Spring naar bijdragen

Wat te doen.

Gast cocoolkast
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

Als je weet wat voor werk je leuk lijkt is het misschien een optie om je werkgever te vragen of je als charter voor dat bedrijf kan rijden.

Heb jij je zekerheid en jouw werkgever en dan de opdrachtgever een gemotiveerde chauffeur.

Succes en hopelijk vind je snel je draai weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast cocoolkast

Haha, als dat kon haha, ik die nu nog t zelfde. Mijn planner weet er in middels ook van. En ik heb gevraagd als t werk toelaat om 2 nacht thuis te kunnen zijn. Dus jullie raden t al waar ik vanavond ben, juist thuis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Sinds kort is mijn werk verandert, tegenwoordig internationaal. Vanaf zondags tot woensdags zit ik met een rot gevoel.

Ik heb het nu wel een stuk rustiger.maar het is niet mijn ding. Het probleem is ik ben het rijden ook zat.Maar wat moet ik dan gaan doen,voor een zakcentje gaan werken,nee dank je. Tussen 4 muren is ook niks voor mij.En daar komt nog bij dat ik een vast contract heb,niet dat ,het wat zegt tegenwoordig. Ik weet het niet

Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk

Lezen Melvin ;)  staat in dit topic

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Even een goed gesprek met de planning gehad dus. :ja:

Dat had je dus al even wat eerder moeten doen denk ik.

Als de planning niks van jou hoort dan weten ze niet dat je een probleem met je werk hebt.

Als je dit al eerder aangegeven hebt op de planning dan heb ik niks gezegd en slaat mijn verhaal helemaal nergens op natuurlijk.

Ik dacht tussen de regels door te lezen dat het een stap was om een gesprek aan te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

Cocococonut...

Een hele goede tip heb ik gelezen.

Trek ff de stekker eruit en ga wat anders doen.

1 week, 1 maand...

Ik heb vorig jaar een zelfde gevoel gehad, niets kon nog goed gaan...

Met de huisarts gepraat, wat langere "sofa" gesprekken gehad en die vond dat ik depri was, overspannen, burn out achtige dingen....

In mijn geval een hoop sport en medicatie heeft geholpen, maar dat is per persoon verschillend.

In het uiterste geval zou ik "het klooster" in gaan voor een tijd. Met hulp van diverse peuten gogen en logen zou er dan gekeken worden wat het probleem was en daar naar een oplossing werken.

Maar, kort gezegd, ga er gewoon ff tussenuit en laat die kop eens lekker leeg waaien!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Hier een tip, gratis, die eigenlijk de beste tip/advies is.

Je hebt alles bereikt in je leven, huis, auto, geld in de bank, er is niks meer om naar uit te kijken.

Nou, voordat je een midlife crisis hebt, en een trabant koop :p t, om maar iets te noemen, hier het wel gemeende advies.

Geef alles aan corydon, huis, auto, en geld.. Nu voel je jezelf weer als een 18 jaar jonge gast, je hebt niks. De motivatie om te werken komt binnen 3 dagen slapen onder een viaduct helemaal terug. 

Kijk, zo eenvoudig is het, mensen leven een gecompliceert leven, terwijl de oplossing voor al je problemen gewoon voor de deur staan.

En nog een advies aan alle leden, neem actie net voordat je een jaar of 45 bent, begin nu al met het overschrijven van je eigendommen. Kan geen kinderen en echtgenoten aannemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Hier een tip, gratis, die eigenlijk de beste tip/advies is.

Je hebt alles bereikt in je leven, huis, auto, geld in de bank, er is niks meer om naar uit te kijken.

Nou, voordat je een midlife crisis hebt, en een trabant koop :p t, om maar iets te noemen, hier het wel gemeende advies.

Geef alles aan corydon, huis, auto, en geld.. Nu voel je jezelf weer als een 18 jaar jonge gast, je hebt niks. De motivatie om te werken komt binnen 3 dagen slapen onder een viaduct helemaal terug. 

Kijk, zo eenvoudig is het, mensen leven een gecompliceert leven, terwijl de oplossing voor al je problemen gewoon voor de deur staan.

En nog een advies aan alle leden, neem actie net voordat je een jaar of 45 bent, begin nu al met het overschrijven van je eigendommen. Kan geen kinderen en echtgenoten aannemen.

Dan heb ik nog een jaar of 5 te gaan Ibo, ik zal er eens over nadenken :nee:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 8 months later...