[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Kluitmans Transport Weert in surceance van betaling


Recommended Posts

  • Forumlid

Heb jij net een zakje Bijdehandjes op of zo ?

Ik snap Road Train wel, hoe moet je anders nog reageren? Het is schering en inslag, moeilijk voor de genen die daar werken/werkten, maar dit is het spelletje wat de Nederlandse werkgever nou eenmaal speelt, om maar onder de kosten uit te komen! Het is in de Nederlansche Rechtsstaat nou eenmaal geaccepteerd om op deze manier met de regels om te gaan, en zolang er geen actie tegen gevoerd word, zal dat spelletje herhaaldelijk gespeeld worden.

Hoe moelijk het ook voir de mannen en vrouwen is, zolang het getolereerd word in Nederland, en de veroorzakers(werkgevers) komen er mee weg (faillisement...doorstart) zal er niks veranderen, en zullen er elke kerst weer collega's gedupeerd worden door de "mazen van de Nederlandse wet!".

when nothing goes right...go left

bewerkt door rolandjonkers1980
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^

 

Dus alle faillissementen zijn dus hetzelfde: een smerig spel dat door alle werkgevers gespeeld wordt met als doel om hun dik gevulde zakken nog verder te vullen. Ik ben blij dat dit bij deze vastgesteld is. Ik dacht altijd dat het ene faillissement het andere niet was, maar zo zie je maar hoe een mens zich kan vergissen. Het heeft dus totaal niets te maken met een dramatisch teruggelopen vrachtaanbod in de bouwsector. De sector waarin dit bedrijf werkzaam was.

Echter wil ik niets uitsluiten; niet het feit dat ik me kan vergissen, maar ook niet dat anderen het wel eens bij het verkeerde eind kunnen hebben. Wie in deze de plank misslaat laat ik aan ieders eigen opinie over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Laten we eens afwachten. De firma Kluitmans heeft een lange historie en is begonnen in Haaren Nbr. Dat zegt ook wel iets over deze firma. Een begrip in het transport van bouwmaterialen. Ze namen Fonteijn Weert over en Kennis Nedeweert. Sterkte aan de betrokkenen wat net zo voor Kerst is dit geen fijn besluit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik snap Road Train wel, hoe moet je anders nog reageren? Het is schering en inslag, moeilijk voor de genen die daar werken/werkten, maar dit is het spelletje wat de Nederlandse werkgever nou eenmaal speelt, om maar onder de kosten uit te komen! Het is in de Nederlansche Rechtsstaat nou eenmaal geaccepteerd om op deze manier met de regels om te gaan, en zolang er geen actie tegen gevoerd word, zal dat spelletje herhaaldelijk gespeeld worden.

Hoe moelijk het ook voir de mannen en vrouwen is, zolang het getolereerd word in Nederland, en de veroorzakers(werkgevers) komen er mee weg (faillisement...doorstart) zal er niks veranderen, en zullen er elke kerst weer collega's gedupeerd worden door de "mazen van de Nederlandse wet!".

when nothing goes right...go left

 

 

^^

 

Dus alle faillissementen zijn dus hetzelfde: een smerig spel dat door alle werkgevers gespeeld wordt met als doel om hun dik gevulde zakken nog verder te vullen. Ik ben blij dat dit bij deze vastgesteld is. Ik dacht altijd dat het ene faillissement het andere niet was, maar zo zie je maar hoe een mens zich kan vergissen. Het heeft dus totaal niets te maken met een dramatisch teruggelopen vrachtaanbod in de bouwsector. De sector waarin dit bedrijf werkzaam was.

Echter wil ik niets uitsluiten; niet het feit dat ik me kan vergissen, maar ook niet dat anderen het wel eens bij het verkeerde eind kunnen hebben. Wie in deze de plank misslaat laat ik aan ieders eigen opinie over.

 

Ik vind dat jij zeeeeeer diplomatiek kunt reageren,Hulde. :ok:  :D  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik vind dat jij zeeeeeer diplomatiek kunt reageren,Hulde. :ok::D:D

Misschien hij wel, en ik niet, maar dat maakt niet uit, mijn strekking van het verhaal is duidelijk toch?

En misschien is dit een die het wel volgens de regeltjes heeft gespeeld, maar wie weet, wat er nog aan oude koeien te voorschijn komt?

when nothing goes right...go left

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Laten we eens afwachten. De firma Kluitmans heeft een lange historie en is begonnen in Haaren Nbr. Dat zegt ook wel iets over deze firma. Een begrip in het transport van bouwmaterialen. Ze namen Fonteijn Weert over en Kennis Nedeweert. Sterkte aan de betrokkenen wat net zo voor Kerst is dit geen fijn besluit.

lange historie zegt niks. je kunt nog zo goed aangeschreven staan bij bedrijven maar als een ander het goedkoper kan wordt je zo aan de kant gezet. zo zijn ze monier ook kwijtgeraakt ondanks dat ze er jaren voor reden (maar dat hebben ze zelf dus eerder ook gedaan) en dit was en grote opdrachtgever voor ze toendertijd. en met het inzakken van de bouw deed er ook geen goed aan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ah, het hoge woord is er uit: doorstarten.

Ik had dat natuurlijk zelf ook kunnen schrijven, maar dan had ik ergens moeten lezen dat men wilde doorstarten. Om te kunnen doorstarten moet je wel eerst failliet gaan. Beide zaken heb ik nog nergens kunnen lezen. Nou ja, surseance van betaling is in veel gevallen wel de voorbode van een faillissement. Maar zo ver is het nog niet.

Tenzij jij over inside informatie beschikt een gevalletje "voor de muziek uit lopen" ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Failliet zijn ze nu. Laat de tijd zijn werk maar doen.....

http://www.transport-online.nl/site/54572/kluitmans-internationale-transporten-failliet-verklaard/

Kluitmans Internationale Transporten failliet verklaard

Kluitmans Internationale Transporten failliet verklaard

WEERT - Voor de Limburgse rechtbank is maandag 29 december 2014 Kluitmans Internationale Transporten BV failiet verklaard. Het bedrijf dat aan de Hoolstraat 14 in Weert gevestigd is had een week eerder uitstel van betaling gekregen.

Waardoor het bedrijf in de problemen is geraakt is op dit moment niet bekend.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Overgenomen door mijn werkgever; Gebr Hoefnagels. ☺

Alle respect, maar of je daar zo blij mee moet zijn . zullen de oudste en duurste toch thuis kunnen blijven de 1 kiep ander pakt alles over??? snap het af en toe niet meer in deze tyd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle respect, maar of je daar zo blij mee moet zijn . zullen de oudste en duurste toch thuis kunnen blijven de 1 kiep ander pakt alles over??? snap het af en toe niet meer in deze tyd.

 

 

De betere optie was geweest dat iedereen thuis kwam te zitten of zo?

bewerkt door shompie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De betere optie was geweest dat iedereen thuis kwam te zitten of zo?

Zo bedoel ik het niet ,kijk maar naar bijna alle bedrijven die overname,s hebben gedaan het personeel wordt belofte gedaan na een jaar staan ze alsnog buiten de poort.

ik vind dit persoonlijk oneerlijk . daarom dat hele overname geneuzel met failliete bedrijven is gewoon een ongezonde sport aan het worden.

maar zo zie ik het en is mijn mening

en hoop voor de betrokkenen dat ze allemaal hun werk behouden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden