Gast chauffeurtjenuenen Geplaatst 8 februari 2008 Share Geplaatst 8 februari 2008 ac apeldoorn. ik vind dat je er goed kan eten vooral als je maar 3 kwartier pauze moet maken en als je anwb lid ben krijg je nog korting ook de prijzenm liggen tussen de 10 en 20 euro maar je kunt het natuurlijk net zo duur maken als je zelf wil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Administrators Marotrans Geplaatst 8 februari 2008 Administrators Share Geplaatst 8 februari 2008 Blijf er alleen niet overnachten (tenzij je cyaankali bij je hebt): STAATSGEVAARLIJK:mad: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Erwin Geplaatst 8 februari 2008 Share Geplaatst 8 februari 2008 Blijf er alleen niet overnachten (tenzij je cyaankali bij je hebt): STAATSGEVAARLIJK:mad: Hoezo, dit is wat vaag!!! Wat bedoel je hiermee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast routier Geplaatst 8 februari 2008 Share Geplaatst 8 februari 2008 Hoezo, dit is wat vaag!!! Wat bedoel je hiermee? Als je een beetje lef hebt ga je daar overnachten. Dikke kans daar ook daar een paar japen in je zeil worden gemaakt. Laatst geregeld in het nieuws geweest... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Erwin Geplaatst 8 februari 2008 Share Geplaatst 8 februari 2008 Als je een beetje lef hebt ga je daar overnachten.Dikke kans daar ook daar een paar japen in je zeil worden gemaakt. Laatst geregeld in het nieuws geweest... OK dank voor je informatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast chauffeurtjenuenen Geplaatst 9 februari 2008 Share Geplaatst 9 februari 2008 ja dat klopt je moet indd niet op de parkeerplek overnachten tenzij je een kalsnikof of cyankaly of levens moe bent. een van de gevaarlijkste parkeerplekken van nederland stond afgelopen maand trouwens ook in de truckstar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Corrine Kroon Geplaatst 10 februari 2008 Forumlid Share Geplaatst 10 februari 2008 Volgens mij worden er 2 parkeerplaatsen door elkaar gehaald. Ik heb het andere restaurant er ook maar bij gezet. http://www.chauffeursforum.nl/showthread.php?t=10944 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Erwin Geplaatst 10 februari 2008 Share Geplaatst 10 februari 2008 Volgens mij worden er 2 parkeerplaatsen door elkaar gehaald.Ik heb het andere restaurant er ook maar bij gezet. http://www.chauffeursforum.nl/showthread.php?t=10944 Dus het gaat om de parkeerplaats bij de Texaco pomp in de richting Arnhem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Administrators Marotrans Geplaatst 10 februari 2008 Administrators Share Geplaatst 10 februari 2008 Volgens mij is het bij allebei niet echt veilig meer helaas... Voor de duidelijkheid: de A 50 westbaan (ri. Arnhem) is AC Apeldoorn, de A 50 Oostbaan (ri. Zwolle) is De Somp, tegenwoordig een La Place restaurant. Waarvan akte:sjalom: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid MJPaauwe Geplaatst 10 februari 2008 Forumlid Share Geplaatst 10 februari 2008 Ga op allebei niet staan,eigenlijk nergens langs de snelweg in NL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Herman Geplaatst 10 februari 2008 Forumlid Share Geplaatst 10 februari 2008 Tja,of je gaat met een oplegger rijden waarin ze niet snijden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast routier Geplaatst 10 februari 2008 Share Geplaatst 10 februari 2008 Tja,of je gaat met een oplegger rijden waarin ze niet snijden! Kan ook hoor! Met een blikopener......:eek: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Herman Geplaatst 10 februari 2008 Forumlid Share Geplaatst 10 februari 2008 Kan ook hoor!Met een blikopener......:eek: 'k Heb er nog maar weinig over gehoord of gelezen,dus dat zal wel meevallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Erwin Geplaatst 10 februari 2008 Share Geplaatst 10 februari 2008 Volgens mij is het bij allebei niet echt veilig meer helaas...Voor de duidelijkheid: de A 50 westbaan (ri. Arnhem) is AC Apeldoorn, de A 50 Oostbaan (ri. Zwolle) is De Somp, tegenwoordig een La Place restaurant. Waarvan akte:sjalom: Dank voor je antwoord. En voor al die eikels die zo nodig zeilen moeten opsnijden..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid bituum trapper Geplaatst 10 februari 2008 Forumlid Share Geplaatst 10 februari 2008 Kan ook hoor!Met een blikopener......:eek: Ik zou zeggen veel plezier met de blikopener.......moeten ze na die tijd niet gaan zeuren dat ze in beverwijk liggen:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts