Spring naar bijdragen

Wens me geluk....

corydon
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

Vandaag ontslag genomen, nog 1 weekje, dat is het.

Had dus aankomende week vrij gevraagd, weekje thuis met Jennifer, Zat er de heele week al aan te denken wat te eten en te doen, meer eten denk ik..... :D

Kom vrijdag avond op t kantoor, begon over de vakantie, zegt de planner, maandag lossen in PA.

Dacht echt dat ie een grapje maakte, helaas niet dus.

Gelijk m'n week opzeg termijn gegeven.

Jennifer krijgt 60 dagen per jaar vrij, hou dat goed bij en verdeel het over een jaar. Ze weten dat heel goed op kantoor. Man oh man... ben me toch over de zeik, voor het eerst in jaren gevloekt.... :rolleyes:  :ja:  :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Nou Ibo, ik hoop dat jij nu een geintje maakt, om ons op te naaien.

Mocht het niet zo zijn en je serieus ontslag hebt genomen, wens ik je hierbij HEEL VEEL GELUK en succes.

Groet ron

PS; ik hoop dat jullie (Lukas en jij) komende week toch weer op dezelfde lijn komen en de toekomst weer samen tegemoet gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Nee, is serieus. Werk er graag, maar miss J is toch een paar miljoen keer belangrijker.

Ben gewoon boos, Iboos :D  om precies te zijn... Sta altijd klaar, zeg nooit nee, doe alle ritten die de meeste chauffeurs niet willen doen, vraag om 1 weekje vrij, dat is dan weer teveel gevraagd.

Het zal in jullie ogen een domme beslissing zijn, en dat is het ook.... :D  :D  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Nee Ibo, prive is belangrijker als werk.

Maar na jouw verhalen over het humane van Lukas, kan ik me niet voorstellen, dat er niets te bespreken viel....

En ja, als je het zelf al een domme beslissing vind..... ;)

Groet ron (die probeerd om NIET te oordelen  :D  )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Hallo Ibo.

Ik lees graag je verhalen hier, ook over Miss J. vind dat  zo mooi man.

Ik hoop echt dat alles nog goed komt, Ik verwacht het eigenlijk wel joh, zoals jij je werk altijd doet.

Ik wens je natuurlijk veel geluk en wijsheid deze dagen.

Groetjes Dick.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Werk nog steeds bij Lucas.

Vanmiddag een 2 1/2 uur met de planner gepraat bij hem thuis.

Hij vraagde, Zo, voor wie ga je rijden en denk je dat je daar gelukkig bent?

Zij, Nee, maar dat maakt niet uit, gooi er m'n hart niet in, dan doet het later geen zeer.

OK, zij hij, bel de klant maandag wel met een smoes, en blijf net zolang thuis als je wilt. Hij had wel gezien dat ik over de zeik was, word dan heel kort met andworden.

Zo, vertelde hem dat ik die trip doe, daarna vrij. Dus, alles goed.

Daarna dus nog een 2 uur en 20 minuten over van alles zitten buurten.

Soms denk ik dat er niet veel mensen weten hoeveel ik van Jennifer houd, zij gaat voor alles. Maar de meeste bedrijven gaan het je echt niet makkelijker maken, iets wat Lucas wel doet. Het probleem is, ze zijn drukker en drukker, het draait als een geoliede speer. (Wat dat ook mag zijn). En heb het er natuurlijk altijd zeer naar m'n zin

En bedankt heren voor de steun. Zag de toekomst nogal donker in, want eerlijk gezegd, het kan alleen maar slechter qua werk.

• Like 14
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

Zou niet slim zijn om daar te vertrekken Ibo... zo'n baan krijg je niet snel weer terug.

Maar ze zijn ook wel gek met jou waarschijnlijk; er zijn bedrijven genoeg die zeggen "jij wilde weg, succes verder!" en daar sta je dan met lege handen...

Lekker er op uit met Jennifer en dan zie je de dingen weer heel anders :ja:  Soms moet je even laten zien wie je bent en waar je voor staat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Just an other 'dumbass' who thouht the grass in the neighbours garden is greener as in your's.......................................

Yeah.................right................. :mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Hallo Ibo.

Ik lees graag je verhalen hier, ook over Miss J. vind dat  zo mooi man.

Ik hoop echt dat alles nog goed komt, Ik verwacht het eigenlijk wel joh, zoals jij je werk altijd doet.

Ik wens je natuurlijk veel geluk en wijsheid deze dagen.

Groetjes Dick.

Bedankt Dick. Zit er over te denken om miss J mee te nemen morgen. Moet om 11 uur s'ochtens maandag bij de klant zijn, en het is een 9 uurtjes rijden, dus tijd zat.

Iedereen bedankt natuurlijk, zulke domme beslissingen maak je niet als er iemand is die je in het gareel houd..... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Dick. Zit er over te denken om miss J mee te nemen morgen. Moet om 11 uur s'ochtens maandag bij de klant zijn, en het is een 9 uurtjes rijden, dus tijd zat.

Iedereen bedankt natuurlijk, zulke domme beslissingen maak je niet als er iemand is die je in het gareel houd..... 

You'r learning................succesfully.................go on................. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Bij het eerste bericht schrok ik behoorlijk Ibo.Maar eerlijk gezegd kon ik de reactie van jou goed begrijpen.Maar dacht ook van "als dat maar goed gaat komen".

En het is gelukkig goed gekomen.Je vertel altijd dat het bij Lucas een grote familie is en zelfs bij de meest hechte families is er wel eens een meningsverschil.Uitpraten is dan heel belangrijk,dat blijkt ook nu maar weer.

Fijn te lezen dat het weer oke is,en mocht je beslissen om Miss J mee te nemen geniet van de trip en van elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

Gelukkig...

Was al bang dat je nog vaker op het CF zou gaan zitten :D

Maar Ibo, JIJ bent niet getrouwd mnet die klote auto.

De beslissing die jij nam heb ik ook al gemaakt.

Er bestaat nog zoiets als priveleven en dat is vele malen belangrijker dan die klote baan.

(hoewel het ook fijn is dat je door die klotebaan wat geld hebt om van te (prive)leven....dat dan weer wel).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Hee nou... de auto is niks mis mee, evenals het werk... Soms gaat er wel veel tijd in zitten, maar probeer altijd om onderweg toch iets te zien/doen. Iets wat je bij de meeste wel kunt vergeten natuurlijk.

Ook financieel is het zo stabiel als het maar kan zijn, je weet waar de meeste bedrijven het eerste gaan bezuinigen. :rolleyes:

Voelde wel een last van m'n schouders af glijden na het buurten :ja: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Je hebt 't misschien wel heel radicaal aangepakt door meteen ontslag te nemen...... maar het is misschien alleen maar goed dat dit gebeurt is. Als het netjes radicaal is gegaan zal het in de toekomst waarschijnlijk positief uitpakken omdat de lucht een keer geklaard is en men van mekaar weet hoe men erin staat. Dat versoepeld de communicatie misschien wel, omdat de grens (voor één van beiden/beiden) al eens bereikt is.

Let wel. Dit kan alleen maar bij bedrijven zoals Lucas waar men de medewerkers waardeert. Bij bedrijven waar jij gewoon een poppetje bent had je weg kunnen blijven denk ik.

Maar goed om te horen dit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Werk nog steeds bij Lucas.

Vanmiddag een 2 1/2 uur met de planner gepraat bij hem thuis.

Hij vraagde, Zo, voor wie ga je rijden en denk je dat je daar gelukkig bent?

Zij, Nee, maar dat maakt niet uit, gooi er m'n hart niet in, dan doet het later geen zeer.

OK, zij hij, bel de klant maandag wel met een smoes, en blijf net zolang thuis als je wilt. Hij had wel gezien dat ik over de zeik was, word dan heel kort met andworden.

Zo, vertelde hem dat ik die trip doe, daarna vrij. Dus, alles goed.

Daarna dus nog een 2 uur en 20 minuten over van alles zitten buurten.

Soms denk ik dat er niet veel mensen weten hoeveel ik van Jennifer houd, zij gaat voor alles. Maar de meeste bedrijven gaan het je echt niet makkelijker maken, iets wat Lucas wel doet. Het probleem is, ze zijn drukker en drukker, het draait als een geoliede speer. (Wat dat ook mag zijn). En heb het er natuurlijk altijd zeer naar m'n zin

En bedankt heren voor de steun. Zag de toekomst nogal donker in, want eerlijk gezegd, het kan alleen maar slechter qua werk.

mmmm...ik heb hem maar 1 x gelikt

meer kan niet....anders had ik hem wel 10 x gelikt..

pffffff....je laat me echt schrikken...

zeg maar tegen die planner ...dat die dat zo niet meer moet doen.....

hou ik helemaal niet van  :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

zulke domme beslissingen maak je niet als er iemand is die je in het gareel houd..... 

mmmm..ik heb iemand die dat ook probeert , maar die is daar niet bij..

alleen als ik thuis kom LOL

ik ben dat dat betreft, kan ik ook zo'n heethoofd zijn....

vandaar dat ik waar ik nu werk......nu werk LOL

en niet meer bij een transsport bedrijf :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites