[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Scooter tegen vrachtwagen N484 Schoonrewoerd


Harrie76

Recommended Posts

  • Forumlid

mijn mening is: ( al is hier niet om gevraagd...ik geef hem toch:D)

je kunt vroeger en nu niet vergelijken...

nu is alles veel gehaaster...en veel drukker...

wat ik wel vind...is dat de mentaliteit...hard achteruit gaat...

op enkele uitzonderingen:D

maar niemand schijnt elkaar meer iets te gunnen..

het is allemaal ikke....alleen maar ikke:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
mijn mening is: ( al is hier niet om gevraagd...ik geef hem toch:D)

je kunt vroeger en nu niet vergelijken...

nu is alles veel gehaaster...en veel drukker...

wat ik wel vind...is dat de mentaliteit...hard achteruit gaat...

op enkele uitzonderingen:D

maar niemand schijnt elkaar meer iets te gunnen..

het is allemaal ikke....alleen maar ikke:(

ik ben het helemaal met je eens.

ook al word er niet om gevraagd.

mvgr wupke;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik had een CS 50, met een import 125 CC 6 bak eronder.

liep op zn slofjes 180 kmh.

nadat ik dat 2 X gedaan had, heb ik hem terug gevoerd .

en ik blijf bij mn standpunt, IK HEB GEEN MEELIJ met die onbezonnen racemalloten..

mvgr wupke;)

Ik weet niet 180 km/h per uur op een zo'n ding rijden vind ik redelijk onbezonnen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik weet niet 180 km/h per uur op een zo'n ding rijden vind ik redelijk onbezonnen!

in duitsland reed dat frame er orgineel mee.

in NL was er alleen een 49 cc onder gehangen.

en na 2X de 180 aangetikt te hebben, vond ik het welletjes.

snel is leuk, mezelf doodrijden niet, vandaar ook dat ik geen motorrijbewijs heb...

dan had ik nu niet hier getypt..

mvgr wupke;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als ik de foto zo zie, is er helemaal niet zo hard gereden, anders was er wel veel meer schade?

DSC07296.JPG

en zo te zien had de vrachtauto voorrang. of heeft hij de scooter van achteren aangereden. maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. ik neem aan dat de scooter aan het oversteken was.

DSC07317.JPG

nog een geluk, dat de oplegger leeg was. (as omhoog)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik vind de reacties van sommige niet helemaal gepast.

Nu de andere kant van het verhaal. Ik ben daar helemaal niet bekend, maar is het misschien niet de oorzaak van de chauffeur ?

Heeft hij misschien niet veel te hard gereden ?

Was het misschien na een bocht waardoor de scooter hem niet op tijd heeft kunnen zien ?

Misschien is de chauffeur wel verblind geweest door de laag staande zon, iets wat rond deze tijd veel voorkomt.

Dus ik zou zeggen, reageer niet eerder op deze manier dan dat je de juiste oorzaak weet.

je hebt gelijk bert,

veel mensen hier zien alles door een truckers gekleurd brilletje. daardoor kunnen ze niet objectief denken en reageren. geen mens weet hoe de toedracht tot dit ongeval is geweest, maar veel mensen hier hebben al een eigen mening.

wat een stelletje losers...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
je hebt gelijk bert,

veel mensen hier zien alles door een truckers gekleurd brilletje. daardoor kunnen ze niet objectief denken en reageren. geen mens weet hoe de toedracht tot dit ongeval is geweest, maar veel mensen hier hebben al een eigen mening.

wat een stelletje losers...........

Moet je ff duidelijk zijn op wat voor verhalen dit slaat voordat ik als loser door het leven ga ...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
wat zijn duidelijke foto,s????

een mening vormen is snel gedaan.

maar hoe is het nu werkelijk geweest dan??

ik zoek dus mensen die het hele voorval hebben gezien en niet mensen die er een eigen verhaal aan vast willen knopen.

kletsers zijn er genoeg.

je hoefd geen kletser te zijn, om hier te zien wat er gebeurd is.

als jij er een andere draai aan kan geven tja, we lezen het wel.

die scoot is door niet te kijken, of voorrang te eisen , voor die truck gekomen.

dankzij die trucker heeft hij het overleefd.

en ik heb geen meelij met die scoot aap chauffeur, wel met de trucker.. sterkte kerel!

mvgr wupke;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik ben zelf ook eigenlijk net uit mijn scootertijd. Mijn scooter liep toen dat ik hem kocht ongeveer 60 65, na 2 jaar liep die ongeveer 80 door een snellere uitlaat.

Ik heb ook regelmatig fouten van automobilisten op moeten lossen met de scooter, omdat automobilisten denken dat gaat nog wel. zo vaak ook bij versmallingen waarbij ik voorrang heb zijn het vaak automobilisten die door rijden omdat ze denken die scooter remt wel voor mij.

Het is ook gewoon kinklare bullshit als ze zeggen dat de scooter onveilig is als die 60/70 loopt, zo worden die dingen gewoon verkocht in bijna alle landen alleen voor in Nederland wordt er een ringetje in de uitlaat gelast zodat die zachter loopt.

Natuurlijk heb ik domme acties uitgehaald op mijn scooter waarvan ik naderhand dacht wat een stomme lul was is toen. Dat mag ook best gezegd worden, maar denk asjeblieft ook aan jezelf toen je in de leeftijds catagorie zat van 16 t/m 18. Waarom was het toen wel verantwoord op zo'n schakel te rijden die bij vele met gemak dik over de 100 gingen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
zo worden die dingen gewoon verkocht in bijna alle landen alleen voor in Nederland wordt er een ringetje in de uitlaat gelast zodat die zachter loopt.

in belgie mogen die scooters en sommige brommers maar max 45km/u lopen , die dat uitgezonderd zijn van die snelheid en geen motornummerplaat hebben mogen niet sneller of 25km/u , dus het is niet in NL alleen he .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
in belgie mogen die scooters en sommige brommers maar max 45km/u lopen , die dat uitgezonderd zijn van die snelheid en geen motornummerplaat hebben mogen niet sneller of 25km/u , dus het is niet in NL alleen he .

Dat weet ik niet alleen in NL, maar vele andere landen wel. die scooters zijn gewoon berekend op de snelheid die ze onbegrensd kunnen rijden, en waarschijnlijk houden ze dan nog een marge over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

:mad:Jongens... kunnen we dat gekibbel nu eens alsjeblieft achterwege laten.

Jullie lijken wel een stelletje kleuters die met een vingertje lopen te wijzen.

Eigen mening is oke, maar denk in godsnaam na voor je iemand een stempel geeft, of een reactie geeft op zo iemand.

We houden het graag gezellig hier:mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden