[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

rijden voor de Action


hondaatje

Recommended Posts

  • Administrators

Niet om negatief te doen, maar houd er rekening mee dat je in een andere CAO terecht komt. Ooit was de detailhandels-CAO geen vette, hoe dat nu is weet ik niet. Ook ga je naar een ander pensioenfonds bij een overstap.

 

Ik heb dit voorjaar staan praten met een Action-chauffeur op een 'bij de buren' losadres, hij reed met een dubbeldekker toen. Daar gaan 85 containers in, die hij allemaal met gebogen hoofd  uit de auto moest halen; deze man was van gemiddelde lengte. Dat is wel iets om over na te denken, zeker wanneer je wat langer bent.

En verder? Zie de reactie van Lientje hier boven. Eventueel kun je in contact treden met Action of je een keer een dag mee kunt om een idee te krijgen van het werk, dat doen meer bedrijven die winkels beleveren bij serieuze interesse.

 

Succes,

Maarten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zijn wel meestal van die oudere trekkers toch >? die ook max. 80 kunnen?

Weet niet beter dan dat er laatst bij de dealer in Wognum heleboel blauwe trekkers stonden van het nieuwe model Mercedes.

En tja 80...ieder uur is er een,lijkt mij geen haastig werk dus t hard rijden zal daar niet nodig zijn

Grt. Weske

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Langzaam rijden ... om uren te fokken is echt zielig, zuinig rijden ok,. zelfs in mijn stage tijd meegemaakt dat een chauffeur 60 ging rijden op een 80weg , omdat hij anders te vroeg terug zou zijn, echt kansloze acties.

Tja ieder zijn ding om op eigen manier aan zijn uren te komen zal er niemand op veroordelen maar mijn "stijl" is het ook niet.

Grt. Weske

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zijn wel meestal van die oudere trekkers toch >? die ook max. 80 kunnen?

Op het wagenpark van de action kan menig transportbedrijf jaloers zijn.

Het is een groeiend bedrijf over het aantal uren wat je wilt werken is volgens mij over te praten.

Je hebt korte ritten en lange ritten, met en zonder overnachting. Laat beginnen of vroeg beginnen.

Zwaagdijk gaat in ieder geval het grootste gedeelte van de dag door. Wat er aan de achterkant binnen komt gaat er aan de voorkant weer net zo snel uit.

Maar waarom hard rijden hier in nederland? Heeft helemaal geen nut, zeker niet in de randstad.

En 80 km. Heb je goed gekeken?

Maar als door wilt trappen heb je in de winkeldistributie niet zo veel te zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

chauffeurs krijgen een bonus op brandstof gebruik, dus daarom weet je dat ze niet harder gaan dan 80

 

Weetje wat wij deden om een bonus voor zuinig rijden te krijgen : wij betaalden gewoon af en toe zelf een tankkie  (700 litertjes)  :angel: 

 

En Werkloos : ik denk bij de Action  :ja: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

chauffeurs krijgen een bonus op brandstof gebruik, dus daarom weet je dat ze niet harder gaan dan 80

 

Weetje wat wij deden om een bonus voor zuinig rijden te krijgen : wij betaalden gewoon af en toe zelf een tankkie  (700 litertjes)  :angel: 

 

En Werkloos : ik denk bij de Action  :ja: 

oeps , niet goed  opgelet   :kiss:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden