[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Wie kent OTV


Bris

Vraag

  • Forumlid

Hallo truckersvrienden van chauffeursforum,ik heb een vraag aan jullie.

Is er iemand bekend met het bedrijf OTV Fred Overweel Transport en Verhuur uit Ens?

Zijn er nog specificaties van deze man bekend geworden?

Ik heb hem vandaag aan de telefoon gehad en hij betaalde meer als 13,23 euro per uur,maar kon geen volledig salaris opgeven.

Ik zou dan zeecontainers gaan rijden[nog niet bevestigd dat hij die opdracht heeft] en dan 5 dgn plusminus 60 uur en 2 a3 overnachtingen rond 2200 euro uitkomen en dat is meer dan in de ww.

weekend thuis en auto mee naar huis mits hij achter hek kan staan..

Leek mij niet slecht,maar wie heeft er met dit bedrijf gewerkt of kent dit bedrijf?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Hallo truckersvrienden van chauffeursforum,ik heb een vraag aan jullie.

Is er iemand bekend met het bedrijf OTV Fred Overweel Transport en Verhuur uit Ens?

Zijn er nog specificaties van deze man bekend geworden?

Ik heb hem vandaag aan de telefoon gehad en hij betaalde meer als 13,23 euro per uur,maar kon geen volledig salaris opgeven.

Ik zou dan zeecontainers gaan rijden[nog niet bevestigd dat hij die opdracht heeft] en dan 5 dgn plusminus 60 uur en 2 a3 overnachtingen rond 2200 euro uitkomen en dat is meer dan in de ww.

weekend thuis en auto mee naar huis mits hij achter hek kan staan..

Leek mij niet slecht,maar wie heeft er met dit bedrijf gewerkt of kent dit bedrijf?

Ik ben in principe aangenomen  maar stuur ff een pb  ik heb 2 gespreken gehad is bezig om werk binnen te halen dan komt er een auto bij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Hallo truckersvrienden van chauffeursforum,ik heb een vraag aan jullie.

Is er iemand bekend met het bedrijf OTV Fred Overweel Transport en Verhuur uit Ens?

Zijn er nog specificaties van deze man bekend geworden?

Ik heb hem vandaag aan de telefoon gehad en hij betaalde meer als 13,23 euro per uur,maar kon geen volledig salaris opgeven.

Ik zou dan zeecontainers gaan rijden[nog niet bevestigd dat hij die opdracht heeft] en dan 5 dgn plusminus 60 uur en 2 a3 overnachtingen rond 2200 euro uitkomen en dat is meer dan in de ww.

weekend thuis en auto mee naar huis mits hij achter hek kan staan..

Leek mij niet slecht,maar wie heeft er met dit bedrijf gewerkt of kent dit bedrijf?

 

Even een kritische noot van mijn kant.

2200 Euro voor 60 uur per week, met 2 á 3 overnachtingen, lijkt mij niet dat hij meer betaald dan 13,23.

Ligt er nog een beetje aan of het per maand is of per 4 weken.

Maar anders zou ik zeggen dat je met die uren en overnachtingen, meer richting de 2900 moet zitten.

Ik heb even ter vergelijking mijn loonstrook van afgelopen maand bekeken.

Ik had 70 overuren, waarvan 3 op een zaterdag, en 2 overnachtingen.

Het salaris was 2613 Euro

 

Maar goed, feit blijft dat 2200 Euro altijd beter is dan ww.

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

 

Even een kritische noot van mijn kant.

2200 Euro voor 60 uur per week, met 2 á 3 overnachtingen, lijkt mij niet dat hij meer betaald dan 13,23.

Ligt er nog een beetje aan of het per maand is of per 4 weken.

Maar anders zou ik zeggen dat je met die uren en overnachtingen, meer richting de 2900 moet zitten.

Ik heb even ter vergelijking mijn loonstrook van afgelopen maand bekeken.

Ik had 70 overuren, waarvan 3 op een zaterdag, en 2 overnachtingen.

Het salaris was 2613 Euro

 

Maar goed, feit blijft dat 2200 Euro altijd beter is dan ww.

 

 

 

 

 

 

en zo gaan we naar de kloten als we alles maar accepteren.......reken voor jezelf eens uit wat je moet krijgen bij 60 uur en 2 overnachtingen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

 

Even een kritische noot van mijn kant.

2200 Euro voor 60 uur per week, met 2 á 3 overnachtingen, lijkt mij niet dat hij meer betaald dan 13,23.

Ligt er nog een beetje aan of het per maand is of per 4 weken.

Maar anders zou ik zeggen dat je met die uren en overnachtingen, meer richting de 2900 moet zitten.

Ik heb even ter vergelijking mijn loonstrook van afgelopen maand bekeken.

Ik had 70 overuren, waarvan 3 op een zaterdag, en 2 overnachtingen.

Het salaris was 2613 Euro

 

Maar goed, feit blijft dat 2200 Euro altijd beter is dan ww.

 

 

 

 

 

ik krijg 1800 euro hele week van huis vast maand salaris als ik bij otv ga rijden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

ik krijg 1800 euro hele week van huis vast maand salaris als ik bij otv ga rijden

Serieus?

Daar heb ik eigenlijk maar 1 woord voor: Schandalig

Ik zou daar dan niet gaan rijden.

Als je de onkosten die je onderweg moet maken er nog vanaf trekt, ben je aan het werk voor minder dan het minimumloon..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast henk driehoek

ik krijg 1800 euro hele week van huis vast maand salaris als ik bij otv ga rijden

Volgens mij zoek jij het ook wel op ook he Gijsbert???? Leer jij nu nooit van alles wat er op dit forum aan informatie gegeven wordt. Sorry hoor, maar €1800,- tja een mooi bedrag  (als je de hele week thuis mag zittten), dat zeker maar voor de hele week van huis daar is het wel heel weinig voor hoor.......... Je roept het ook wel over je zelf af ook hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Volgens mij zoek jij het ook wel op ook he Gijsbert???? Leer jij nu nooit van alles wat er op dit forum aan informatie gegeven wordt. Sorry hoor, maar €1800,- tja een mooi bedrag  (als je de hele week thuis mag zittten), dat zeker maar voor de hele week van huis daar is het wel heel weinig voor hoor.......... Je roept het ook wel over je zelf af ook hoor

nee dat is niet waar henk  ik heb nu bijstand  maar ik wil gewoon werken ook al krijg ik niet waar je volgens het cao recht op hebt  ik ben nu 51 wordt komende maand 52 kom nergens anders aan de bak hier in flevoland

ben blij dat ik straks niet meer van de staat trek .

wat anderen ook van mij zeggen of van mij vinden heb hier inderdaad genoeg gelezen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast henk driehoek

beste Gijsbert........ Dan kun je nog beter bij onze vriend van het forum Arne But aan de gang gaan vriend. Die betaald je tenminste nog €400,- meer per maand. Ik wardeer je opzet hoor, maar voor €1800,- je te verkopen?????? :stom:  :stom:  :stom:

En bij Arne krijg je in ieder geval nog een nette auto (misschien wel zijn eigen Scania)

bewerkt door henk driehoek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

ik krijg 1800 euro hele week van huis vast maand salaris als ik bij otv ga rijden

 

nooit meer klagen he over die buitenlanders die hier rondrijden.....daar zijn erbij die meer dan jij hebben dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Gijsbert is al een stap verder dan wanhoop Henk. Hij had/heeft last van suïcidale trekjes. Laat hem lekker gaan. Succes Gijsbert. Hoop dat je daar je geluk vind. Dat is meer waard dan geld.

En Fred, lul man. Betaal je personeel eens fatsoenlijk. O nee, we zullen je wel moeten zien als een soort Arne B. Een redder van de werklozen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik snap Gijsbert op zich wel.

Voor zijn gevoel heeft hij geen andere keuze, dan of dit te accepteren, of in de bijstand.

Zeker als je al 52 bent en nergens anders aan de bak kunt komen.

Maar ik vind het ergste nog, dat er werkgevers zijn die chauffeurs als Gijsbert financieel misbruiken.

Zullen er altijd zijn die zeggen: het is een vrije keuze.

Maar als je 52 bent, in de bijstand zit (dus met je rug tegen de muur staat) is er weinig vrije keuze over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Nou mannen ik heb hetzelfde probleem als Gijsbert,want ik ben 53 jaar en heb vanaf 1 januari 2014 ruim 250 sollicitatiebrief/mails verstuurt en heb er ongeveer 50/70 teruggehad.En allemaal met de tekst;U woont te ver[geen reiskostenvergoeding],U bent te oud en u heeft vanaf 2008 te veel bazen gehad of u past niet in de branche,of u heeft de verkeerde vrienden op FB.

het is te gek voor woorden dat bazen zo reageren,en terwijl wij als vijftigjarige juist in het voordeel zijn omdat ze dan een subsidie kunnen krijgen omdat je iemand uit de ww en boven de vijftig aanneemt.Wij beschikken over meer ervaring,klantvriendelijk en rijden minder schade omdat we de baan willen behouden.

Ik heb in jaren van 2008-2014 een aantal bazen gehad waardoor ik wel meer ervaring op heb gedaan en me kan presenteren als Multifuntioneel inzetbaar chauffeur die eigenlijk op alle vormen van transport zich kan inzetten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

beste Gijsbert........ Dan kun je nog beter bij onze vriend van het forum Arne But aan de gang gaan vriend. Die betaald je tenminste nog €400,- meer per maand. Ik wardeer je opzet hoor, maar voor €1800,- je te verkopen?????? :stom:  :stom:  :stom:

En bij Arne krijg je in ieder geval nog een nette auto (misschien wel zijn eigen Scania)

Ik sta bij arne op lijst als ik bij Arne kan rijden doe ik dat en dat weet arne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Niet alleen naai je jezelf, maar eigenlijk iedereen. Als ze er 1 kunnen vinden volgt nummer twee, en binnen de kortste keren rennen alle schapen recht het ravein in.

1800 per maand, of zeg maar 4 weken, dat is 450 euro per week voor zeg maar 50 maar waarschijnlijk 60+ uur werken, dat is 9 euro per uur. Nacht vergoeding is dus gedaan....

 

9 euro per uur, dan kun je beter in een magazijn ergens werken. 1 bekeuring, en daar gaat een maandloon. En ja, Gijsbert  is over de jaren constant gewaarschuwd, maar je kunt net zogoed tegen een lantaarnpaal praten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

nee dat is niet waar henk ik heb nu bijstand maar ik wil gewoon werken ook al krijg ik niet waar je volgens het cao recht op hebt ik ben nu 51 wordt komende maand 52 kom nergens anders aan de bak hier in flevoland

ben blij dat ik straks niet meer van de staat trek .

wat anderen ook van mij zeggen of van mij vinden heb hier inderdaad genoeg gelezen

Daar heeft hij wel een punt...

when nothing goes right...go left

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

weet je als ik lees hoe sommige hier alles beter denken te weten en andere mensen afbranden omdat je graag wil werken en niet je hand ophouden

en niet alleen mij maar ook anderen en werkgevers zoals arne aanvallen heb ik geen behoefte meer om nog op dit forum te komen en wat te delen

heren beterweters het gaat jullie goed en tot nooit meer

hou doe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

weet je als ik lees hoe sommige hier alles beter denken te weten en andere mensen afbranden omdat je graag wil werken en niet je hand ophouden

en niet alleen mij maar ook anderen en werkgevers zoals arne aanvallen heb ik geen behoefte meer om nog op dit forum te komen en wat te delen

heren beterweters het gaat jullie goed en tot nooit meer

hou doe

Maak je niet druk, en maak de keuzes waar je zelf achter staat. Wat kan het jou schelen hoe anderen over dit bedrijf denken. Misschien valt het allemaal wel mee.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je weer aan de slag wilt.

En solliciteren terwijl je een baan hebt is veel makkelijker.

when nothing goes right...go left

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast henk driehoek

Beetje jammer Gijsbert. Je voelt je aangevallen en dat begrijp ik ook wel een beetje. Maar wees eerlijk. Je hebt hier op het forum zelf al meerdere malen pogingen met ons gedeeld die nu niet echt slim waren. Meerdere mensen hebben je goede adviezen gegeven. Het siert je absoluut dat je liever werkt in plaats van je hand op te houden. Maar een hele week van huis voor €1800,- all in, is wel erg dom. Tuurlijk vind je dan wel een werkgever die jou hebben wil. Maar je raakt steeds verder van de drup in de regen. Het is jou keuze. Het gaat je goed. Het was absoluut niet mijn bedoeling om je te beledigen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden