[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Tv kijken


runner

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik kijk al een aantal jaren tevreden tv in het buitenland met een schoteltje ( nee,nee ik ben geen Pool ;) ) nu zijn de nieuwe CanalDigital abonnementen alleen nog in HD uitvoering te verkrijgen wat weer inhoud dat ik een 60 cm schotel aan de auto moet hangen....jammer want dat kleine schoteltje beviel me prima.

Niet echt handig dus zo'n groot ding aan de zijkant van je auto, laat staan in je cabine.

Zijn er mensen die een andere oplossing weten, op welke manier dan ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Even op eBay kijken naar automatische schotel,is vierkant en heb je met vast montage en met zuignap montage en werkt goed,ik heb de voorganger vast op me dak liggen en kan tot aan porto alles goed ontvangen,je heb een goede HD receiver nodig,ik heb dan het dure pakket op me kaart van Canal plus zitten en dat is er fijn en betaal maar 2,50 per maand want heb thuis ook Canal plus . Volgens mij kosten die mobile satelliet schotels zo'n 700 euro maar dat kan je zo vinden op eBay of marktplaats als je automatische schotel zoekt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hallo Jebe, bedankt voor het meedenken.

 

Ik heb bij de satellietdiscount een model gevonden die 80,euries kost, zoals jij het omschrijft en ook op de discount site klinkt het super eenvoudig.

Heb je geen problemen als je op een parking, net als de rest netjes op een rijtje staat, ik bedoel met een zuignap kom je niet boven je buurman uit of geeft dat geen problemen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden