[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Boete van 5900 euro en rijbewijs kwijt


Teddybeer

Recommended Posts

  • Forumlid

Er zijn er altijd die het "beter" kunnen, denken ze............. :p

 

 

 

Roemeense trucker ladderzat

ROTTERDAM - 

Een dronken Roemeense vrachtwagenchauffeur heeft in de nacht van zaterdag op zondag een bepaald niet malse boete gekregen. Vanwege zijn dronkenschap en geknoei met de tachograaf moest de man 5900 euro neertellen.

 
 

De man viel op, omdat hij in Rotterdam moeite had met parkeren. Hij moest van agenten blazen en bleek liefst vijf keer de toegestane hoeveelheid alcohol in zijn bloed te hebben. Toen de agenten de truck aan een nadere inspectie onderworpen, zagen ze dat er geknoeid was met de tachograaf, het instrument dat de rij- en rusttijden registreert.

De man moest vanwege zijn vergrijpen ook zijn rijbewijs inleveren.

Bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/23000019/__Roemeense_trucker_ladderzat__.html

 

Op: http://www.mediatv.nl/nieuws/12137/Roemeense-vrachtwagenchauffeur-krijgt-bekeuring-van-5-900-euro-.html staat tot slot nog de volgende zin..........

. De politie heeft de man aangehouden en hebben zijn rijbewijs ingevorderd. De man kreeg een bekeuring van 5.900 euro. Tot de boete is  betaald, mag de vrachtwagen niet weg.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En als je dan weer dit nieuwsfeit van dit weekend nabij Rotterdam ernaast legt, dan vraag je toch af waarom zulke mensen nog met open armen ontvangen worden.

http://www.transport-online.nl/site/50730/vrachtwagencabine-in-de-brand-langs-a20-foto/

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

bewerkt door routier
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En als je dan weer dit nieuwsfeit van dit weekend nabij Rotterdam ernaast legt, dan vraag je toch af waarom zulke mensen nog met open armen ontvangen worden.

http://www.transport-online.nl/site/50730/vrachtwagencabine-in-de-brand-langs-a20-foto/

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

 

Omdat ze zo lekker goedkoop zijn en geen nee zeggen. Want als ze nee zeggen weten ze dat ze gelijk op straat staan. Die Oostblokkers blijven hierdoor doorgaan totdat ze er spreekwoordelijk bij neervallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En als je dan weer dit nieuwsfeit van dit weekend nabij Rotterdam ernaast legt, dan vraag je toch af waarom zulke mensen nog met open armen ontvangen worden.http://www.transport-online.nl/site/50730/vrachtwagencabine-in-de-brand-langs-a20-foto/

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Wat heeft dat er mee te maken Routier. Ik kan de link niet ontdekken. Heeft die man, omdat hij een boete heeft gehad zijn auto in de brand gestoken of zo....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn niet alleen "moelanders"die koken in de cabine, tijdje geleden een auto van vd lee delft bij oirschot als ik mij niet vergis.

Ik vroeg me af wat dat te maken had met die controle....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ze blijven "vrolijk" dagen, of zelfs weken, wachten op een vrachtje.

Ongeacht waar ze geparkeerd worden......

Die tijd ligt al even achter ons hoor.

20 jaar geleden heb ik ze wel zien staan, vlak achter Appie Happie, Waalhaven.

Russen, Ukrainers, Litouwers...een beetje uit de tijd dat Sovtransavto wagens onderweg nog gemeengoed waren.

Echt één grote camping waar ze veelal weken stonden.

Maar die tijd is echt voorbij.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tijdje terug stond er op maandagmorgen een hele kluit (15-20) Roemenen van het zelfde bedrijf op de parkeerplaats langs de A73 bij Roemond in de buurt.

Ik ben er die week, en de daarop volgende nagenoeg dagelijk geweest ivm de zelfde ritten. Ze stonden daar de hele tijd in de zelfde opstelling.

Ook hier in de buurt zie ik ze regelmatig langere tijd rondhangen bij bedrjven die zaken doen richting het oosten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kijk maar naar de camping van TB-Europe op industrieterrein Kraaiven in Tilburg. Bivakkeren ze soms ook dagen. Wagens van Q-doz uit Roemenië.

Klopt. Reed er gister weer langs...mudje vol. Schotels, kooktoestellen.

Gezellig hoor.

Ook staan er veel op het industrieterrein achter mijn huis op vossenberg in tilburg.

Staan er soms wel een stuk of 50 trekkers.

Op zich geen probleem, vroeger zochten wij elkaar in het buitenland ook allemaal op.

Hele kluiten Hollanders bij elkaar en ook allemaal drinken.

Alleen met dat verschil...Wij reden geen meter meer.

En daar zit het verschil.

bewerkt door rubberduck
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Klopt. Reed er gister weer langs...mudje vol. Schotels, kooktoestellen.

Gezellig hoor.

Ook staan er veel op het industrieterrein achter mijn huis op vossenberg in tilburg.

Staan er soms wel een stuk of 50 trekkers.

Op zich geen probleem, vroeger zochten wij elkaar in het buitenland ook allemaal op.

Hele kluiten Hollanders bij elkaar en ook allemaal drinken.

Alleen met dat verschil...Wij reden geen meter meer.

En daar zit het verschil.

Wij reden geen meter meer ...... Nou dat zou ik niet hardop durven zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Rob dat spreek ik ook niet tegen hoor : Dus het komt door onze hoge opleiding !   :ja:  en niet door de drank , dat we zo goed zijn in ons werk

Het is vaak gezellig op een terrasje in het zonnetje met nog een paar collega´s

Heb zelf jaren op zwitserland gereden

En als je terug was ging richting Holland  je eerst even ging soppe en eten bij de shell net over de grens bij Basel

dan lag je ook geen 9 uur in je wieggie , dat was wel eens heel kort

en als je dan weer ging rijden , dan wist je het !

dat laatste biertje had ik niet moeten nemen

Maar bij de way wij parkeerden eerst de vrachtwagen en daarna gingen we gezellig bij praten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me duidelijk Lambiek. Dat wij nog wel bezopen konden parkeren. En zonder schade -met 2 promille- naar de bestemming gingen.

En zeg me niet dat het nu niet meer gebeurd. Er worden nog zat biertjes geschonken bij de restaurants onderweg. Maar dat mag he. Want 'wij' kunnen het betalen...

Deze mening deel ik niet echt.

Het merendeel van de chauffeurs neemt 1 of 2 biertjes bij het eten, en zoekt de koffer op.

Zowiezo omdat het lang niet meer zo gezellig is als vroeger, maar ook omdat een biertje in de horeca belachelijk duur is, waardoor je het wel uit je hoofd laat om als een kegel de tent uit te lopen.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden