Spring naar bijdragen

Wie zou gas geven ?


Nr one

Gas geven ja of nee ?  

25 stemmen

  1. 1. Zou jij gas geven ?



Recommended Posts

  • Forumlid

Ik zeg nee.......omdat ik het niet op mijn geweten wil hebben iemand dood te hebben gereden.

Maar mochten ze ook IN mijn wagen klimmen........tja dan geef ik vol gas maar zal er inderdaad omheen rijden !

 

Maar ondertussen besef ik me heeeeeeeeel erg goed dat je in zo'n bedreigende noodsituatie heel anders kunt

reageren dan je nu bedenkt (zo lekker relaxed met een bakkie leut achter je pc)

bewerkt door frank501
  • Like 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het kan niet anders dan dat ze al gepakt zijn of dat dit op korte termijn gebeurd.

De chauffeur handelde wel goed. Jammer dat hij geen daschcam had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Nee hoor. Ze krijgen een werk/taakstraf van 4 weken en worden daarna zorgvuldig door minstens 4 mensen begleid naar een nieuwe werkgever.

Bij gebrek aan werk zullen ze waarschijnlijk tot hun pensioen kunnen blijven genieten van een riante uitkering.

 

De chauffeur in de volvo wordt beboet omdat hij niet hansdfree belde, met een camera aan het klooien was, glas op straat achterliet en onnodig de hulpdiensten belemmerde in hun o zo serieuze taak.

Dit was toch in Nederland?

  • Like 8
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Laatst ook een aggressieveling voor me neus gehad. Hij wou dat ik me combi wagen opzij zette opdat hij er langs kon, Ik gebaarde van " rustig rustig, ff spullen uitladen voor de klant"

Stapt die uit zijn kleine wagen, De tering, wat was ie groot!!, woest op me afstappend schuim op zijn mond en ik dacht, dat word de ziektewet :(

Als ik een uitlaatpijp achterin had liggen had ik die waarschijnlijk in me handen genomen, maar er gebeurde niets.

Hij bleef voor me achterdeuren staan de deur hard dicht klappen,opdat ik geen krat uit de auto kon halen, de klant ondertussen via de zijdeur uitladen.

Na een paar keer gedreigd te hebben dat ik opzij moest, en ik zo eigenwijs was nee te blijven zeggen zag hij dat een hoogwerker, die de straat zo een beetje versperde , wegreed.

ging hij gelukkig ook weer weg.

 

bibber de bibber

  • Like 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nu even wat anders.......wat is hiervóór gebeurd dat die lui zo over de rooie gaan ??

 

Volgens de chauffeur stond hij breed bij stoplicht, hoorde ook iets van middelvinger.

Maar WAT er nu precies gebeurd is DAT zien we niet.

 

Wie zegt niet dat de truck de vito giga heeft afgesneden of zo ?

En uiteraard moet je niet zo geweldadig een raam inslaan...dat slaat nergens op !

Maar als je het verhaal van beide kanten weet....dan kunnen we misschien een beter oordeel geven

  • Like 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij wel Ger, wie aan mij spullen komt krijgt van mij klappen, zo simpel zit ik in elkaar, en schaam mij daar in zijn geheel niet voor. Zoek het echt niet op, maar ga het zeker ook niet uit de weg

Ik wou niet zo reageren maar ik dacht hetzelfde. Ik had buiten gestaan voordat er iemand ook maar de kans dacht te hebben het ruit in te slaan.

Aanval is de beste verdediging heb ik ooit geleerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als jij je werk niet meer kunt doen door dergelijk gedrag en je komt in de WW met een loonderving door omstandigheden dan werkt ons rechtssysteem uitstekend, zij gaan het namelijk verhalen bij de veroorzaker  ;)

 

Dat is nu helaas niet zo !!

Ik zit al 1,5 jaar thuis na aanleiding van een motorongeluk.

Een auto heeft mij aangereden.

 

De verzekering loopt 1 jaa achter met alle schade te vergoeden  :mad:

Als als je weet dat ik eigen rijder ben....en nu AL mijn ritten moet uitbesteden...............

Ik loop zowat alles uit mijn eigen zak voor te schieten.

 

Dus zeg niet dat het rechts syteem in Nederland uitstekend werkt !!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nu even wat anders.......wat is hiervóór gebeurd dat die lui zo over de rooie gaan ??

 

Volgens de chauffeur stond hij breed bij stoplicht, hoorde ook iets van middelvinger.

Maar WAT er nu precies gebeurd is DAT zien we niet.

 

Wie zegt niet dat de truck de vito giga heeft afgesneden of zo ?

En uiteraard moet je niet zo geweldadig een raam inslaan...dat slaat nergens op !

Maar als je het verhaal van beide kanten weet....dan kunnen we misschien een beter oordeel geven

 

 

En een verhaal heeft altijd 2 kanten wat mij betreft.....

Maar dat zegt niks of ik ergens mee eens ben of tegen ben

bewerkt door frank501
  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden