkomt je al die narigheid niet gelukkig daar is het risico nihil. :zegtniets:

Als er een wieltje van je bureaustoel los loopt kan het ook raar gaan  :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Moet je tegen je planner vertellen, staat er volgende week een Oostblokker voor je wagen en kan jij opzouten.

 

By the way, ik heb een aangepaste bureaustoel en deze heb ik via het GAK o.i.d toentertijd aangemeten gekregen, kosten €350,- !!!!!! en na die jaren nog steeds tip top in orde, over kwaliteit gesproken, daar kunnen die Chinese bureaustoelen van leen bakker bijvoorbeeld nooit en te nimmer tegenop, velen van mijn kennissen en familieleden die zo'n stoel hadden aangeschaft zijn nu al aan nummer zes bezig!!

En dat heb ik te wijten aan die hufters van werkgevers die het verdomde om je chauffeursstoel aan te passen omdat je een aandoening aan je rug hebt die zich pas openbaarde toen ik al wat jaartjes op de weg zat, ik dacht eerst nog zal wel aan die zware palletten liggen die je met een handpompwagentje eruit mag trekken (Arbowet op dit vlak bestond nog niet) maar het bleek een familiekwaal te zijn en ik ben niet de enige in het land die dit hebben en er is weinig of niks aan te doen, operaties zijn te risicovol dus daar branden de heren chirurgen hun handen niet aan.

Alhoewel ik later toch weer ben gaan rijden was alleen het feit dat ik het kantoorbaantje erg zat begon te worden, de bureaustoel overigens heb ik nu hier thuis staan, cadeautje van mijn werkgever in die tijd, een soort van sorry zeggen omdat hij te beroerd was om een juiste aangepaste chauffeursstoel te laten aanmeten, de kosten zouden door het GAK volledig vergoed worden, maar hij zei dat als ik met vakantie ging er geen andere chauffeur op die stoel zou kunnen gaan zitten, ook alweer gelul van het zuiverste water.

ben toen voor mijzelf gaan rijden en zelf een aangepaste stoel laten aanmeten en mijn trekker laten inbouwen, kosten voor dit zijn voor 75% vergoed.

Helaas ik ben de dupe geworden van malafide opdrachtgevers en het korps van opdrachtgevers hier ter lande zijn voor 95% malafide zo niet crimineel bezig en dat durf ik hier hardop te zeggen want geen enkele malafide opdrachtgever zal zich hier bekend maken, die kijken wel uit want hun schimmige zaakjes lonen nog te goed helaas.

 

Voor mij persoonlijk is het rijden definitief voorbij en al die zogenaamde klasse chauffeurs hier op het forum komen met de jaren er vanzelf wel achter dat hun baan als beroepschauffeur absoluut niet heilig is, voor jouw dertig anderen en die staan binnen 24 uur voor de poort en jij kan gewoon je trekker leegmaken en opzouten al werk je er dertig jaar of denken dat je bij het interieur behoort dan nog is de grofvuilcontainer om de hoek!!

 

En nu maar hopen dat ik hier echt helemaal ongelijk in gaat krijgen!   (ben bang van niet)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mensen zijn verschillend Butlerbob terwijl jij hoopt op je gelijk zie ik nog steeds kansen en ja hoor ik ben de 70 nabij. Iedereen krijgt in zijn leven wel eens tegenslag daar is niemand vrij van, maar alleen jij bent verantwoordelijk voor je leven en niemand anders. Mij is geleerd schouders eronder en gaan dan kom je de problemen vanzelf wel weer te boven. Het heeft trouwens nog een ander voordeel: terwijl je werkt heb je niet zoveel tijd om aan je sores te denken. Trouwens ik heb ook last van mijn rug zoals zovelen van mijn generatie en mijn  knie is ook niet meer wat het geweest is, maar evenzogoed start ik volgende week weer vrolijk voor mijn ritje UK, want ja de krenten in de pap weet je nog. Wat zielig is, is mijn maatje Maarten Andre die vorige week uit zijn slaap niet meer wakker geworden is en dat op zijn 55ste, dat noem ik zielig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Er zijn twee hier die ik vandaag nog een klapband toewenst!  (geintje natuurlijk want ik bedoel eigenlijk 6 klapbanden)

En bedankt. Dat genoegen heb ik een maand geleden mogen meemaken. Ja, op de vooras. Sta nog te shaken als ik er aan denk. Gelukkig het span op de weg kunnen houden, en alleen wat (nou ja, "wat") materiële schade. En laat ik nou nèt een van die figuren zijn die niet meer moet, maar het voor de fun doet. Ik val dus precies in jouw doelgroep. 

 

Ik hoop dat je in het vervolg eerst eens een beetje nadenkt voordat je dit soort opmerkingen plaatst. Ik zie in ieder geval de humor er niet van, maar dat ligt waarschijnlijk ook aan mijn leeftijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Moet je tegen je planner vertellen, staat er volgende week een Oostblokker voor je wagen en kan jij opzouten.

 

By the way, ik heb een aangepaste bureaustoel en deze heb ik via het GAK o.i.d toentertijd aangemeten gekregen, kosten €350,- !!!!!! en na die jaren nog steeds tip top in orde, over kwaliteit gesproken, daar kunnen die Chinese bureaustoelen van leen bakker bijvoorbeeld nooit en te nimmer tegenop, velen van mijn kennissen en familieleden die zo'n stoel hadden aangeschaft zijn nu al aan nummer zes bezig!!

En dat heb ik te wijten aan die hufters van werkgevers die het verdomde om je chauffeursstoel aan te passen omdat je een aandoening aan je rug hebt die zich pas openbaarde toen ik al wat jaartjes op de weg zat, ik dacht eerst nog zal wel aan die zware palletten liggen die je met een handpompwagentje eruit mag trekken (Arbowet op dit vlak bestond nog niet) maar het bleek een familiekwaal te zijn en ik ben niet de enige in het land die dit hebben en er is weinig of niks aan te doen, operaties zijn te risicovol dus daar branden de heren chirurgen hun handen niet aan.

Alhoewel ik later toch weer ben gaan rijden was alleen het feit dat ik het kantoorbaantje erg zat begon te worden, de bureaustoel overigens heb ik nu hier thuis staan, cadeautje van mijn werkgever in die tijd, een soort van sorry zeggen omdat hij te beroerd was om een juiste aangepaste chauffeursstoel te laten aanmeten, de kosten zouden door het GAK volledig vergoed worden, maar hij zei dat als ik met vakantie ging er geen andere chauffeur op die stoel zou kunnen gaan zitten, ook alweer gelul van het zuiverste water.

ben toen voor mijzelf gaan rijden en zelf een aangepaste stoel laten aanmeten en mijn trekker laten inbouwen, kosten voor dit zijn voor 75% vergoed.

Helaas ik ben de dupe geworden van malafide opdrachtgevers en het korps van opdrachtgevers hier ter lande zijn voor 95% malafide zo niet crimineel bezig en dat durf ik hier hardop te zeggen want geen enkele malafide opdrachtgever zal zich hier bekend maken, die kijken wel uit want hun schimmige zaakjes lonen nog te goed helaas.

 

Voor mij persoonlijk is het rijden definitief voorbij en al die zogenaamde klasse chauffeurs hier op het forum komen met de jaren er vanzelf wel achter dat hun baan als beroepschauffeur absoluut niet heilig is, voor jouw dertig anderen en die staan binnen 24 uur voor de poort en jij kan gewoon je trekker leegmaken en opzouten al werk je er dertig jaar of denken dat je bij het interieur behoort dan nog is de grofvuilcontainer om de hoek!!

 

En nu maar hopen dat ik hier echt helemaal ongelijk in gaat krijgen!   (ben bang van niet)

Rustig , relax. Ga eens even in het door het GAK aangemeten bureaustoel zitten en ga op je gemak naar de lampjes van de cola truck kijken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mensen zijn verschillend Butlerbob terwijl jij hoopt op je gelijk zie ik nog steeds kansen en ja hoor ik ben de 70 nabij. Iedereen krijgt in zijn leven wel eens tegenslag daar is niemand vrij van, maar alleen jij bent verantwoordelijk voor je leven en niemand anders. Mij is geleerd schouders eronder en gaan dan kom je de problemen vanzelf wel weer te boven. Het heeft trouwens nog een ander voordeel: terwijl je werkt heb je niet zoveel tijd om aan je sores te denken. Trouwens ik heb ook last van mijn rug zoals zovelen van mijn generatie en mijn knie is ook niet meer wat het geweest is, maar evenzogoed start ik volgende week weer vrolijk voor mijn ritje UK, want ja de krenten in de pap weet je nog. Wat zielig is, is mijn maatje Maarten Andre die vorige week uit zijn slaap niet meer wakker geworden is en dat op zijn 55ste, dat noem ik zielig.

En zo is t Jan!

Grt. Weske

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Toch ff een vraagje aan iedereen die dit volgt, zouden jullie het doen als je 74 jaar oud ben en waarschijnlijk te weinig of helemaal geen pensioen hebt opgebouwd (lijkt mij stug maar ok het zou kunnen nietwaar) of niks te doen hebt thuis.

 

Ik zal de eerste zijn: ik niet!

nee ik ook niet, als ik die leeftijd al zou halen en nog kan lopen enz..     die ouwetjes die dan nog werken hebben thuis niks omhanden , nooit geen hobby,s gehad aleen altijd maar gereden, bij zulke is het leven voorbij geflipt, met andere woorden hebben geen leven gehad, hebben geleefd om te werken, ik vind het gewoon zielig zulke,    enne als je dan op die leeftijd nog moet werken om in leven te blijven ,,,pensioen aan tevullen,,,,,,,,, laat mij dan maar dood gaan.

bewerkt door a chauffeur
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Wat een zegen dat je hier nog net niet wordt gekielhaald of standrechtelijk afgeschoten wordt, het scheelt niet veel maar er zijn betweters die tegen beter weten in hun vak blijven verdedigen alsof het nog honderden jaren zo zal blijven en ik zal dat maar reduceren naar hooguit 10 en dan is het voor velen hier die zich beroepschauffeur noemen en een grote bek hebben en alles maar door een soort van roze bril zien, mag allemaal maar eens komt de dag dat ook jouw baasje tegen je verteld dat het einde oefening is, de tijd zal het uitwijzen.

 

Na het bericht gelezen te hebben dat Maarten/André ons verlaten heeft op 55 jarige leeftijd en dat heeft mij behoorlijk aangegrepen want deze man heeft mij veel wijzer gemaakt wat betreft bepaalde zaken en daar ben ik hem nog altijd dankbaar voor.

 

Hierbij zal ik mij dus gaan afscheiden van dit forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

 

 

nee ik ook niet, als ik die leeftijd al zou halen en nog kan lopen enz..     die ouwetjes die dan nog werken hebben thuis niks omhanden , nooit geen hobby,s gehad aleen altijd maar gereden, bij zulke is het leven voorbij geflipt, met andere woorden hebben geen leven gehad, hebben geleefd om te werken, ik vind het gewoon zielig zulke,    enne als je dan op die leeftijd nog moet werken om in leven te blijven ,,,pensioen aan tevullen,,,,,,,,, laat mij dan maar dood gaan.

 

 

Word jij eerst maar eens volwassen.

Je bent zelf ook chauffeur,toch? of wilt t worden i.i.g,en je vind dat als je chauffeur bent dat je leven aan je voorbij glipt?ik heb t nooit zo ervaren hoor,maar jij voelt dit wel zo;en je wilt nog steeds chauffeur zijn,of worden????heeeel speciaal. :D  :D

 

Mocht ik t mis hebben ,dat je helemaal geen chauffeur bent of t wil worden,kun je beter zwijgen;dan past jouw commentaar niet in deze discussie.( omdat je niet weet waarover je lult ; je weet niet alleen niet waar de klepel hangt,je hebt zelfs de klok nog niet horen luiden.)

bewerkt door europeaan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
a chauffeur, op 04 Jul 2014 - 7:12 PM, zei:

nee ik ook niet, als ik die leeftijd al zou halen en nog kan lopen enz..     die ouwetjes die dan nog werken hebben thuis niks omhanden , nooit geen hobby,s gehad aleen altijd maar gereden, bij zulke is het leven voorbij geflipt, met andere woorden hebben geen leven gehad, hebben geleefd om te werken, ik vind het gewoon zielig zulke,    enne als je dan op die leeftijd nog moet werken om in leven te blijven ,,,pensioen aan tevullen,,,,,,,,, laat mij dan maar dood gaan.

Mijn hemel wat een vooroordeel heb jij zeg.Dus als zo'n iemand nog voor zijn plezier rijd omdat hij het gewoon leuk vind heeft hij geen leven gehad en vind jij het een zielig persoon.Er is er hier maar één zielig en dat ben jij.Ik heb hier al veel onzin gelezen (ook van mezelf hoor) maar jij spant echt de kroon :ja:

 

 

Wat een zegen dat je hier nog net niet wordt gekielhaald of standrechtelijk afgeschoten wordt, het scheelt niet veel maar er zijn betweters die tegen beter weten in hun vak blijven verdedigen alsof het nog honderden jaren zo zal blijven en ik zal dat maar reduceren naar hooguit 10 en dan is het voor velen hier die zich beroepschauffeur noemen en een grote bek hebben en alles maar door een soort van roze bril zien, mag allemaal maar eens komt de dag dat ook jouw baasje tegen je verteld dat het einde oefening is, de tijd zal het uitwijzen.

 

 

Hierbij zal ik mij dus gaan afscheiden van dit forum.

Ik heb alleen even deze quote van je gepakt maar in het algemeen klink je als een jaloers/gefrustreerd iemand.Jaloers omdat hij niet meer kan rijden.Gefrustreerd omdat hij niet meer in zijn geliefde vrachtwagen kan kruipenNatuurlijk zijn er mensen die hun vak verdedigen,ik zie ook niet wat daaraan verkeerd is.Het zou erg verkeerd zijn als je het niet deed.Dan ga je ongemotiveerd naar je werk met alle mogelijke gevolgen/risico's die erbij horen.

En mensen klapbanden wensen slaat echt helemaal nergens op,een reactie die zelfs een kleuter nog niet zou doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Moet je tegen je planner vertellen, staat er volgende week een Oostblokker voor je wagen en kan jij opzouten.

 

En dat heb ik te wijten aan die hufters van werkgevers die het verdomde om je chauffeursstoel aan te passen

 

er is weinig of niks aan te doen, operaties zijn te risicovol dus daar branden de heren chirurgen hun handen niet aan.

 

cadeautje van mijn werkgever in die tijd, een soort van sorry zeggen omdat hij te beroerd was om een juiste aangepaste chauffeursstoel te laten aanmeten, de kosten zouden door het GAK volledig vergoed worden, maar hij zei dat als ik met vakantie ging er geen andere chauffeur op die stoel zou kunnen gaan zitten, ook alweer gelul van het zuiverste water.

 

 

Helaas ik ben de dupe geworden van malafide opdrachtgevers en het korps van opdrachtgevers hier ter lande zijn voor 95% malafide zo niet crimineel bezig en dat durf ik hier hardop te zeggen want geen enkele malafide opdrachtgever zal zich hier bekend maken, die kijken wel uit want hun schimmige zaakjes lonen nog te goed helaas.

 

Voor mij persoonlijk is het rijden definitief voorbij en al die zogenaamde klasse chauffeurs hier op het forum komen met de jaren er vanzelf wel achter dat hun baan als beroepschauffeur absoluut niet heilig is, voor jouw dertig anderen en die staan binnen 24 uur voor de poort en jij kan gewoon je trekker leegmaken en opzouten al werk je er dertig jaar of denken dat je bij het interieur behoort dan nog is de grofvuilcontainer om de hoek!!

 

 

 

Ik heb maar een paar stukjes uit één van je postings er eens bijgenomen. Ik kan hieruit niet anders afleiden dat de schuld bij iedereen ligt, behalve bij jezelf. Het zijn k*t werkgevers, zowat elke opdrachtgever is een crimineel en jij......? Jij kunt er niets aan doen dat je nu langs de kant staat. Begrijp me niet verkeert; ik vind dat best rot voor je, maar een beetje zelfreflectie zou je niet misstaan. Blijkbaar lag het werken voor een baas je niet, en als zelfstandig ondernemer bleek JIJ de keuze gemaakt te hebben voor de verkeerde opdrachtgever. Maar andere keuzes zijn er niet, als je niet werken even buiten beschouwing laat. 

De handdoek hier op het forum in de ring gooien, zo gauw je wat veel tegengas krijgt van mensen die een andere mening zijn toe gedaan getuigt van de wrok die je tegen zo'n beetje de gehele mensheid hebt. Het ligt wéér niet aan jou. Nee hoor, ben je gek. Het zijn altijd die "anderen".

 

Het spijt me dat ik je persoonlijk aanval. Niet direct een stijl die ik frequent hanteer, maar de spreekwoordelijke emmer liep bij mij over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Kijk dit bedoel ik nou ook 

Je kan niet in een ander zijn portemonnai kijken

Er zijn er echt die het wel leuk vinden en het thuis slecht naar hun zin hebben , geen hobby´s , vroeger nooit tijd voor gehad ,

moest werken he , chauffeur is meestal geen ban van 8 tot 5 . maar vaak langere tijd onderweg

en zo goed wordt het nou ook weer niet betaald hoor , daar kom je wel achter als je eens langer dan rechtuit ziek wordt

Ik heb het zelf gelukkig niet ervaren

En als je gezond en een redelijk pensioen hebt op kunnen bouwen , ga je als je 65-70 bent toch niet meer op zo´n K..auto zitten 

Dit is mijn visie

Er zijn hier mensen die voorlopig nog een poosje moeten werken die nu al niet meer willen en niet meer gemotiveerd zijn om elke dag achter het stuur te kruipen. Die zul ja na hun pensioen zeker niet meer achter het stuur zien. Er is ook een groepje die wel met plezier werken. Die halen waarschijnlijk over een aantal jaren het nieuws dat ze te lang gereden hebben en te weinig gerust. Op de vraag waarom zullen ze zeggen dat ze wat "bij" willen verdienen maar eigenlijk vinden ze het het nog steeds heel leuk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Nope. Ik krijg kilometergeld. Dus stilstand levert niets op. Lossen en laden ook niet trouwens. Dat zijn gewoon de dingen die erbij horen. Risico van het vak zeg maar.

....

 

 

Maar als je er maar genoeg van die schroeven en spijkers verzameld kun je naar de oud ijzer boer.

Hennie v.d. Most is daar steenrijk mee geworden.... LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast henk driehoek

Nope. Ik krijg kilometergeld. Dus stilstand levert niets op. Lossen en laden ook niet trouwens. Dat zijn gewoon de dingen die erbij horen. Risico van het vak zeg maar.

En ondanks dat ik nog in een hogere belastingschaal val als 'niet-ingezetene' hoef je met mij geen medelijden te hebben hoor. Ik kan ze evengoed gewoon goed verdienen hier. (maar ook hier hoor ik dezelfde verhalen en klachten onderweg. Over onderbetaling en slechte waardering voor die 'enorme verantwoording'... Da's niet voorbehuden aan nederlandse chauffeurs)

Leuk dat je het toch altijd weer even cynisch weet te brengen pfffff
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden