[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

mercedes foto topic


peter1986

Recommended Posts

  • Forumlid

Sorry, maar voor mij geen Mercedes meer.

Het bovenste bed met die lattenbodem is goed, dat zonder meer, maar ik ben geen voorstander van Mercedes.

Heb er 14 maanden mee rondgereden door heel Europa(Mammoet Road Cargo), maar nee...het is hem toch niet voor mij.

Reed toen een Actros Megaspace 1844.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het is ook niet echt mijn auto, maar ja...

Ik zat bij autotransport; op een Renault Premium 300, die zou er 2 weken geleden uitgaan en zou ik een MAN TGS360 krijgen. Maar omdat het hele autovervoer is ingestort ben ik voor een jaar overgeplaatst naar depotrans.

Ik hoef er niet in te overnachten hoor. We zitten met z'n 2en op de auto. M'n collega rijdt deze week de dag en ik de nacht en volgende week weer andersom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Forumlid
Het is ook niet echt mijn auto, maar ja...

Ik zat bij autotransport; op een Renault Premium 300, die zou er 2 weken geleden uitgaan en zou ik een MAN TGS360 krijgen. Maar omdat het hele autovervoer is ingestort ben ik voor een jaar overgeplaatst naar depotrans.

Ik hoef er niet in te overnachten hoor. We zitten met z'n 2en op de auto. M'n collega rijdt deze week de dag en ik de nacht en volgende week weer andersom.

als het goed is kom je snel terug Paul ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

vanaf een parkeerplaats aan de A50

Waarom die duim naar beneden Marcel ? .....omdat wij het beter doen dan die gasten waar jij voor rijdt ?....vandaar dat dat volk nooit groet onderweg dat doen die jongens van Distrivers in ieder geval wel en dat zijn ook concurenten en reageren niet zo !!

O ja Theo die auto heeft een hele tijd bij Wensink Hoogeveen in de showroom gestaan ondanks dat het een Mercedes is ........een mooie auto

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Waarom die duim naar beneden Marcel ? .....omdat wij het beter doen dan die gasten waar jij voor rijdt ?....vandaar dat dat volk nooit groet onderweg dat doen die jongens van Distrivers in ieder geval wel en dat zijn ook concurenten en reageren niet zo !!

Zit ook wel eens niet op te letten, lees letten op de eigen rijbaan, ipv wat er tegemoet komt. Dan kan ik wel eens een auto van Deli missen maar anders.....nagenoeg altijd handje omhoog, why not. Je komt elkaar toch altijd weer tegen, in voor en tegenspoed :sjalom::cool:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden