[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

de nieuwe Willy Betz


engelandvaarder

Recommended Posts

  • Forumlid

Daarom moeten we ook niet zo kankeren

 

We?

Je spreekt hopenlijk wel over jezelf Huub. Jij hebt hier meerdere malen geschreven dat je nooit meer werkte dan wat de wet toestond, zelfs toen iedereen maar deed wat ie wilde min of meer. Ook was jij het vakbonds mamnnetje, zo, waarom zijn er zoveel regels?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Jammer voor je Alex, heb er ook nog 5 jaar gewerkt (bij Stuij en de Man), was best een leuke periode hoop dat je snel wat kan vinden, en word het hele bedrijf opgedoekt in NL, sterkte

mogguh  ja alles  wordt opgedoekt jammer hoor was een leuk bedrijf maar als van hoger hand beslist wordt dat alles dicht gaat  wat moet je doen uwv en bonden doen toch niets 

 

gelukkig heb ik en de meeste van mn collega's al wat gevonden 

nadeel is dat ik pas 2 maart begin hoop dat ik nog salaris krijgt tot die tijd

 

gr alex

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

 

willi betz nederland oftewel stuij en de man  gaat in maart 2015 DICHT 20 chauffeurs op straat

 

BARENDRECHT - "Transportbedrijf Stuy en de Man en Willy Betz Nederland in Barendrecht beëindigen binnenkort hun activiteiten. Voor 28 medewerkers is collectief ontslag aangevraagd", meldt bestuurder Frank Pavias van FNV Bondgenoten.

"Ze gaan er vanuit dat de bedrijven per 1 april van dit jaar dicht gaan. Ik denk dat het een maand later allemaal rond is", vertelt hij verder.

 

meer hier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Hmmmmm.....

Eerst wordt een bedrijf opgeslokt door een hele grote onder het mom van uitbreiding netwerk blablabla...

Vervolgens komt de markt zwaar onder druk te staan door dit soort grote bedrijven (te veel wielen en te lage prijzen, want ze gunnen elkaar het verlies niet eens)..

Vervolgens wordt de stekker eruit getrokken, met achterlatend een spoor van verstoring.

De markt blijft rot de prijzen blijven k :zegtniets: t en een hoop werknemers kunnen naar de soos.

 

Kan iemand mij hier het gewin van verklaren?

bewerkt door Murphy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hmmmmm.....

Eerst wordt een bedrijf opgeslokt door een hele grote onder het mom van uitbreiding netwerk blablabla...

Vervolgens komt de markt zwaar onder druk te staan door dit soort grote bedrijven (te veel wielen en te lage prijzen, want ze gunnen elkaar het verlies niet eens)..

Vervolgens wordt de stekker eruit getrokken, met achterlatend een spoor van verstoring.

De markt blijft rot de prijzen blijven k :zegtniets: t en een hoop werknemers kunnen naar de soos.

Kan iemand mij hier het gewin van verklaren?

Uiteindelijk alleen maar verliezers!!!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Willy Betz die een tarievenoorlog niet kan winnen??

Uit ervaring weet ik dan wel weer dat ze beter betaalden voor een charter als de ferry boeren. In 2009 kreeg ik p/km 1.15 tov Norfolk 0.89 en A2B 0.93 geen vetpot maar wel binnen 14 dagen betaald tov de 6 weken van de laatste twee.  :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • Forumlid

Hadden ze dat niet naar andere vestigingen kunnen brengen ? zit aardig nieuw tussen .

 

1,5 jaar oude euro 6 voertuigen? Dat is lease geweest. Anders werden die auto's wel bij een andere vestiging ondergebracht.

 

Zal wel een aardige boeteclausule geweest zijn  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dacht er inderdaad ook al 2 tegen gekomen zijn in Belgie, en dat van die boeteclausule, als de NL vestiging failliet is krijgt de Leasemaatschappij, niets.

Ik weet niet of ze failliet zijn dus dat zeg ik niet.

Maak je maar niet ongerust. De leasemaatschappij krijgt haar voertuigen gewoon terug. Zelfs bij een bodembeslag van de fiscus (moeten ze zich wel binnen 2 weken bij de fiscus melden).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dacht er inderdaad ook al 2 tegen gekomen zijn in Belgie, en dat van die boeteclausule, als de NL vestiging failliet is krijgt de Leasemaatschappij, niets.

Ik weet niet of ze failliet zijn dus dat zeg ik niet.

 

 

Ik denk niet dat ze failliet zijn;de voertuigen worden verkocht in opdracht van de pandhouder,in overleg ,met willi Betz( volgens de site van Troostwijk)

Bij failliesement zou dat wel zijn: in opdracht van de belastingdienst.

 

Overigens : als je zo n auto kunt kopen,euro 6 met nog geen ton op de tellert, voor € 32000, ben je spekkoper ,als eigen rijder in de containers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden