[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

inhaalverbod voor vrachtverkeer


jemason

Vraag

  • Forumlid

op de snelwegen rond apeldoorn gaat het inhaalverbod voor de hele dag .

van 6 uur tot 19 uur op de a1 en a50

Rijkswaterstaat  gaat over tot deze maatregel omdat het buiten de spits ook steeds drukker word met vrachtverkeer .

 

gr piet

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
  • Waarom doe je zoiets lomps?vraag ik me dan af 

Omdat je naar alle waarschijnlijkheid je eigen toch zit te ergeren 

daar jij toch net even iets harder kan .

en je ook niet vol kunt om die snelheid van je voorganger aan te nemen

Want je wordt toch stiekum gedwongen , en dat zit in je hoofd !

Dus hup er voorbij ,en dan heb je de pech gehad dat die dienders het net zagen , jammer toch !!!

een bekeuring rijker en nog meer tijd verlies

 

Maar ik deed het zelf ook hoor als het voor kwam , Ik ben niet heiliger als de paus .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast henk driehoek

Beste Henk, denk niet dat chauffeurs steeds harder gingen rijden, dan hadden ze na al die jaren 200 km per uur moeten rijden. Het is voor slechts 1 ding, inkomsten, Want is het nou echt zo veilig om achter de langzaamste te rijden?

Hier zijn geen inhaal verboden, al het verkeer heeft dezelfde max snelheid in vrijwel alle staten, en dat rijd gewoon super relaxed.

Beste Ibo, als het alleen voor het geld was, zouden ze beter die begrenzer er uit trekken en meer flits controles houden..... (Levert absoluut meer geld op). Nu zijn er al figuren die het gaspedaal door de bodem willen trappen omdat het ze niet hard genoeg gaat
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Inhaal verboden, ik zie er meer komen dan gaan eerlijk gezegd.

A20 richting Hoek van Holland en terug.
A15
A12

Colonne rijden, ja tof gezicht vindt ik persoonlijk, maar ook gevaarlijk.

Zeker als 1 van deze wagens de CC (soms ) niet kan gebruiken ( zoals volvo die daar een beveiliging in heeft zitten ) kan dat behoorlijk irritant rijden worden.

Vooraan 83, en achterop met +8 wagens rij je tussen de 75 en weer 88.

 

Invoegend verkeer krijgt dan tijdens zo'n colonne vrachtwagens bijna geen ruimte om er tussen gelaten te worden.

Voorbeeld is de A16/A1 Breda richting Antwerpen.

Daar komen enorme colonne's voorbij, en daar geld natuurlijk een minimale afstand waar de politie in België toch wel naar kijkt ( in tegen stelling tot Nederland ).

Je probeerd, altans ik... altijd 2 lantarenpalen afstand houden maar in Zo'n colonne valt dat haast niet te doen.

 

Het word gewoon drukker en drukker op de weg.

Doet U mij maar een zomervakantie periode.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Nee jank!

In 2008 heb ik HET LICHT gezien en vaarwel gezegd tegen de vrachtwagen.

In het geregelde personenvervoer zijn wij vrijgesteld van die kul!

En die schaarse keren dat we een toer rit doen....ach, pasje erin en een paar x op OK drukken, gaat de melding vanzelf weg....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Het inhaalverbod voor vrachtwagens is inderdaad aangepast. Hier kun je er alles over lezen en er is ook een kaart te zien:http://www.rijkswaterstaat.nl/actueel/inhaalverbod_vrachtverkeer/.

 

Vind het zelf trouwens belachelijk dat je nu tussen Hoevelaken en Hattemerbroek bijna het hele stuk inhaalverbod hebt ook midden op de dag :stom: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Het inhaalverbod voor vrachtwagens is inderdaad aangepast. Hier kun je er alles over lezen en er is ook een kaart te zien:http://www.rijkswaterstaat.nl/actueel/inhaalverbod_vrachtverkeer/.

Vind het zelf trouwens belachelijk dat je nu tussen Hoevelaken en Hattemerbroek bijna het hele stuk inhaalverbod hebt ook midden op de dag :stom: .

Hahaha leef jij ook nog! :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Heb vanmiddag eens de ACC aangezet tijdens het inhaalverbod en de teller in de gaten gehouden. Had hem ingesteld op 85 maar 2km verderop reed ik nog maar 64 en een km verder weer 78. Heb m er maar af gegooid en ben een baantje omgeschoven...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

met een snelheids verschil van 9 kmh, "vlieg"je er redelijk snel voorbij waardoor je zogoed als geen hinder veroorzaakt.

dus vind het nogal een naaistreek,

niet geflitst niet staande gehouden,

gewoon een agentje in vrije tijd heeft het gezien, kenteke opgeschreve en dag later verbaal opgemaakt :mad:  :stom:  :stom:

beetje lullig....

maarja, zoals ik iedereen hier hoor, verdiennen we "bakken" met geld :bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

 

dus vind het nogal een naaistreek,

niet geflitst niet staande gehouden,

gewoon een agentje in vrije tijd heeft het gezien, kenteke opgeschreve en dag later verbaal opgemaakt :mad:  :stom:  :stom:

beetje lullig....

Waarom een naaistreek? :confused:

Jij kiest ervoor om in te halen waar het niet mag, nu ben je  opgeschreven en klaag je. :(

Heeft iemand anders voor  jou die keuze gemaakt om in te halen?  :nee:

Wees een vent, je maakt een overtreding en betaal dan zonder te zeuren.  :ja:

 

maar dat hebben ze me nu afgeleerd door middel van een geel papiertje in een envelop op de deurmat

welgeteld 230 euries...........

En dit kon al niet, maar kan al zeker niet. Het geven van een geeltje moest vroeger al persoonlijk en bestaat als het goed is niet meer. Ik neem dus aan dat je het hebt over de beschikking van het CJIB? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

de kopie van de boete ziet eruit alsof hij van een geel bonnetje is,

ik zeur ook niet over de boete dat ik die moet betalen maar de manier waarop die "24/7 "agentjes de beschikking afleveren,

ik weet precies waar het is geweest,

en k ga hier geen bedrijfsnamen noemen, maar ze rijden altijd traag ( liefst 78 )

 

ga hem gewoon betalen en verder zeur ik er niet over :zegtniets:  ( sorry als dat zo op jullie is overgekomen )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
martijnr, op 18 Jan 2015 - 4:25 PM, zei:

oh dus dan hebben ze toch nog een beetje gevoel..... :ja:  :stom:  :stom: :stom:  :stom:  :stom:  :stom:  :stom:  LOL  

Ja hoor.Ik ben er laatst zelfs vanaf gekomen met een waarschuwing.Inhalen op de A50 richting Apeldoorn vanaf het zuiden.Was onderweg naar Enschede met een ruime 60 ton en wou wel met een redelijke snelheid het bultje op.Als er dan ééntje voor me rijd met 80 ga ik er ook even (voor het bultje) voorbij.De agent snapte het helemaal maar ik moest het wel doen als hun het niet zagen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden