[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Tijsen Transport BV


MissMin

Vraag

  • Forumlid

Hallo allemaal,

 

Ik ben op zoek naar informatie over het transportbedrijf Tijsen transport & logistics BV, maar kan via internet niet zoveel vinden. De website zelf bevat ook vrij weinig informatie. Is er iemand die meer van dit bedrijf weet en mij er iets over kan vertellen?

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Theod had jij niet ooit een rit gedaan met de door Ayla omschreven auto?

Was dat TheoD?

Ik dacht dat dit vorig jaar was en een of andere snotneus met een half rijbewijs (alleen C, geen CE). Was ie niet ergens naar een spaans eiland geweest?

Of bedoel je nog langer terug in tijd?

 

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Hiero: http://www.chauffeursforum.nl/index.php/topic/29796-tijsen-ameide/

 

Wil je er gaan werken? Of heb je lading en zoek je een vervoerder? Vertel eens wat.

 

Een goede vriend van mij wil bij Tijsen gaan werken, maar ik heb er mijn bedenkingen bij. Ik heb die man nu twee keer ontmoet en ik vertrouw hem niet, vandaar dat ik informatie aan het inwinnen ben. Ik weet dat de vestiging in Ameide vorig jaar failliet is verklaard en ik ben bij de vestiging in Bergambacht geweest, maar daar zit niets. Verder weet ik ook dat hij geen vergunning heeft voor beroepsgoederenvervoer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Het schijnt zo te zijn dat een charter van hem graag met wit poeder speelde, niet hijzelf. Hij heeft nu nog 1 auto waar hij zelf mee rijdt. Zou dit mij gerust moeten stellen?

 

Zeg het niet snel maar laat die vriend dan een tijdje in de WW gaan zitten. Dat is beter dan zitten in een ver land....... Maak zelf eens kennis daar, wat is je eerste indruk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ze gaan samen op die auto rijden, de ene week de gaat de 1 voorladen en de ander naar het buitenland, de andere week gaat de ander voorladen en de 1 naar het buitenland. Dat is een beetje de constructie.

Ik heb al kennis gemaakt met de eigenaar maar ik vertrouw het niet, nog steeds niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Dat houdt in dat je de ene week (voorladen) maar een 2 dagdelen werkk hebt?

 

In mijn ogen wel. Als je gaat voorladen en de ander gaat naar Denemarken, dan werk je misschien net 2 á 3 dagen in de week. Neem voor het gemak even 4 weken per maand, dat houdt dus in dat je 2 weken per maand maar 2 á 3 dagen werkt. In mijn ogen verdien je dan misschien net genoeg om al je kosten te kunnen betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Het schijnt zo te zijn dat een charter van hem graag met wit poeder speelde, niet hijzelf. Hij heeft nu nog 1 auto waar hij zelf mee rijdt. Zou dit mij gerust moeten stellen?

Deze zogenaamde charter, die eigenlijk voor hem werkte maar waar hij geen sociale lasten betaalde, had inderdaad een neus voor Colombiaanse marcheerpoeder,maar de 50 kilo coke in zijn  trailer is een heel ander verhaal. Ik heb wel een beetje advies voor de heer Tijsen, koop een paar handschoenen.

bewerkt door engelandvaarder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Volgens meneer Tijsen is er 'Niets aan de hand en hoeven wij ons geen zorgen te maken', zoals ik van mijn vriend heb doorgekregen. Die neemt dit aan en blijft rijden tot eind augustus (zijn vriendin is hoogzwanger en zo hebben ze wat tijd samen na de bevalling. In mijn ogen is dat onzin want als hij alles goed heeft geregeld, heeft hij gewoon recht op vaderschapsverlof), maar mij zit het nog altijd niet lekker. Ik kan er helaas verder niets aan doen, behalve heel hard duimen dat hij eind augustus haalt en er zonder problemen vanaf komt.

 

Ik heb het kenteken van de vrachtwagen nagetrokken bij de RDW, maar deze is niet WAM-verzekerd geregistreerd. Ik kan alleen maar hopen dat hij wel een WAM-verzekering heeft, want anders zijn we nog veel verder van huis als mijn vriend een aanrijding of ongeluk krijgt met de vrachtwagen ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Je kunt roepen wat je wilt: Als je vriend geil word van een Scania V8 met een zonneklep van een 3-serie dan gaat hij daar toch wel rijden. Mijn advies: wegblijven. 

 

Ik ken deze man persoonlijk en hij heeft me nog nooit enkele schade berokkend. Maar ik dat kan ik niet van iedereen zeggen die met hem in zee is gegaan. Voorts hangt er een zweem van illegaliteit om deze jongen heen, drugsgerelateerd.

 

Zou hij trouwens al gescheiden zijn van zijn vorige vrouw? De geruchten gingen dat hij niet wilde scheiden en ze liet creperen in een huis dat afgesloten was van de NUTS-voorzieningen ivm wanbetaling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Volgens meneer Tijsen is er 'Niets aan de hand en hoeven wij ons geen zorgen te maken', zoals ik van mijn vriend heb doorgekregen. Die neemt dit aan en blijft rijden tot eind augustus (zijn vriendin is hoogzwanger en zo hebben ze wat tijd samen na de bevalling. In mijn ogen is dat onzin want als hij alles goed heeft geregeld, heeft hij gewoon recht op vaderschapsverlof), maar mij zit het nog altijd niet lekker. Ik kan er helaas verder niets aan doen, behalve heel hard duimen dat hij eind augustus haalt en er zonder problemen vanaf komt.

 

Ik heb het kenteken van de vrachtwagen nagetrokken bij de RDW, maar deze is niet WAM-verzekerd geregistreerd. Ik kan alleen maar hopen dat hij wel een WAM-verzekering heeft, want anders zijn we nog veel verder van huis als mijn vriend een aanrijding of ongeluk krijgt met de vrachtwagen ....

Hij rijdt nu onverzekerd rond? Of lees ik dit verkeerd? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden