[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Weer één!


Marotrans

Recommended Posts

  • Administrators

Begin november komen er in Raalte 25 C1000 winkels bij om te bevoorraden

Vertel!

 

Veel succes Maarten. Helaas zal die vlaai er niet meer in zitten.

Nee, daar ben ik ook bang voor Limboman... maar het laatste jaar was Sittard al het verste punt voor mij jammer genoeg.

Maar hoe dan ook mag ik graag in Limburg komen; dit jaar is het een beetje 'n vreemde vakantie hier thuis en gaan we volgende week 'n midweekje naar Brabant.

Maar gaan wij eens weer naar het diepe zuiden dan weet ik de weg zeker nog wel te vinden!

Bedankt voor de goede wens!

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zjuustem! 

Nu al gebiedsuitbreiding  ;)

Yep, maar die uitbreiding word ook weer kleiner, mijn maat rijd in Woerden en dat word steeds iets groter, voordeel voor hem, de winkels die er bij komen kent die al, dacht dat die zei dat er nog een 30 terug komen, in die andere kleur.

 

Maar Raalte blijft open dan, heb ik hem eigenlijk niet over gehoord, of gaat dat straks naar Beilen, als het aan Fritsje ligt dan gaat alles dicht en word alles vanuit Veghel gereden,

maar ja het geld raakt een beetje op, de nieuwe wagens gaan ook minder snel dan eerst de bedoeling was, mijn maatje moet een jaartje langer wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Raalte blijft zo-wie-zo open tot medio 2015, verder weet niemand iets (als ik lieg dan in commissie).behalve inderdaad die big chief in het zuiden.

Maar er staat 'n compleet vers-DC van enkele jaren oud, dat zal ook niet voor niets gebouwd zijn; misschien alle vers naar Raalte en de rest naar Beilen?  

 

We gaan het zien; maar die rode auto's worden wel érg roze onderhand... die ex SdB MAN's waren uiteindelijk best wel snel weg nadat ze overgespoten waren. Misschien wil men dat niet nog eens laten gebeuren  :nee:

 

Maar heel Nederland vanuit Veghel? Mooie uitdaging om met de rijtijden etc weg te komen! Het zal ook niet voor niets zijn dat bijv. Action een lel van een DC neergezet heeft in Echt.

Zuid Nederland, België en delen van Frankrijk en Duitsland vanuit Zwaagdijk kwamen ze ook niet meer mee weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Yep, maar die uitbreiding word ook weer kleiner, mijn maat rijd in Woerden en dat word steeds iets groter, voordeel voor hem, de winkels die er bij komen kent die al, dacht dat die zei dat er nog een 30 terug komen, in die andere kleur.

 

Maar Raalte blijft open dan, heb ik hem eigenlijk niet over gehoord, of gaat dat straks naar Beilen, als het aan Fritsje ligt dan gaat alles dicht en word alles vanuit Veghel gereden,

maar ja het geld raakt een beetje op, de nieuwe wagens gaan ook minder snel dan eerst de bedoeling was, mijn maatje moet een jaartje langer wachten.

Raalte is toch net omgebouwd naar een multi dc dacht ik. Doen C1000 en jumbo filialen.

In Breda gaan ze er nu mee beginnen. Vanaf 1 november ook beide filialen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Raalte blijft zo-wie-zo open tot medio 2015, verder weet niemand iets (als ik lieg dan in commissie).behalve inderdaad die big chief in het zuiden.

Maar er staat 'n compleet vers-DC van enkele jaren oud, dat zal ook niet voor niets gebouwd zijn; misschien alle vers naar Raalte en de rest naar Beilen?

Die nieuwbouw is voor de helft vers en de andere helft diepvries. Van daar uit worden alle C1000 en Jumbo filialen in heel Nederland van diepvries voorzien door Peter Appel en A van der Meulen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Proficiat Maarten.Zo te lezen heb je er veel zin in dus het kan haast niet anders dan dat het goed gaat komen.Ik weet niet of bij jullie (let op Rob :D ) leeg fust buiten staat maar als het geregend heeft kun je aardig nat worden van het water uit de bovenste kratten.Vroeger nog wel eens wat vlees gereden vanuit Boxtel naar de supermarkten en de eerste keer een nat pak door een sloot water uit de bovenste kratten vergeet je niet gauw.Ik had ook standaard en trekker in de auto zodat ik regelmatig de vloer droog kon maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vertel!

 

Nee, daar ben ik ook bang voor Limboman... maar het laatste jaar was Sittard al het verste punt voor mij jammer genoeg.

Maar hoe dan ook mag ik graag in Limburg komen; dit jaar is het een beetje 'n vreemde vakantie hier thuis en gaan we volgende week 'n midweekje naar Brabant.

Maar gaan wij eens weer naar het diepe zuiden dan weet ik de weg zeker nog wel te vinden!

Bedankt voor de goede wens!

Maarten

Kwam tijd geleden nog een collega van je tegen in schotland.. Wist niet dat jullie zo ver weg zaten..?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vertel!

 

Nee, daar ben ik ook bang voor Limboman... maar het laatste jaar was Sittard al het verste punt voor mij jammer genoeg.

Maar hoe dan ook mag ik graag in Limburg komen; dit jaar is het een beetje 'n vreemde vakantie hier thuis en gaan we volgende week 'n midweekje naar Brabant.

Maar gaan wij eens weer naar het diepe zuiden dan weet ik de weg zeker nog wel te vinden!

Bedankt voor de goede wens!

Maarten

Dat word worstenbrood in plaats van vlaai  :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Of een pak Albert Hein gevulde koeken, al jaren hetgeen mijn maat meeneemt naar het werk als die jarig is. LOL LOL

 

 

Maar terug komend op Raalte, is die nieuwbouw is er toch neergezet door de C1000, en 2015 had ik ook al gehoort, maar dat is volgend jaar al.

 

En wat betreft Veghel, Frits van Eerd heeft ooit zelf gezegd dat die het liefst had dat alles vanuit Veghel gereden kon worden, kan die zeker lekker kwijlen op hoe groot zijn bedrijf is.

 

Maar zo was er in het verleden ook een bedrijf, wat zelfs groter was als Albert Hein en dat is nu van de aardbodem verdwenen, deel is nu Jumbo.

 

En wat betreft de auto's, ook al zo'n ik wil laten zien wat ik kan uitstraling, geld kan snel opraken, de nieuwe C1000 scania's er uit, waarvan er een aantal naar Euser zijn, er zouden eind dit jaar nieuwe zijn in Woerden,

is nu een jaartje later, en de oude troep is er blijven rijden.

bewerkt door Doornekamp33
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En wat betreft Veghel, Frits van Eerd heeft ooit zelf gezegd dat die het liefst had dat alles vanuit Veghel gereden kon worden, kan die zeker lekker kwijlen op hoe groot zijn bedrijf is.

 

Gedeeltelijk is dat al jaren zo. In Veghel worden containers voor filialen in heel Nederland samengesteld maar gaan dan met pendels naar de andere DC's van waaruit ze dan naar de filialen vervoerd worden. Albert Heijn doet dat ook zo met centrale DC's in Geldermalsen en Nieuwegein.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Kwam tijd geleden nog een collega van je tegen in schotland.. Wist niet dat jullie zo ver weg zaten..?

Sinds dit voorjaar is dat zo'n beetje: de op- en overslag én het transport van een blokhuttenbedrijf hier uit de regio is overgenomen inclusief één auto met chauffeur. Het merendeel van die handel gaat naar Groot Brittannië; de afgelopen tijd tot vier ritten per week aan toe. Dan gaan er dus ook eigen auto's mee en daar zul je er één van gezien hebben  :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Gefeliciteerd met je nieuwe uitdaging, Maarten. En nu niet in de weg gaan staan he  :D  Helaas kom ik weinig in die hoek, maar als ik er  eens ben zal ik extra goed opletten. Succes

Ikke in de weg staan?  :angel: Never say never! 

 

Gefeliciteerd! Je komt bij een goede werkgever terecht, weet ik uit ervaring.  :ok:

Daar raak ik ook steeds meer van overtuigd na het doorspitten van alle paperassen van maandag!

 

 

Enne... bedankt! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Waar zijn die 60 kippen dan naar toe?

 

Euser heeft 11 scania van Breda overgenomen.

Volgens mij nog een paar meer, er zijn ook wat nieuwe rode scania's van woerden richting Euser verdwenen, dus niet de nieuwe gele Jumbo trekkers

Frits wilde allemaal nieuwe gele scania's er voor hebben, maar er zouden er in september een aantal naar woerden komen en mijn maatje zou er daar 1 van krijgen, maar hij mag nu een jaartje langer met de oude doen.

Terwijl die net een nieuwe rode had ingeleverd die naar Euser zou gaan moet die het nu met een oude rode doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Volgens mij nog een paar meer, er zijn ook wat nieuwe rode scania's van woerden richting Euser verdwenen, dus niet de nieuwe gele Jumbo trekkers

Frits wilde allemaal nieuwe gele scania's er voor hebben, maar er zouden er in september een aantal naar woerden komen en mijn maatje zou er daar 1 van krijgen, maar hij mag nu een jaartje langer met de oude doen.

Terwijl die net een nieuwe rode had ingeleverd die naar Euser zou gaan moet die het nu met een oude rode doen.

van Euser weet ik dat ze er 11 hebben overgenomen van Breda. Van andere dc weet ik niet. Was bij de overdracht. Zijn intussen geen rood meer maar wit.

De dag van overdracht zijn er gelijk 3 mee genomen door Euser. Was 1 chauffeur bij die iets geweldigs zei:

 

"Heb altijd al op zondag in een dikke vette scania willen rijden."  LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden