[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Disko Internationaal Transport, Schiphol


Recommended Posts

  • Forumlid

Name:Disko Internationaal Koel- En Vriestransport Bv

Place:Schiphol (Haarlemmermeer)

Province:Noord-Holland

Status:Faillissement

C of C number:08094236

Insolvency number:F.05/14/999

Court:Gelderland

department Zutphen

Examining magistrate:J. Snitker

Employees:5

Legal form:Besloten vennootschap

Date of constitution:10-12-2000

Deposited capital:€ 18.000 / € 18.000

Type of C of C:Hoofdvestiging

C of C status:Faillissement

VAT number:NL809737772B01

Website:http://www.diskotransport.eu

E-mail address:info@diskotransport.eu

Telephone:020-2014958

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

:ja:  :ja: :ja:  ^^  

 

Uit dit topic geplukt: http://www.chauffeursforum.nl/index.php/topic/32790-vier-complete-vrachtwagenladingen-verduisterd-door-nederlands-transportbedrijf/?hl=disko

Goede dag allemaal, deze zaak is veel ernstiger als wat wij er allemaal van weten. Ik heb mij nu eens in deze zaak verdiept en de volgende namen zingen iedere keer rond. Een zekere heer van Rossum, heer Baert, heer Kluft, heer Creemers, het zouden nogal zware jongens zijn en niet helemaal zuivere koffie. De van Rossum is oa. gelinkt met firma namen zoals H & F, E & L, L & L, Viking internationaal koel- en vriestransport en zeer recentelijk Disko expeditie & logistics internationaal BV, Breda. Op dit moment zijn er een tiental ondernemers, transport en expeditiebedrijven, groot en klein die getroffen zijn door de malafide praktijken van de firma Viking. Er zijn echter ook gelukkig een hoeveelheid ondernemers door het oog van naald gekropen door eigen oplettendheid en door info van derden. Nadat bij de firma's aanvragen binnen kwamen van de firma Viking voor bijvoorbeeld het huren van trekkers en trailers voor 2 a 3 weken en deze firma gingen de firma Viking google en kontakt opnamen met bijvoorbeeld de firma interthermo, kregen zij in ieder geval de informatie om geen zaken te doen met de firma Viking, omdat dit niet helemaal betrouwbaar zou zijn.

Verder heb ik vanuit de markt de informatie gekregen dat deze genoemde persoonsnamen wel degelijk gelinkt worden met hetgeen er op dit moment gebeurt, de diefstallen van de meerdere ladingen.

Een zekere heer Olaf Harmsen heeft hier wel degelijk iets mee te maken, is trouwens nergens te traceren dan wel te pakken te krijgen. Telefoon, e-mail en fax worden totaal niet beantwoord. Maar of hij nu een stroman is van de bovengenoemde heren ?. De firma Disko expeditie & logistics Internationaal BV is een nieuwe troffee voor de heer van Rossum. Sinds februari 2014 genoteerd als direkteur eigennaar van deze firma. te minste zo staat het bij de kamer van koophandel geregistreerd.  Volgens externe informatie zitten de bovengenoemde heren meerdere dagen bij disko expeditie op kantoor, gevestigd Hazeldonk Breda. Volgens externe info zou Heer Creemers  gezocht worden door in Nederland door justitie Hij heeft echter geen vast woon- en verblijfplaats in NL. Hij is ingeschreven in Tsjechië, maar zou volgens ontvangen info meerdere dagen aanwezig zijn op kantoor bij Disko expeditie. Rijd rond in een Audi met Tsjechisch kenteken. Ik kan alleen maar zeggen, hoe meer informatie nu uit de markt komt over oa. deze genoemde heren, hoe eerder misschien deze diefstallen opgelost worden en diegene die hier nu daadwerkelijk mee te maken heeft opgepakt worden. Ik heb gehoord dat er op dit moment meerdere privé detectives van verschillende firma's zich met deze aangelegenheid bezighouden. Mijn advies dames en heren, als wij meer weten cq. gehoord hebben, geef informatie door aan bijvoorbeeld Transportonline.nl. Deze is ook druk met deze zaak bezig.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid

LOL  LOL daar werkten alleen maar heren chauffeurs die plankies laden zmz

Klopt helemaal , heb ik zelf ook gedaan bij een ander bedrijf

bijna in je zondagse kleren broekie met een vouwtje er in

En niet onbelangrijk : een goed leven en een goeie werkgever  :bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Geen HH chauffeur maar een ex timmerman in een overal

die later op een vrachtwagen zat te stuntelen en een A4tje als loon strookje om dat anders het hele loon saldo er niet op kon

en nou geniet van zijn AOW aan gevuld met een leuk zakcentje wat ik bij elkaar gereden/geslapen (reed altijd dubbbelbemand) hebt   :zegtniets:    :bey:

bewerkt door lambiek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden