[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Telefoonkosten werktelefoon


Yoedeleyoeki

Vraag

  • Forumlid

Je kent het wel, je krijgt van je werkgever een mobiele telefoon voor 24 uur per dag ( dat hoopt hij tenminste) gebeld kunt worden.

 

Door wat speurwerk bij de provider is mijn abbonement 1000 min bellen en 100 mb internet...voor zover nog niets aan de hand.

 

Sinds een paar maanden hebben we een nieuwe telefoon gekregen (smartphone) met een app erop voor je ritlijst bij te houden, deze gebruikt dus de hele dag internet...

 

Als er iets voorvalt moeten we foto's maken en doorsturen naar de planning.

 

Alles leuk en wel maar internet kost veel mb's zo en met 100 mb per maand kom je er dan niet.

 

Een specificatie van je telefoonrekening krijg je niet, en bij de provider mogen ze geen informatie verstrekken.

 

Wie heeft hier ervaring mee?

 

MVG Yoedeleyoeki

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Je krijgt alleen aan het einde van de maand op je loonstrook te staan hoeveel er wordt ingehouden van je loon mbt van je telefoonkosten zonder enige uitleg of specificatie. Er zijn nooit afspraken gemaakt over de telefoon met werknemers. Vroeger al niet toen er nog oude telefoons waren zonder internet werd er niet over gesproken maar ging je vanuit als je prive belde dat het voor jou kosten was...

 

Nu met die nieuwe smartphones werd gezegd maak je daar maar niet druk om over de kosten....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Je krijgt alleen aan het einde van de maand op je loonstrook te staan hoeveel er wordt ingehouden van je loon mbt van je telefoonkosten zonder enige uitleg of specificatie. Er zijn nooit afspraken gemaakt over de telefoon met werknemers. Vroeger al niet toen er nog oude telefoons waren zonder internet werd er niet over gesproken maar ging je vanuit als je prive belde dat het voor jou kosten was...

 

Nu met die nieuwe smartphones werd gezegd maak je daar maar niet druk om over de kosten....

Dit kan dus echt niet... Als hij een deel door jou wilt laten betalen dan zal er ook een specificatie moeten zijn....

Beste oplossing is de telefoon niet privé gebruiken......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Dat ding gewoon terug geven.

Verzonden vanaf mijn aaifone 5S met tapakwats

 

 

Of gewoon ,conseqent, alleen gebruiken voor zakelijk verkeer,en voor prive zelf een teulefeun regelen. :ja: ,dus ook geen inkomende prive gesprekken meer aannemen.

Als er dan nog kosten voor prive gebruik op je afrekening staan ,gelijk stennis maken bij de boekhouder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Ik heb ook een telefoon van mijn werkgever.

Die ligt onder het bed en word niet gebruikt. Kan je er geen gezeik over krijgen ook. Ik ben wel de gelukkige eigenaar van een vodafoon red abbonement (prive)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Een telefoon zakelijk gebruiken zonder duidelijke afspraken vind ik gevaarlijk.Gebruik je hem alleen maar voor het werk en je krijgt geen verdere informatie maar er wordt toch geld in gehouden dan vloog hij bij mij de eerste de beste keer dat ik op kantoor zou komen door het kantoor heen.

 

Dus duidelijke afspraken maken lijkt me erg verstandig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

als je moet bellen 

gewoon de planning bellen laat ze je maar doorverbinden

dan staat er op de maandlijst dat je alleen maar naar de zaak belt

en inet heb je dus alleen nodig om aan 

het eind van de dag je ritlijst door te sturen 

dus kun je ook uit zetten en die 5 minuten

dat je je inet per dag aan hebt vreet niet zo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Bedankt voor jullie reacties...

 

Heb zelf 300 min gratis bellen en onbeperkt internetten, dus gebruik telefoon alleen voor werk of bellen naar collega's maar daar krijgen we 1000 min gratis voor...

 

De telefoon update de hele dag door je status door te geven en ook roaming in het buitenland...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Dan zou ik het helemaal niet pikken dat er geld voor de telefoon wordt ingehouden. Zoals jij schrijft wordt deze alleen zakelijk door jou gebruikt en geen privé dingen. Tenzij je natuurlijk iedere keer maar een beetje slap ouwehoerd met je collega's bellen  ;) .

 

Gewoon om opheldering vragen en eisen dat dit stopt en als het nog gaat terug betaling.

 

Succes.

 

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden