[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

mercedes foto topic


peter1986

Recommended Posts

  • Administrators
Vraagje Dennis. Wie zat er daar eerder, het transport bedrijf of jullie in de woning ?

Snap wat je bedoelt: in Zutphen voert een man actie tegen de spoorwegen: hij (63) woont al ruim 40 jaar langs het hek van het emplacement (anno 1875 of zo)...

De treinen maken teveel lawaai met remmen, en moeten steken om te tanken. "Dat moet nu eens afgelopen zijn" :D:D:kill:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Even mooi weg gezet bij ons bij de Rotra :D Zijn toch weinig bedrijven meer waar je de truck zo weg kan zetten op het terrein waar je stage loopt / werkt

DSC-9036-border.jpg

DSC-9057-border.jpg

dsc9045bordersh5.jpg

Opkomende zon en een drijfnatte wagen / ondergrond / achtergrond vind ik persoonlijk geen mooie foto's worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de laatste aanwinst ( voor wie het zo wil noemen )

maar eerlijk is eerlijk ik moet er geen, maar ze zijn van de buitenkant ook steeds mooier aan het worden en zeker met de grill in kleur is ie best strak

480 pk

post-1283-1394779740,0859_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus toch!!! Heb die auto van de week ergens zien rijden. Dacht al, hoe ken dat nu...

De opvolger komt al weer af, mogen ze mij doen hoor;)

we hebben nu 2 van die benzen

eentje met een zwarte gril en deze dus helemaal wit.

deze laatste is ook van binnen rijkelijk , met leer en allerlei andere skyverlichting en zo

daar maak ik nog wel eens plaatjes van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden