[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Prijsuitreiking WK-Poule door Flex-in aan Ron Valk


niels

Recommended Posts

  • Forumlid

Flex-in Uitzendgroep heeft samen met Westpoort opleidingen 2 prijzen ter beschikking gesteld aan het chauffeursforum.

 

Ron Valk: initiatiefnemer en beheerder van de WK Poule hebben wij uitgenodigd op de vestiging Hazeldonk en onder het genot van een biertje de prijzen uitgereikt.

 

aangezien Ron dit goed heeft geregeld en geheel op vrijwillige basis vond Flex-in Uitzendgroep dat Ron ook een prijs heeft verdiend, zodoende heeft Ron ook een Flex-in miniatuur ontvangen.

 

met vriendelijke groet, Niels Blanken Flex-in Uitzendgroep.

 

 

 

 

post-8086-0-53065300-1408624150_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

jawel Doortje die had het goed en wint dus de vakantie reis naar Syrie voor 2 personen geheel verzorgd 

 

Ga je met me mee, SPL?

We gaan licht bepakt. 

Alleen een lange jurk en een zwarte vlag met witte letters moeten genoeg zijn om zonder problemen van dat grooooooote strand gebruik te kunnen maken.

O ja, en een zwart sjaaltje om voor je gezicht te doen is misschien ook wel handig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van deze kant wil ik Eit en Niels ook nog even bedanken..

Ook namens HvanGeerenstein, die inmiddels zijn afspraak heeft gemaakt bij Westpoort.

 

Was een gezellige avond, nog bedankt voor het wachten op mij, dat ik klaar was met werken.

En ook de sportiviteit dat we nog even doorgingen over de eerdere gevoerde discussie alhier op het forum was zeer leuk.

Inderdaad Niels, elk onderwerp valt te bespreken, helaas jammer dat een discussie soms te vaak in het persoonlijke getrokken word, dan over de daadwerkelijke discussie.

Maar daar tegenover stond wel dat jij zelf besloot verweer te voeren, dan wel iets te rechtvaardigen en zoiets heeft mijn respect.

 

Even terug te komen op mijn witte sokken:

 

Ik ben zuinig op mijn goede sokken, dus vind dat goed genoeg om ermee rond te lopen in mijn werkschoenen.... :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden