Spring naar bijdragen

Je account weg indien emailadres niet klopt.


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid

Nou, vind het een raar figuur, de naam zegt alles, Dan nie, dan weer wel..... :D .  Je weet gewoon nooit welke kant hij opgaat.. Nee... opgeruimd staat netjes. Nou de rest van jullie nog... LOL  LOL

Cory (meisjesnaam) don (heer), wat een rare naam. :ja:  :banaan:

 

Groet Harrie

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

waar kan ik melden dat ik geen CNV spam wil?

Op dezelfde plek als waar je ook zeikt over cnv-spam.. op het forum zelf.

Ook onderin het mailtje wat er is gestuurd staat een link.. Maar waarschijnlijk is het je te doen om even te zeiken..Nou, bij deze je hebt je paar minuten aandacht weer gehad hoor..

 

--== Freddy ==---

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

er zit een delete knop in je email programma , je hoeft het nog geen eens te lezen man, doe niet zo moeilijk

Het heeft weinig te maken met moeilijk doen, maar dit soort mails is gewoon spam, en er zijn nu eenmaal ook mensen die het schijtirritant vinden om dit soort mails ongevraagd te krijgen.

Persoonlijk kan ik mij niet herrineren dat ik bij het aanmelden op het forum toestemming heb gegeven voor dit soort mails.

Mijn persoonlijke mening is dat, als het CF dit soort mails wil versturen, de algemene voorwaarden aangepast moeten worden, waarbij de gebruiker deze accepteert, of niet, en waarbij je kan aangeven of je wel of geen spam wil ontvangen.

Misschien dat Freddy dit kan aanpassen?

when nothing goes right...go left

bewerkt door rolandjonkers1980
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het heeft weinig te maken met moeilijk doen, maar dit soort mails is gewoon spam, en er zijn nu eenmaal ook mensen die het schijtirritant vinden om dit soort mails ongevraagd te krijgen.

Persoonlijk kan ik mij niet herrineren dat ik bij het aanmelden op het forum toestemming heb gegeven voor dit soort mails.

Mijn persoonlijke mening is dat, als het CF dit soort mails wil versturen, de algemene voorwaarden aangepast moeten worden, waarbij de gebruiker deze accepteert, of niet, en waarbij je kan aangeven of je wel of geen spam wil ontvangen.

Misschien dat Freddy dit kan aanpassen?

when nothing goes right...go left

post-1-0-41586300-1417971633_thumb.png

 

Dat is nu zo.. en was met vbulletin ook al zo.

Schijtirritant of niet.. Als je het niet wil, lees dan eerst ALLES voor je je registreert op welke site dan ook. Niet je eigen probleem van niet lezen ons probleem maken. Sterker nog.. meld je niet eens aan op welke site dan ook.. Dan weet je zeker dat je niks krijgt.

 

 

--== Freddy ==--

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

attachicon.gifnieuwsbrief.png

Dat is nu zo.. en was met vbulletin ook al zo.

Schijtirritant of niet.. Als je het niet wil, lees dan eerst ALLES voor je je registreert op welke site dan ook. Niet je eigen probleem van niet lezen ons probleem maken. Sterker nog.. meld je niet eens aan op welke site dan ook.. Dan weet je zeker dat je niks krijgt.

--== Freddy ==--

Ok, was mij niet opgevallen, heeft niks met niet lezen te maken.

when nothing goes right...go left

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ok, was mij niet opgevallen, heeft niks met niet lezen te maken.

when nothing goes right...go left

Toch wel een beetje.. Of je hebt het niet tot je laten doordringen.. Ook goed. Maar waarom dan wel vragen of we dit willen aanpassen in de voorwaarden terwijl het er al staat ? :D

 

Maakt ook niet uit... Wij zijn toch wel kort door de bocht en van mening als iemand meent dat het niet kan of niet goed is..tot ziens, of stap naar de rechter...We zijn al paar jaar klaar met het iedereen naar de zin willen maken.

 

 

--== Freddy ==--

  • Like 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Toch wel een beetje.. Of je hebt het niet tot je laten doordringen.. Ook goed. Maar waarom dan wel vragen of we dit willen aanpassen in de voorwaarden terwijl het er al staat ? :D

Maakt ook niet uit... Wij zijn toch wel kort door de bocht en van mening als iemand meent dat het niet kan of niet goed is..tot ziens, of stap naar de rechter...We zijn al paar jaar klaar met het iedereen naar de zin willen maken.

--== Freddy ==--

Het eenieder naar zijn zin maken dat lukt thuis al bijna niet, laat staan op een forum.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, was mij niet opgevallen, heeft niks met niet lezen te maken.

when nothing goes right...go left

Geef gewoon toe dat je mis zat, man... Al die omzeilende antwoorden, je wilde stoer en geleerd over komen maar Freddy schoffelt je argumenten onderuit. Bakzeil, en dan toegeven!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Geef gewoon toe dat je mis zat, man... Al die omzeilende antwoorden, je wilde stoer en geleerd over komen maar Freddy schoffelt je argumenten onderuit. Bakzeil, en dan toegeven!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Heeft niks met stoer en geleerd zijn te maken, ik gaf duidelijk aan dat ik "mij niet kon herinneren...."

Wat moet ik nog meer zeggen dan?

Sorry Freddy het spijt me dat ik zo'n domme onnozele reactie heb neergezet? En op mijn knietjes gaan?

when nothing goes right...go left

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft niks met stoer en geleerd zijn te maken, ik gaf duidelijk aan dat ik "mij niet kon herinneren...."

Wat moet ik nog meer zeggen dan?

Sorry Freddy het spijt me dat ik zo'n domme onnozele reactie heb neergezet? En op mijn knietjes gaan?

when nothing goes right...go left

Van je hele posting druipt het betweterige af, je eindigt ook met "wellicht dat Freddy dit aan kan passen" oid. Dan komt die zin met "mij kon herinneren" een beetje dubbel over. De tijd die je in die posting stak had je beter kunnen spenderen aan nakijken waarmee je akkoord ging toen je, je hier aanmeldde.

Overigens mijn excuus dat ik op je reageerde. Wij gaan het nooit eens worden. Dat ligt aan mij, omdat ik mij irriteer aan jou manier van schrijven op dit forum.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Van je hele posting druipt het betweterige af, je eindigt ook met "wellicht dat Freddy dit aan kan passen" oid. Dan komt die zin met "mij kon herinneren" een beetje dubbel over. De tijd die je in die posting stak had je beter kunnen spenderen aan nakijken waarmee je akkoord ging toen je, je hier aanmeldde.

Overigens mijn excuus dat ik op je reageerde. Wij gaan het nooit eens worden. Dat ligt aan mij, omdat ik mij irriteer aan jou manier van schrijven op dit forum.

Sent from my iPhone using Tapatalk

De reden waarom mij dit niet opgevallen is, is omdat ik een tablet heb, met tapatalk, en eigenlijk nooit op www.chauffeursforum.nl kom.

Je mag best op mijn postings reageren, geen enkel probleem.

Dit ging om iets wat ik gemist heb, en wat ik niet zo makkelijk even terug kon zoeken. En vandaar ook mijn opmerking dat het niet aan het lezen ligt.

when nothing goes right...go left

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het maakt allemaal niet uit wie, hoe of wat.

We gaan geen aanpassingen doen omdat er iemand eens zich aan kan ergeren. Wij zijn van het "jammer dan" ..

 

Feit is dat over een tijdje als alles goed is verlopen en iemand heeft zijn email adres niet aangepast aan een werkende het account het niet meer zal doen. Hoe en waarom doet dan niet meer ter zake.

 

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Toch jammer mocht die Danny wel :ja:

Dan kom ik weer terug onder een andere alias en ga jullie helemaal gek maken

Ik doe alles via tapatalk dus denk dat ik die meldingen niet krijg?

En freddy vrede op aarde, schop iedereen er maar af voordat het uit de hand loopt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dan kom ik weer terug onder een andere alias en ga jullie helemaal gek maken

Ik doe alles via tapatalk dus denk dat ik die meldingen niet krijg?

En freddy vrede op aarde, schop iedereen er maar af voordat het uit de hand loopt

Ik doe ook nagenoeg alles via tapatalk danny ,maar ik heb wel dat mailtje gehad .
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dan kom ik weer terug onder een andere alias en ga jullie helemaal gek maken

Ik doe alles via tapatalk dus denk dat ik die meldingen niet krijg?

En freddy vrede op aarde, schop iedereen er maar af voordat het uit de hand loopt

Geen idee hoe het werkt met tapatalk.. Je hebt op je telefoon dan ook vast wel een browser staan waarmee je op het forum kan kijken of je email adres nog up to date is.

Als je het dan niet wilt bekijken of het nog up to date is, dan kan ik er ook weinig aan doen.. Dat wil ik zelfs niet eens, ieder mag het voor zichzelf uitmaken of ze hier aanwezig willen blijven of niet..

 

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden