[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

transpo hans belgie


Recommended Posts

  • Forumlid

SI 3157 Transpo Hans

Gepost op 12 december 2014

datum indiening - datum goedkeuring - max. aantal personen: 

12/12/2014 - 12/12/2014  - 7 

Maatschappelijke  zetel: Kessel-Lo

Aanvrager: Jos Mombaers

Activiteit: Goederenvervoer over de weg en verhuisdiensten

Bureau: Ascento-T-Groep

Vonnis: 11/12/2014

Soort Dossier: faillissement

Opvolging door permanente

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mag ik hier roken of ligt dat gevoelig?

Mooi spul had die man, jammer dat ie naar de klote is

Die moet je ff uitleggen, Vince...

Ik ken het bedrijf en/of de man niet, maar bespeur hier wel wat humor (en ff lachen laat ik mij niet zomaar voorbijgaan).

 

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Euh het is wel vaker te doen in het koeltransport met erg mooie wagens ;-)

 

 

Dus................als je een mooie auto rijdt,en er hangt ook nog een mooie koelert achter..............is t niet pluis( kan niet anders) :eek:  :eek:

En als je op je 30 ste nog vrijgezel bent,ben je zéker homo.......................zoiets.toch? :D  :zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dus................als je een mooie auto rijdt,en er hangt ook nog een mooie koelert achter..............is t niet pluis( kan niet anders) :eek::eek:

En als je op je 30 ste nog vrijgezel bent,ben je zéker homo.......................zoiets.toch? :D:zegtniets:

Dan mag ik wel op gaan schieten....

Onee gister nog bewezen dat het niet zo is maar ben ook nog geen 30

grt. Weske

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dus................als je een mooie auto rijdt,en er hangt ook nog een mooie koelert achter..............is t niet pluis( kan niet anders) :eek:  :eek:

En als je op je 30 ste nog vrijgezel bent,ben je zéker homo.......................zoiets.toch? :D  :zegtniets:

''T is WEL VAKER te doen in het koeltransport'' betekent nog niet automatisch iedereeen met een mooie koelert toch? Ergens heb Kempische truckfan wel gelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

''T is WEL VAKER te doen in het koeltransport'' betekent nog niet automatisch iedereeen met een mooie koelert toch? Ergens heb Kempische truckfan wel gelijk.

 

Als je met een kale wagen rijdt is de kans dat je een scheve schaats rijdt ook 50 % : er gebeurt iets wel of er gebeurt iets niet,wat niet door de beugel kan.

 

Waar ik op reageerde was dat kempische truckfan hier duidelijk aan stemmingmakerij doet,een balletje opgooien zonder dat er ook maar één feit tegenover staat.

 

Nog zo een:

Van alle truckers die vreemdgaan heeft 99,9 % vijf vingers aan één hand.

Conclusie:

Als je een trucker ziet met vijf vingers aan één hand gaat ie gegarandeerd vreemd.

 

:D  :D  :bey:  :bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Bedoel niet alle koelers met een mooie trekker er voor maar lees eens alle faillissementen en waar problemen zijn ontstaan met een zogenaamde bijlading... Ik kan geen namen noemen maar iedereen kent ze wel.

Als je de marges kent in het transport dan zou je toch kunnen concluderen dat het feitelijk er niet aan uit kan? Of je moet niks willen overhouden en het wagenpark als hobby zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je met een kale wagen rijdt is de kans dat je een scheve schaats rijdt ook 50 % : er gebeurt iets wel of er gebeurt iets niet,wat niet door de beugel kan.

 

Waar ik op reageerde was dat kempische truckfan hier duidelijk aan stemmingmakerij doet,een balletje opgooien zonder dat er ook maar één feit tegenover staat.

 

Nog zo een:

Van alle truckers die vreemdgaan heeft 99,9 % vijf vingers aan één hand.

Conclusie:

Als je een trucker ziet met vijf vingers aan één hand gaat ie gegarandeerd vreemd.

 

:D  :D  :bey:  :bey:

Hé kappen nou, heet ook Hans..............................djunogges................. :cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

sinds wanneer zijn witte wagens mooie vrachtwagens ,,volgens mij had transpohans beetje plak plaatjes erop zitten en meer niet hoor dus daar krijgen jullie al een stijve plassert tegenwoordig van LOL  LOL  LOL

 

T is stijve l*l, en strakke pl*ssert. :ja:  

 

mierenn*ukerig,maar toch.............. :D  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden