[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]Spring naar bijdragen
Hallo truckersvrienden van chauffeursforum,ik heb een vraag aan jullie.
Is er iemand bekend met het bedrijf OTV Fred Overweel Transport en Verhuur uit Ens?
Zijn er nog specificaties van deze man bekend geworden?
Ik heb hem vandaag aan de telefoon gehad en hij betaalde meer als 13,23 euro per uur,maar kon geen volledig salaris opgeven.
Ik zou dan zeecontainers gaan rijden[nog niet bevestigd dat hij die opdracht heeft] en dan 5 dgn plusminus 60 uur en 2 a3 overnachtingen rond 2200 euro uitkomen en dat is meer dan in de ww.
weekend thuis en auto mee naar huis mits hij achter hek kan staan..
Leek mij niet slecht,maar wie heeft er met dit bedrijf gewerkt of kent dit bedrijf?
You can post now and register later.
If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.
Vraag
Bris
Hallo truckersvrienden van chauffeursforum,ik heb een vraag aan jullie.
Is er iemand bekend met het bedrijf OTV Fred Overweel Transport en Verhuur uit Ens?
Zijn er nog specificaties van deze man bekend geworden?
Ik heb hem vandaag aan de telefoon gehad en hij betaalde meer als 13,23 euro per uur,maar kon geen volledig salaris opgeven.
Ik zou dan zeecontainers gaan rijden[nog niet bevestigd dat hij die opdracht heeft] en dan 5 dgn plusminus 60 uur en 2 a3 overnachtingen rond 2200 euro uitkomen en dat is meer dan in de ww.
weekend thuis en auto mee naar huis mits hij achter hek kan staan..
Leek mij niet slecht,maar wie heeft er met dit bedrijf gewerkt of kent dit bedrijf?
Link naar opmerking
Deel via andere websites
Top Posters For This Question
11
7
5
5
Popular Days
28 nov
18
17 dec
12
29 nov
11
6 jan
11
Top Posters For This Question
gijsbert 11 posts
Murphy 7 posts
rolandjonkers1980 5 posts
Showfeur 5 posts
Popular Days
28 nov 2014
18 posts
17 dec 2014
12 posts
29 nov 2014
11 posts
6 jan 2015
11 posts
Popular Posts
JPVisser
Als ik niets anders krijgen kan is 1500 nog altijd beter dan 950 en hetzelfde geldt voor 1800 enzovoort. Ik word een beetje moe van al die mensen die vinden dat ik D5 of E6 of weet ik veel wat mo
Showfeur
Dat is wel raar natuurlijk. OTV biedt jou 1800 all-in. Jij zet dat hier neer, en vervolgens is OTV boos dat jij hem als slecht betalende werkgever neerzet. OTV moet dan niet boos zijn op jou, maar
Murphy
Hij had hem wel 2800 kunnen bieden, maar na schrappen normeren en andere flauwekul 1800 geven...... All incl natuurlijk
82 antwoorden op deze vraag
Recommended Posts