[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Kooiker Groep Grouw


voldaf

Recommended Posts

  • Forumlid

http://www.transport-online.nl/site/53712/kooiker-groep-grou-in-de-verkoop/

 

GROU - "Ik hoor van de vakbondsleden dat er onrust is bij de Kooiker Groep in Grou. Volgens de berichten hangt er een verkoop in de lucht", vertelt bestuurder Minke Jansma van FNV Bondgenoten.

Ze doet deze uitspraak in een periode dat er ook bij Transport Online signalen binnen komen dat er iets aan de hand is bij het transportbedrijf. "Er lopen hier mensen rond die alle vrachtwagens en andere spullen op de foto zetten", stelt een oplettende chauffeur.

Jansma: "Ik heb contact gezocht met de Kooiker Groep. Daar was nog niemand bereikbaar voor uitleg."

Contract niet verlengd

 

Een chauffeur: "De huur van het terrein in Aduard (Kazemier) is inmiddels opgezegd." Jansma: "Dat is eigendom van de voormalige eigenaar. En dus inderdaad gehuurd."

 

“De eerste chauffeur is afgelopen zaterdag al te kennen gegeven dat zijn contract niet verlengd gaat worden”, weet de chauffeur. Jansma: “Daar is mij niets van bekend. Alle bij mij bekende chauffeurs hebben een contract voor onbepaalde tijd. Zover ik weet zijn hun contracten niet opgezegd.”

De Kooiker Groep Grou bestaat op dit moment uit de werkmaatschappijen Althuisius Logistics, Althuisius Polka, Kuypers, Neer, Althuisius Opslag, Kazemier Logistics en Kooiker Distributie.

Bij de Kooiker Groep is dinsdagnamiddag niemand bereikbaar voor commentaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden