[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Verstralers bumper/zonneklep samen


Daan Smit

Recommended Posts

  • Forumlid

Hallo collega`s, 

Er moet een mogelijkheid zijn om met de huidige G/R serie de verstralers in de bumper en de zonneklep met het grote licht te laten meebranden. Af fabriek is het blijkbaar zo ingesteld dat niet alles tegelijk kan. Dat zal met wettelijke eisen te maken hebben. In het instructie boekje staat dat het wel kan maar dat je daarvoor bij de werkplaats/dealer terecht kunt.

1 collega van mij heeft het per ongeluk al voor elkaar, maar weet niet mee hoe..

Wie weet de code/ handelingen om dit in te stellen?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als je wagen toevallig eens een keer door een storing of update aan de computer hangt vraag dan die monteur even of ze het zo willen instellen dat alle 4 de verstralers tegelijk met het groot licht geschakeld kunnen worden. Dat heb ik toen ook gedaan bij die kip, is 5 tellen werk voor ze en kost dan niks extra's omdat hij toch al aan de computer hangt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als je wagen toevallig eens een keer door een storing of update aan de computer hangt vraag dan die monteur even of ze het zo willen instellen dat alle 4 de verstralers tegelijk met het groot licht geschakeld kunnen worden. Dat heb ik toen ook gedaan bij die kip, is 5 tellen werk voor ze en kost dan niks extra's omdat hij toch al aan de computer hangt.

Dank voor jullie antwoorden, blijkbaar toch een keer langs Beers..

De oplossing met die stukjes papier lijken me ook wel praktisch maar niet voor langdurig.

Toch moet het ook zonder computer kunnen, maar ik vraag het na.

Als ik er nog aan denk zal ik het hier nog aanvullen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden