[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

auto's botsen op aanhanger


Gast schrootmalloot

Recommended Posts

Gast schrootmalloot

Auto's rijden in op trailer van vrachtwagen in UithoornDatum: 13-02-2008 09:25Bron: www.petershotnews.nlUithoorn - Dinsdagmiddag hebben er kort achter elkaar twee aanrijding plaats gevonden op de Anton Philipsweg.

Een auto reed over de weg en zag vermoedelijk door de laagstaande zon een trailer van een vrachtwagen niet staan. Hierdoor reed de man met zijn rechterkant tegen de haak van de trailer.

Enige tijd later gebeurde precies hetzelfde bij een andere automobilist. Zijn auto liep ook veel schade op door dit ongeval. Er vielen geen gewonden. De politie doet onderzoek naar de ongevallen.

Foto's: Jesper BakkerTerug8623_1202891115.jpg

De 1e auto

De 1e auto 9313_1202891116.jpg

717_1202891117.jpg

9976_1202891117.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast schrootmalloot

ben bekend met de situatie daar,chauffeur heeft hem niet echt handig neergezet..Is een weg die eindigt in t splitsing,en net daarvoor zit een benzinepomp...En er zit een garage tegenover,dus altijd retedruk daar..

Heb daar bijna 10 jaar mn auto geparkeerd,dat was dan wel in het weekend....:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heb het ook wel eens gehad toen ik op een industrie terrein in Arras,Frankrijk stond.

Klapte er een vrouwtje onder m'n trailer terwijl ik geparkeerd stond.

Het had gevroren en mevrouw had haar raam niet echt goed zuiver gemaakt.

Gellukig geen gewonden maar wel een zwaar gehavende ford focus.

Bij mij was er nauwlijks iets van te zien:P

Mevrouw gaf mij de schuld omdat ik daar zonder licht stond.

Maar ik stond wel onder een lantaarnpaal.

Schadeformulier ingevuld.

En ik had wat foto's van haar vooruit genomen voor de verzekering.

Verder nooit meer iets van gehoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Oh ja..............? Als je slechts wa verzekerd bent?????? Ik

Dan ben je goed genaaid lijkt mij want die auto's botsen op een stilstaand object dus van de tegenpartij krijg je ook geen rooie cent.

Die zilverkleurige zit denk ik nog in de all-risk groep, die Golf heeft een groter probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
WIE ZEGT DAT ER GERACED IS???,als het met meer dan 50 kmh was gebeurd hadden die luxe autos wel compleet van voor tot achter opengereten zijn geweest.

Meer ondoordacht die aanhanger neergegooid zonder na te denken , de chauffeur van de afgekoppelde aanhanger (als professioneel weggebruiker) had beter moeten weten en dat ding ergens aan aan de rechterkant van de weg moeten parkeren , die geel-rode reflecterende borden zijn niet voor niets verplicht.

Hij mag blij zijn dat er geen gewonden of doden zijn gevallen , dan had hij zeker voor de rechter moeten verschijnen , nu zal hij wel een prent krijgen (en terecht) voor het in gevaar brengen van mede verkeersdeelnemers.

Ik weet ook niet of er in deze situatie snelheid in het spel is, maar over het algemeen wordt er naar mijn mening gewoon te hard gescheurd over bedrijventerreinen.

Ook kan ik me goed voorstellen, dat soms de omstandigheden er zijn, dat een ahw/opl ongelukkig weggezet wordt. Tien minuten later kan de situatie al weer heel anders zijn en gebeurt er iets...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja..............? Als je slechts wa verzekerd bent?????? Ik

Dat is dus ook de reden dat ik mij meer verzekerd als alleen wa.Liever een ietsie meer aan verzekering als dat ik een keer naar mijn geld kan fluiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
wie of waarom laat ik mij niet over uit, feit blijft dat het er lullig uitziet.

en ik denk dat ze alletwee blij mogen zijn dat ze er niet nog een slag van die triangel overheen hebben gehad want ik denk dat je dan je zijkantje ook nog even gedag kan zeggen. en dat die aanhanger aan de verkeerde kant van de weg staat heeft mischien:o iets te maken met het overzetten van een volle bak van de motorwagen op de aanhanger.

Geval blijft : Parkeren doe je aan de rechterzijde van de weg gezien vanuit de rijrichting, gelet op de foto's staat deze links dus fout(chauffeur wordt door de juristen gezien als geniaal verkeersdeelnemer dus zwaar gen.....!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Geval blijft : Parkeren doe je aan de rechterzijde van de weg gezien vanuit de rijrichting, gelet op de foto's staat deze links dus fout(chauffeur wordt door de juristen gezien als geniaal verkeersdeelnemer dus zwaar gen.....!)

Wettelijk gezien mag je ''gewoon'' aan beide zijden van de weg parkeren (uiteraard daar waar parkeren is toegestaan!) Of het slim is.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden