[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

mercedes foto topic


peter1986

Recommended Posts

  • Administrators

Het normaliseert weer een beetje: winkeldistri in ieder geval. Wij van 'wild' rijden niet veel meer mee.

De bier- en frisdrankrijders hebben minder werk en rijden mee in het 'wild' (ongeregeld en full- truckloads); de jongens die horecabevoorrading doen hebben het meeste last uiteraard. Recent is de Heinekendistributie samengevoegd met die van Sligro en die bakwagens zetten ze een beetje in bij de supermarktbevoorrading en voor de lastig bereikbare adressen in de algemene distributie.

 

Het doel is om iedereen binnen én aan de gang te houden, zodra (als??) het weer normaal wordt is alle capaciteit dan meteen weer beschikbaar. Uiteraard ben je nu iets vaker 'n dag extra thuis of staat 15 uur stil 's nachts: dat moet dan maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
16 uur geleden zei Marotrans:

de jongens die horecabevoorrading doen hebben het meeste last uiteraard. Recent is de Heinekendistributie samengevoegd met die van Sligro en die bakwagens zetten ze een beetje in bij de supermarktbevoorrading en voor de lastig bereikbare adressen in de algemene distributie.

 

Mooi dat ze aan het werk kunnen worden gehouden bij een groot bedrijf. Deze waardevolle chauffeurs wil een bedrijf natuurlijk niet kwijt raken. 

Buiten dat ze goed kunnen rijden vaak met de bakwagen op plaatsen moeten zijn waar bijna niet is te komen, weten ze bij de klant de weg te vinden waar moet worden gelost met deurcodes en sleutelbossen. Iets waarvoor je behoorlijk moet worden ingewerkt.
Hopelijk mogen ze weer snel hun eigen werk weer oppakken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
  • Forumlid
8 minuten geleden zei Marotrans:

^^

Waar, Zaandam?

 

Ik ben in '91 begonnen op 'n oude 2100 bakwagen (BK-??-JP) met 'n smalle ECF- bak, toen waren er nog 2 2500- trekkers in Deventer. Verder alles Mercedes, toen nog de korte 1625 met dat grote stuur...

Eerst Amsterdam paar maanden op bakwagen toen vroegen ze in Zaandam opleggerchauffeurs dus daarheen gegaan. Heb nog in Geldermalsen eerste “witte” oplegger opgehaald. Geen gezicht met zo een oude grijze trekker er voor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Op de Cruq... met dat ronde (ex- spoor) perron waar de loodsmedewerkers hun schoenen in de magnetron opwarmden in de pauze :ja: en dan door naar Zaandam, ook weer binnen lossen en laden: mooie tijden!

 

Dat hele grijze ken ik ook alleen van de foto's maar inderdaad, beetje vreemd gezicht lijkt me.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
11 uur geleden zei Marotrans:

Op de Cruq... met dat ronde (ex- spoor) perron waar de loodsmedewerkers hun schoenen in de magnetron opwarmden in de pauze :ja: en dan door naar Zaandam, ook weer binnen lossen en laden: mooie tijden!

 

Dat hele grijze ken ik ook alleen van de foto's maar inderdaad, beetje vreemd gezicht lijkt me.

 

Ik ben buiten begonnen in Zaandam. En dus de nieuwbouw en opening van nieuwe pand meegemaakt. Heb zelfs nog alle restanten rollenbanen uit div vestigingen opgehaald voor pakjessorteerbaan. 
later ging men met computers en postcodes werken. Met heel vreemde planners😂........ 30november 84 ging  ik daar met piepende bandjes weg😊

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden