[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Nog een overstapper


Knoalster

Recommended Posts

  • Forumlid

 

Tilyburg Bert.....     Werkenlijk alles veranderd daar, of is het een nieuw dorp in 1 van de polders????

 

BTW... Bij Lucas waren ze van het weekend bang, of hoopvol, dat ik er vandoor ging. Vertelde de planner dat ik soms een soort burned out gevoel hebt.

 

Oh, well... ah, yessss why don't you take a vacation Ijboe..... :stom:  :stom:

Goed idee mensen.. vroeg daar 2 maanden terug om..... :D  :D  Ze zijn nogal druk.

 

Eerlijk is eerlijk, miss Jennifer verdient een super vakantie.

bewerkt door corydon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Een goeie keuze Hendrik. Ik ken het bedrijf al een paar jaartjes en heb menig avondje door gebracht bij de pizzeria aan de overkant met je collega's.

Stefan mocht daar ook altijd graag heen gaan, ik weet alleen niet waarom :).

 

Zit dat tentje nog steeds in die sporthal ?

 

Op stap geweest met de Scania ? Toevallig die van Jan of is die er inmiddels mee gestopt ?

 

Succes en nu kom je vast en zeker Dolf nog wel eens tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...
  • Forumlid

Ik zit net even te kijken naar de datum van mijn 1e post hier in dit topic, 24 augustus 2014. Toen was ik al een tijd aan het werk bij Sipma transport in Rolde. In 1e instantie ben ik daar via Worktrans gekomen als tijdelijke chauffeur voor de vakantie periode. Toen werd er al gezegd dat als ik beviel en er een auto vrij was ik langer kon blijven.

 

Na de 1050 uur via het uitzendbureau vol te hebben gemaakt kreeg ik een jaar contract, welke na afloop nogmaals werd verlengd. Inmiddels is ook dit 2e jaar contract afgelopen en heb ik deze week mijn contract voor onbepaalde tijd mogen ondertekenen. Dus ook hier weer het bewijs dat er nog bedrijven zijn die mensen in 'vaste' dienst aannemen.

 

Hendrik

  • Like 16
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Van harte Hendrik
Ik heb na een jaar ook een "vaste" aanstelling gekregen
Het kan dus nog wel!
Er zijn hier bij ons in het noorden, wel meer bedrijven die chauffeurs zoeken met een vaste aanstelling in het verschiet.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Gefeliciteerd Hendrik

Bij mij precies hetzelfde, eerst een tijdje via het uitzendbureau gewerkt. Daarna 2x een contract van 8 maanden gekregen welke deze maand afloopt maar kreeg afgelopen maand al te horen dat het wordt omgezet naar een vast dienstverband


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden