[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Nog een overstapper


Knoalster

Recommended Posts

  • Forumlid

Nu Maarten en ook Dick Bakker hebben laten weten een nieuwe werkgever te hebben gezocht en gevonden, kan ik natuurlijk niet achter blijven en moet ik ook uit de kast komen.

 

Ook ik heb een ander stuur (lees eigenlijk 'sturen') in handen. Weliswaar nog niet direct via een arbeidsovereenkomst met een werkgever, maar via Worktrans uitzendbureau in Zuidbroek. 

 

Via hun rijd ik nu voor de firma Sipma transport in Rolde. In principe ben ik daar voor de vakantieperiode gekomen, de maanden juni, juli en augustus. Ter vervanging van chauffeurs die van hun vakantie gingen genieten. Dit betekend dus elke 2 / 3 week je spullen uit de auto halen en weer met een andere wagen op stap.

 

Maar blijkbaar heb ik wel iets goed gedaan en al bericht gekregen dat ik ook gewoon na afloop van de vakantieperiode mag blijven. Het hoe en wat is nog niet helemaal bekend, maar in 1e instantie moet ik gewoon de 1050 uur via het uitzendbureau vol maken. Ik wou in principe nog even wachten met het plaatsen van dit bericht totdat ik ook een vaste auto had, maar na de verhalen van Maarten en Dick kan ik toch eigenlijk ook niet anders  ;) .

 

Een paar foto's van de auto's waar ik tot nu toe mee gereden heb dan nog maar. Twee foto's van mijzelf en de foto van de Scania "waterhoofd" is genomen door Theo Daling en de foto van de Volvo door Hans van Wijk. Zolang er nog mensen met vakantie gaan blijf ik springer, maar ik hoop z.s.m. een foto te kunnen plaatsen in het "waarin rij je" topic van een 'vaste' auto.

 

Tot nu toe heb ik het geweldig naar mijn zin bij dit bedrijf. De bestemmingen zijn vooral de BeNeLux, stukje Noord-Frankrijk en het Ruhrgebied. In principe is het gewoon van maandag t/m vrijdag van huis (alhoewel je door de week ook wel eens een avondje thuis bent), maar afgelopen week met de Scania 142L was het gewoon een binnenlands chauffeur  :D  en elke avond thuis.

 

Morgen weer met een DAF 105.410 trekker/oplegger op stap en het eerste los (tevens ook weer laadadres) is in Moerdijk. Helaas is het bij ons niet meer toegestaan om iets achter de voorruit te hebben, dus het vaantje blijft thuis, maar ik ben nog op zoek naar een adres waar je weersbestendige stickers kunt kopen voor op je adr bord met de vlag van de provincie Groningen.

 

Dusssssssss, dan zijn jullie ook weer op de hoogte.

 

Hendrik

post-1081-0-03605000-1408906987_thumb.jp

post-1081-0-62744300-1408907008_thumb.jp

post-1081-0-38749600-1408907071_thumb.jp

post-1081-0-78764500-1408907078_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Kijk aan, goed bezig Hendrik  :ok:

 

Hele volksstammen zijn als uitzendkracht bij een bedrijf binnen gekomen en nooit meer weggegaan, dus wie weet gaat jou dat ook lukken. Dat je gewoon door mag hobbelen zegt al wel iets moet je maar denken! Bovendien schijnt 'het' weer wat aan te trekken en dat geeft de burger moed toch?

Werken moet je ook overal, dat is geen nieuws, maar plezier in datzelfde werk is ook wat waard en dat heb je in ieder geval al.

 

Lekker zo doorgaan, afdwingen lukt toch niet maar goede hoop houden dat je mag blijven wel ;)

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie vrachtjes daar bij Selters :ok:

Selters...daar heb ik ook wel eens in opdracht van Sipma geladen.

Prima bedrijf.

En parkeren kan je er ook goed.

Net sanitair, en eetschuur om de hoek.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht dat jullie zoveel mogelijk buiten die provincie vertoeven omdat je niet met Groningen geassocieerd wil worden. Maar jullie nemen het op je om als ambassadeur op te treden?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat veel mensen bang zijn om te switchen, dat ben ik volledig met je eens.

Maar om nu te zeggen dat er werk zat is, nee die mening deel ik niet met je.

Tenzij je niet kieskeurig bent, en nog wel het grootste ***werk wilt doen, bij de meest malafide werkgever natuurlijk.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kijk...wat is kut werk. Wat de 1 leuk vind vind de ander bagger.

Zoveel smaken zoveel verschillen.

Zou het ook niet erg vinden om weer op de vuilnisauto te moeten rijden.

Dan kom je thuis met 2035,- euro bruto.

Maar je werkt wel van 7 uur in de ochtend tot 4 in de middag. Tussendoor nog een uur in de kantine hangen.

Een ander wil lijndienst op Spanje rijden en nooit thuis zijn en bakken met 3000 netto thuiskomen.

Als je niet te kritisch bent is er werk zat.

Ben binnen 2 maand 3 keer van baan veranderd.

Maar hier is genoeg werk hier in tilyburg.

Het zal in het noorden wel anders zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden