[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Weer één!


Marotrans

Recommended Posts

  • Forumlid

Zo, net alles gelezen Maarten. Het beste de 25ste, dat is in 2 weken.

En welkom bij ons, de distributie chaufeeurtjes.... :ja: Ben er zelf ook 1. Toch?

 

Soms moet je ergens weg, als je met tegenzin je werk doet is het t zelfs waard om financieel een stapje terug te doen. Blijheid is veel waard.

Al die namen waar iedereen mee gooit zegt me niet veel, die Frits, is dat een goed persoon?

Mister Lucas sponsort ook van alles, heeft zijn eigen circuits en wat al niet, maar het is een super vent.

bewerkt door corydon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, duhhhh  :mad:  ben je terug van vakantie lees je dat je je bril in een 'vliegen oog' moet laten slijpen om nog bekenden te spotten !

Duuuuss, naast opletten of ik die Mast zie (hebben ook een 'paar' van die vissekommen)  mag ik ook nog eens alle SL otootjes in de gaten gaan houden  :eek:

 

 

LOL

 

Van Harte Maarten, wens je veel 'werk plezier' toe bij je nieuwe uitdaging.......................dat dan weer wel............................. :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Zo, net alles gelezen Maarten. Het beste de 25ste, dat is in 2 weken.

En welkom bij ons, de distributie chaufeeurtjes.... :ja: Ben er zelf ook 1. Toch?

 

Soms moet je ergens weg, als je met tegenzin je werk doet is het t zelfs waard om financieel een stapje terug te doen. Blijheid is veel waard.

Al die namen waar iedereen mee gooit zegt me niet veel, die Frits, is dat een goed persoon?

Mister Lucas sponsort ook van alles, heeft zijn eigen circuits en wat al niet, maar het is een super vent.

Bedankt Ibo, dat komt vast goed. Distributiesjouwfeur ben ik al 'n paar :rolleyes: jaartjes, de loonschaal is exact dezelfde en het plezier moet je zelf maken toch?!

En Frits? Die man ken ik ook niet, is de eigenaar van zeg maar de Nederlandse Wallmart (als voorbeeld) wat dus de opdrachtgever is van mijn nieuwe werkgever. Wat hij privé doet en laat? Leven en laten leven vind ik altijd wel een goed motto!

 

Ja, duhhhh  :mad:  ben je terug van vakantie lees je dat je je bril in een 'vliegen oog' moet laten slijpen om nog bekenden te spotten !

Duuuuss, naast opletten of ik die Mast zie (hebben ook een 'paar' van die vissekommen)  mag ik ook nog eens alle SL otootjes in de gaten gaan houden  :eek:

 

 

LOL

 

Van Harte Maarten, wens je veel 'werk plezier' toe bij je nieuwe uitdaging.......................dat dan weer wel............................. :ja:

Dank je Hans, maar allemaal??? Als je je beperkt tot Noord-Oost Nederland is het wel ongeveer voldoende!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

:nee:  :nee:  :nee:  

 

Jan en Anita Meurs begonnen op 18 oktober 1979 in een voormalig kerkgebouw op het Lourdesplein 10 in Tilburg een Jumbo supermarkt. De naam Jumbo komt voort uit een concurrent van Van Eerd in Tilburg, Torro. De oprichters van Jumbo zochten naar een naam die machtiger was dan een Torro (de stier): Jumbo, de olifant. De Torro-formule is in de jaren 90 overgegaan in Edah en Konmar. Van Eerd is van oorsprong een levensmiddelengroothandel en werd in 1921 opgericht in Veghel. In 1983 kocht de groothandel de formule Jumbo en de supermarkt aan het Lourdesplein van Jan en Anita Meurs. Er ontstonden in korte tijd tientallen Jumbo's in de provincies Zeeland, Noord-Brabant en Limburg.

 

Alle aandelen zijn nog steeds in handen van de familie Van Eerd: Karel van Eerd en zijn drie kinderen, Frits van Eerd, Colette Cloosterman-van Eerd en Monique Groenewoud-van Eerd.

Bron: www.wikipedia.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Quote

Jan en Anita Meurs begonnen op 18 oktober 1979 in een voormalig kerkgebouw op het Lourdesplein 10 in Tilburg een Jumbo supermarkt. De naam Jumbo komt voort uit een concurrent van Van Eerd in Tilburg, Torro. De oprichters van Jumbo zochten naar een naam die machtiger was dan een Torro (de stier): Jumbo, de olifant. De Torro-formule is in dejaren 90 overgegaan in Edah en Konmar. Van Eerd is van oorsprong een levensmiddelengroothandel en werd in 1921 opgericht in Veghel. In 1983 kocht de groothandel de formule Jumbo en de supermarkt aan het Lourdesplein van Jan en Anita Meurs. Er ontstonden in korte tijd tientallen Jumbo's in de provincies ZeelandNoord-Brabant en Limburg.

 

Alle aandelen zijn nog steeds in handen van de familie Van Eerd: Karel van Eerd en zijn drie kinderen, Frits van Eerd, Colette Cloosterman-van Eerd en Monique Groenewoud-van Eerd.

Bron: www.wikipedia.nl

 

Wiki is leuk, maar door mensen zelf in te vullen. Inmiddels zijn bij mijn weten niet ALLE aandelen meer in handen van van Eerd, maar hebben zij wel het eerste recht wanneer deze te koop komen. 

Iets met investeringsgelden ed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden