Spring naar bijdragen

Container lossen.


Off-Roader
 Share

Recommended Posts

  • Forumlid

En toch denk ik dat het twee vrij goede foto shops zijn.

Kijk goed naar de heele foto. Bij de eerste staan er alleen 40 tf containers, bij de tweede staat er van alles wat.

De eerste foto is de kraan helemaal aan de zijkant, bij de tweede in het midden van de brug.

Als iemand hier een officieel nieuws bericht van kan vinden geleufen we het hier ok.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als zo n kraan machinist ook maar één klein signaaltje krijgt dat er iets niet in orde is( met een twist lock of zo) draait ie al niet meer verder.

De machinist "ziet"precies wat hier gaat gebeuren,en ik denk niet dat hij zijn baantje op t spel gaat zetten en die container met truck en al op gaat tillen.( doet ie t wel vliegt hij er gelijk uit,de veiligheids cultuur op div containerterminals kennende)

Photoshop dus,,,,,maar wel een goeie. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wauw, goed spuer werk easyrider. Denk dat het ACT bordje wat verwarrend is. Hebben de chinezen hun gekocht?

 

Affijn, voor de nieuwsgierigen, wat tekst.

 大懵司機疑忘解扣,引致貨櫃箱連同拖頭被吊升十二米高半空,司機及時跳車逃過大難。現場為貨櫃碼頭南路昂船洲八號西貨櫃碼頭,昨凌晨二時許,一輛四十呎長貨櫃拖頭,由四十餘歲司機駕駛,拖着一個四十呎長貨櫃箱駛入碼頭準備交櫃。

:D  :D  We mogen de grieken wel eeuwig dankbaar zijn....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Dà měng sījī yí wàng jiě kòu, yǐnzhì huòguì xiāng liántóng tuō tóu bèi diào shēng shí'èr mǐ gāo bànkōng, sījī jíshí tiào chē táo guodà nàn. Xiànchǎng wèi huòguì mǎtóu nánlù áng chuán zhōu bā hào xī huòguì mǎtóu, zuó língchén èr shí xǔ, yī liàng sìshí chǐ zhǎng huòguì tuō tóu, yóu sìshí yú suì sījī jiàshǐ, tuōzhe yīgè sìshí chǐ zhǎng huòguì xiāng shǐ rù mǎtóu zhǔnbèi jiāo guì

 

Is wel ff slikken, maar google translate maakt er een leuk verhaaltje van....

 

Overigens, Ibo.....

Was je niet heel erg bang toen je zomaar 12 meter omhoog hing met je spulletje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wauw, goed spuer werk easyrider. Denk dat het ACT bordje wat verwarrend is. Hebben de chinezen hun gekocht?

De Amsterdam Container Terminal die sinds een paar jaar failliet is was eigendom van het Chinese bedrijf Hutchison Port Holdings en dat is ook de eigenaar van de betreffende terminal in Hong Kong. Ook de Rotterdamse ECT is in handen van dat bedrijf. Dus ze hebben waarschijnlijk de kranen uit Amsterdam hergebruikt in Hong Kong.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

toch hadden wij er een paar weken geleden ook 1, die hing wel niet zo hoog, maar toch hoog genoeg om schaden aan de voorbumper te hebben omdat hij op de grond hing en schade aan de achterkant van de trekker, en hoe kwam het ........, de chauffeur zat nog even zijn papieren in te vullen nadat de container op het chassis was gezet, kraan verdween maar kraan kwam weer terug en pakte vervolgens de container weer op.

hoe kan dat nu????

 

tis daar toch 1 grote geoliede machine ....waar nog geen draadje verkeerd zit LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden