Forumlid peter1986 0 Geplaatst 9 februari 2008 Forumlid Share Geplaatst 9 februari 2008 volgens mij bestond hier nog geen topic over dus plaats hier je foto's van mercedes vrachtwagens Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid peter1986 0 Geplaatst 9 februari 2008 Auteur Forumlid Share Geplaatst 9 februari 2008 dit was me vorige wagen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid Ray 0 Geplaatst 9 februari 2008 Forumlid Share Geplaatst 9 februari 2008 You Hate It Or Love It:d Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast loontje Geplaatst 12 februari 2008 Share Geplaatst 12 februari 2008 mijn wagentje Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast loontje Geplaatst 12 februari 2008 Share Geplaatst 12 februari 2008 en zo zag ie er vorig jaar uit op 9 februari Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast marsipulami Geplaatst 12 februari 2008 Share Geplaatst 12 februari 2008 en dit was ie in 2005 alleen was de bak niet in de huiskleuren Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid Marlies 1 Geplaatst 12 februari 2008 Forumlid Share Geplaatst 12 februari 2008 jeeeee, wat moet je hiervan zeggen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast marsipulami Geplaatst 12 februari 2008 Share Geplaatst 12 februari 2008 dat het een sterke wagen is voor een sterretje, ondanks wat ze ervan zeggen. deze heeft een zeer rijk verleden waarvan ik ook onderdeel uitmaak. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid easyrider 867 Geplaatst 12 februari 2008 Forumlid Share Geplaatst 12 februari 2008 Deze oude Mercedes reed tot oktober vorig jaar bij NE in Nunspeet, maar is sindsdien een tweede leven begonnen ergens in Afrika. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Ro Geplaatst 12 februari 2008 Share Geplaatst 12 februari 2008 wij hebben ook zo'n ding met een ster:Dwel maar ene Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid Noudi 621 Geplaatst 14 februari 2008 Forumlid Share Geplaatst 14 februari 2008 Komt mij bekend voor die sterrebak, heb ik geloof ik ook al eens gezien. :D Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Ro Geplaatst 14 februari 2008 Share Geplaatst 14 februari 2008 Komt mij bekend voor die sterrebak, heb ik geloof ik ook al eens gezien. kwee nie had ineens een paar fotoos in de mail gekregen:D heb je ze al doorgestuurd naar het truckstar jaar boek?? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid accordracer 0 Geplaatst 15 februari 2008 Forumlid Share Geplaatst 15 februari 2008 Deze oude Mercedes reed tot oktober vorig jaar bij NE in Nunspeet, maar is sindsdien een tweede leven begonnen ergens in Afrika. hier heb ik nog mee gereden. Ik was gek op dat ding. Mijn vriendin daarentegen niet. Maarja, ik hou van rammelende oude bakken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid Noudi 621 Geplaatst 15 februari 2008 Forumlid Share Geplaatst 15 februari 2008 De foto van de JF sterrebak wordt door de fotograaf zelf bekritiseerd. Te weinig licht op de voorkant dus helaas niet geschickt voor een jaarboek. Die foto zal hij nog wel een keertje overdoen. en om te laten zien dat hij het ook beter kan stuurt hij bij deze een paar voorbeelden Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid Noudi 621 Geplaatst 15 februari 2008 Forumlid Share Geplaatst 15 februari 2008 joh. en in deze kwaliteit wordt jullie sterretje ook nog geplaat Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid Corrine Kroon 551 Geplaatst 26 februari 2008 Forumlid Share Geplaatst 26 februari 2008 Gisteren kwam ik nog een oud collega tegen uit de tijd dat ik nog in het vleesvervoer zat, die nu een collega van Maarten is. Maar gisteren wou het foto uploadprogramma waarmee ik werk, niet meewerken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Administrators Marotrans 10301 Geplaatst 26 februari 2008 Administrators Share Geplaatst 26 februari 2008 Nou gaat mijn lamp ook aan!! Ik ken jou van vG&L Deventer!! Iets kwam mij al bekend voor, maar de grijze massa gaat niet meer zo snel:o Zo tref je elkaar weer eens, leuk! Heeft Alexander al een foto?? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid Dennis E. 0 Geplaatst 27 februari 2008 Forumlid Share Geplaatst 27 februari 2008 Alsjeblieft geen foto's van Addink... dan kom je iets te dichtbij mijn huis Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Administrators Marotrans 10301 Geplaatst 28 februari 2008 Administrators Share Geplaatst 28 februari 2008 Hoezo dat dan?? Iedere dag bijna staat er een op:D Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid Dennis E. 0 Geplaatst 28 februari 2008 Forumlid Share Geplaatst 28 februari 2008 Denk dat Zutphen een km of 10 weg is vanaf hier Zie Addink vaak genoeg rijden Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Administrators Marotrans 10301 Geplaatst 28 februari 2008 Administrators Share Geplaatst 28 februari 2008 Zjuustem... was al bang dat er ergens iets was voorgevallen of zo;) Enne... steeds meer collega's doen net als ik: via A1 en Deventer. Voor jullie rustiger, voor ons beter voor de rikketik:D Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid Dennis E. 0 Geplaatst 28 februari 2008 Forumlid Share Geplaatst 28 februari 2008 Ja idd rustiger voor ons... elke keer dat gedender door Leuvenheim met die Mercedesen wordt je ook niet goed van Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Bert-Vossie Geplaatst 28 februari 2008 Share Geplaatst 28 februari 2008 Vraagje Dennis. Wie zat er daar eerder, het transport bedrijf of jullie in de woning ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid Dennis E. 0 Geplaatst 28 februari 2008 Forumlid Share Geplaatst 28 februari 2008 het transportbedrijf of de woning ik snap je niet helemaal.... zeg net dat ik ongeveer 10km van Zutphen afwoon. Loopt hier een doorgaande weg (Zutphen <-> Arnhem) door het dorp heen en daar wil menigéén (ook vrachtwagens) vaak te hard rijden aangezien er een 80zone voor- en na het dorp ligt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Bert-Vossie Geplaatst 28 februari 2008 Share Geplaatst 28 februari 2008 het transportbedrijf of de woning ik snap je niet helemaal.... zeg net dat ik ongeveer 10km van Zutphen afwoon. Loopt hier een doorgaande weg (Zutphen <-> Arnhem) door het dorp heen en daar wil menigéén (ook vrachtwagens) vaak te hard rijden aangezien er een 80zone voor- en na het dorp ligt. Sorry dennis, ik dacht dat jij bij het transport bedrijf woonde. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Recommended Posts