Spring naar bijdragen

De Somp Klarenbeek

Corrine Kroon
 Share

Recommended Posts

• 5 months later...
  • Forumlid

Dat (chauffeurs)restaurant bestaat niet meer. Het is overgenomen door La Place, bekend van V&D. Ik ben er nog niet geweest, maar over het algemeen kun je bij La Place prima eten.

De website die Corinne opgeeft is overigens op vrijdag 8 april 2005 voor het laatst gewijzigd. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Henk 68

Ballen tent,rij dan een stukje verder(richting Apeldoorn) en ga naar gebr Mendel bijvoorbeeld.

Ga er ook niet slapen bij de somp, 10 tegen 1 dat je zeilen verrot gesneden zijn de volgende dag,( als je met een zeilen auto rijdt uiteraard:D).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

Vóór dat het La Place werd liep ik er wel eens binnen voor de shop: Knap stukkie lopen naar de pomp door de regen als je achterop de parking staat voor een bakkie koffie en een pakkie peuken...

Nu is het mij te chique geworden:p Rij wel door naar huis:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast chauffeurtjenuenen

dat idd behoorlijk prijzig persoonlijk heb ik niet zo veel met la place ik hem meer met het ac maar ja daar wil je nu ook niet komen met als die vakanite gangers en jengelende kinderen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast midweek
ik heb meer met het ac

ja.

na 3 keer terug sturen heb je een acceptabele schnitsel, en er ligt wel een krant! (van vorige week). maar 's ochtends wel koffie! (vanwege de prijs maar 1 bakje genomen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier

Ik rij nou een jaar of 12!

En ik heb nooit de intentie gehad om daar naar binnen te stappen.

En als ik dat hier lees, is dat volgens mij maar goed ook.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was er deze week voor promo activiteiten van autobaanradio. Ik wou daar wat folders voor jullie achterlaten. Ik kreeg van een personeelslid te horen dat ze zich helemaal niet richten op chauffeurs, die hebben toch hun eigen "eethokken" zo zei ze.Barf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was er deze week voor promo activiteiten van autobaanradio. Ik wou daar wat folders voor jullie achterlaten. Ik kreeg van een personeelslid te horen dat ze zich helemaal niet richten op chauffeurs, die hebben toch hun eigen "eethokken" zo zei ze.Barf

Wat dacht je toen.... .en bedankt??

Lekkere reclame maken die mensen zeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier
Ik kreeg van een personeelslid te horen dat ze zich helemaal niet richten op chauffeurs, die hebben toch hun eigen "eethokken" zo zei ze.Barf

En nu kom ik er dus helemaal niet !:mad:

Wat ze trouwens ook zo willen.

Hebben ze toch nog hun zin.....:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

laat ze zich maar op die stopdassen richten of op de terroristen met hun sleurhutten ik heb er betere in mn balboekkie staan:D

trouwen mij zul je niet aan de autobaan zien eten

ja misschien tussen de middag n zelf gemaakt bammetje

geen V8 wel E6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Ballen tent,rij dan een stukje verder(richting Apeldoorn) en ga naar gebr Mendel bijvoorbeeld.

Ga er ook niet slapen bij de somp, 10 tegen 1 dat je zeilen verrot gesneden zijn de volgende dag,( als je met een zeilen auto rijdt uiteraard:D).

Ook niet de goeiekoopste,koffie volgens mij € 1,75!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

over balletenten gesproken!!!

had vorig jaar bij mn vorige baas klapband op de kruising vd a1 en de a50 net voor de afslaf 2de steeg,sàvonds net voor 8u,na assistentie vd bandenboer kon ik weer rijden rond 10u,dus ik bel na 2de steeg of de keuken nog open was,ja hoor, en de parking vraaag ik,ja die staat vol!!ja beetje jammer dus!!:o

dus ikdenk,ik rij ff na die de somp dan ga ik daar maar eens eten,nood breekt wet,jaja,10 min over 10 was heel die ballentent al dicht,dus dat werd een lekker broodje kaas(ahum) bij het tankstation!!!!

ja daar keer ik dus ook niet meer na terug he!!!Barf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Bert-Vossie
de kruising vd a1 en de a50 net voor de afslaf 2de steeg,

Uuuuuuh, hebben ze de tweede steeg verplaatst ?;)

Ik dacht toch echt dat ie aan de A1/A28 zat ? Maar ja, kom er toch nooit, dankzij het aardige personeel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Ook niet de goeiekoopste,koffie volgens mij € 1,75!!!!!

Bij de pomp 1,00 euro Wilco maar ik zou er ook een keer eten (La Place) ik was daar binnen en werd spontaan beroerd van de prijzen ik ben teruggegaan naar de auto en de maggietron aangeslingerd (ik mocht niet verder vanwege de uren )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Bij de pomp 1,00 euro Wilco maar ik zou er ook een keer eten (La Place) ik was daar binnen en werd spontaan beroerd van de prijzen ik ben teruggegaan naar de auto en de maggietron aangeslingerd (ik mocht niet verder vanwege de uren )

Behalve dat (La Place dus), ik heb laatst een soepje gegeten bij La Place bij Ochten (A15), Soep was prima, maar een gewoon simpel eenvoudig (stok)broodje erbij? Helaas.. alleen van die rare speciale broodjes met de meest vreemde smaken :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

La place Ochten,die klote tenten zitten GVD om 21.00uur al dicht!!!

Wat is dat toch met die wegrestaurants??,ja vertegenwoordigers zie je dan niet meer en dat volk met die sleurhutten zitten om die tijd al op de camping.

De chauffeur moet maar zien.

Nou ik eet wel uit de ping of bij een bedrijfs restaurant voor €4.:p

Ik vraag mij af waarom de goudreinet dit verkocht heeft?.:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites