Forumlid goudvis Geplaatst 7 januari 2015 Forumlid Share Geplaatst 7 januari 2015 Naam:Star Transport B.V. Plaats:Roermond Provincie:Limburg Status:Faillissement KvK nummer:54447135 Insolventien.:F.03/15/3 Rechtbank:Limburgvestiging Roermond Rechter-commissaris:mr. M.M. Vanhommerig Medewerkers:10 Rechtsvorm:Besloten vennootschap Datum oprichting:17-09-2001 Gestort kapitaal:€ 18.000 / € 18.000 BTW nummer:NL851308880B01 Website:http://www.startransport.nl E-mail adres:info@startransport.nl Telefoon:0475-324900 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Bimmer Geplaatst 7 januari 2015 Forumlid Share Geplaatst 7 januari 2015 (bewerkt) http://transportfotos.nl/viewtopic.php?f=22&t=10442 De crisis is nog lang niet voorbij. 7 januari 2015 bewerkt door Bimmer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Kempische Truckfan Geplaatst 7 januari 2015 Forumlid Share Geplaatst 7 januari 2015 Afgelopen december stond er in Eindhoven nog een in de put maar nu met een Oosteuropees kenteken erop. Meen RO. Charterden veel voor Schenker en Olaf. http://www.chauffeursforum.nl/index.php/topic/7345-star-transport-roermond/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Arjan1980 Geplaatst 7 januari 2015 Forumlid Share Geplaatst 7 januari 2015 van NL naar BG kentekens en charteren voor Jan en Alleman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast routier Geplaatst 7 januari 2015 Share Geplaatst 7 januari 2015 Geen gemis voor de sector dus. Wel opmerkelijk trouwens: als men het met Bulgaren ook al niet kan verdienen.... Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid andremast Geplaatst 7 januari 2015 Forumlid Share Geplaatst 7 januari 2015 Geen gemis voor de sector dus. Wel opmerkelijk trouwens: als men het met Bulgaren ook al niet kan verdienen.... Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk Niet verdienen wel vernielen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid ayla Geplaatst 7 januari 2015 Forumlid Share Geplaatst 7 januari 2015 Ik denk dat alleen de nederlandse vestiging failliet is. De oost-europese rijdt gewoon door, nu waarschijnlijk met meer trekkers en meer werk... groet ron Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid perry de bresser Geplaatst 11 januari 2015 Forumlid Share Geplaatst 11 januari 2015 ook de trekkers met nederlands kenteken zaten chauffeurs op die de nederlandse taal niet machtig waren! staan dagelijks te kamperen op de katsbogten in tilburg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Kempische Truckfan Geplaatst 12 januari 2015 Forumlid Share Geplaatst 12 januari 2015 Vele jaren stond er in het weekend een Scania van Star geparkeerd op industrieterrein Het Laar in Tilburg. De laatste tijd ook op de Katsbogten. Volgens mij charterden ze voor Schenker Tilburg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Johannie Geplaatst 13 januari 2015 Share Geplaatst 13 januari 2015 Volgens mij was dit een vrij star bedrijf! Ik besef dat dit bijzonder informatief is en een inhoudelijke toevoeging heeft voor dit forumdeel. Sent from my iPhone using Tapatalk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid bolle Jan Geplaatst 28 februari 2015 Forumlid Share Geplaatst 28 februari 2015 Star transport, dat was toch van een turk? die reed eerst met turken, en daarna eigenlijk alleen nog maar met bulgaren. voor olof mega trailer en schenker. daar heeft nog nooit een nederlander gewerkt. maar dat is meestal niet bij turken. odev, cinar, tosun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Arjan1980 Geplaatst 28 februari 2015 Forumlid Share Geplaatst 28 februari 2015 Klopt Bolle Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast shompie Geplaatst 28 februari 2015 Share Geplaatst 28 februari 2015 Star transport, dat was toch van een turk? die reed eerst met turken, en daarna eigenlijk alleen nog maar met bulgaren. voor olof mega trailer en schenker. daar heeft nog nooit een nederlander gewerkt. maar dat is meestal niet bij turken. odev, cinar, tosun. Apart dat het dan evengoed failliet ging !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast routier Geplaatst 1 maart 2015 Share Geplaatst 1 maart 2015 Bij een Olof of Schenker wel ja... Ook van die opdrachtgevers waarbij zelfs het spreekwoordelijke dubbeltje nog te veel betaald is. Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast shompie Geplaatst 1 maart 2015 Share Geplaatst 1 maart 2015 Ja nou. Bij die bedrijven wordt toch meestal goudgeld verdient.... Goud geld verdienen en met Turken en Bulgaren werken en dan toch nog failliet gaan dat lijkt me haast een onmogelijke opgave Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 maart 2015 Share Geplaatst 1 maart 2015 Dan verdient deze de Gouden Loeki......of zoiets van een prijs in het transport Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Kempische Truckfan Geplaatst 1 maart 2015 Forumlid Share Geplaatst 1 maart 2015 Olof kom je alleen nog tegen met Roemeense of liefst Bulgaarse charters. Bij Schenker maakt het uit welke ritten. Er zijn diverse Nederlandse charters die al jaren een groot deel van hun wagenpark inzetten voor Schenker. Zelfs iemand van kantoor die voor zich zelf begon (Van Helvoirt Goirle). Wellicht op de koppelritten Europa in zitten meer de charters met buitenlanders zoals Heisterkamp etc. In Tilburg chartert ook een Turk en wel uit Heusden met een fraaie V8 :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid bolle Jan Geplaatst 1 maart 2015 Forumlid Share Geplaatst 1 maart 2015 In Tilburg chartert ook een Turk en wel uit Heusden met een fraaie V8 :-) Star? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid bolle Jan Geplaatst 1 maart 2015 Forumlid Share Geplaatst 1 maart 2015 (bewerkt) Of Edatrans? Maar die komt niet uit Heusden ;-). Nu ik dit schrijf bedenk ik me dat er dus wel een turk is die met Nederlanders werkt ;-) 1 maart 2015 bewerkt door bolle Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Kempische Truckfan Geplaatst 2 maart 2015 Forumlid Share Geplaatst 2 maart 2015 Dat is Ozom transport Heusden. https://www.facebook.com/scaniatilburg/photos/ms.c.eJw1ytsJACAMA8CNpNpHkv0XE7T9PDjpOK1o0CZ8qY1Ipmusb7YR7xcuoywNFw~-~-.bps.a.992380634125211.1073741844.523829167647029/992380680791873/?type=1&theater Charteren ook voor v/h C. Huybregts in het AH-werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts