Spring naar bijdragen

Wie zou gas geven ?


Nr one

Gas geven ja of nee ?  

25 stemmen

  1. 1. Zou jij gas geven ?



Recommended Posts

  • Forumlid

De verzekering loopt 1 jaa achter met alle schade te vergoeden   :mad:

 

Wat heeft dat met het rechtssysteem te maken, de verzekering is wat anders. Overigens wens ik niemand toe zoiets mee te maken, een vriend van mij is door een ongeval 45% vervbrand en heeft 16 jaar met de verzekering gevochten

 

Dat te veroorzaker van het ongeluk door de rechtbank is veroordeeld voor opzettelijk veroorzaken van een aanrijding met letsel tot gevolg

 

Straf.........................250,- euro

En het slachtoffer........die moet het maar uitzoeken !

En dat geldt niet alleen voor mij hoor....

Zo zijn er veel in Nederland.

 

Je hebt het erover dat loonderving bij de veroorzaker word verhaald...........je bedoelt hier waarschijnlijk mee dat het bij de verzekering van de veroorzaker word verhaalt !!

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat ervoor gebeurd is weet ik niet , maar het feit is wel dat (mijn mening) als je bepaalde culturen even dwarszit hoe lullig het voorval ook is ,  er gelijk een opgefokte agressieve sfeer heerst , zoals in het filmpje , en wat ook wel in bv wegmisbruikers te zien is , 90% flipt en gaat door het lint en gefilmd worden is al helemaal uit ten boze, heb helemaal niets met die verrijking van de ned. cultuur ,ze gooien hun eigen glazen in met hun gedrag en daar oordeel ik op .

  • Like 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

4 maanden zat ik in de ziektewet met zwaar hersenletsel, ook ik blokkeerde een straat naast een tankstation.

Ik stapte uit mijn cabine en liep naar achterkant auto, achter mij sprongen gelijk 4 Marokanen uit hun auto en maar schelden terwijl ze naar mij toeliepen.

Ik onderschatte het gevaar hierin en werd gelijk omsingeld door de 4 marokanen. Wat er toen is gebeurt dat weet ik niet, ik kwam later weer bij met allemaal mensen om mij heen en het tuig was vertrokken.

 

Later die week contact gehad met de politie Utrecht waar ik geen aangifte mocht doen dus dit in mijn eigen woonplaats gedaan. Maar dan leer je Vernederland kennen!!

 

De tankstationhouder heeft alles gefimd en heeft zeer scherpe beelden en het kenteken van de auto opgenomen. In een gesprek met hem gaf hij aan de jongens te kennen als een beruchte groep in Utrecht en vogelvrij verklaarden.

Maar ik had alle bewijzen met meerdere getuigen en Politie Utrecht weigerde er ook maar iets mee te doen, ze wilden niet eens de beelden van het tankstation ernaast met alle bewijzen.

 

Utrecht  de stad toen van Aleid Wolfsen waar ze hekken rondom ouderenwoningen zetten om ze te beschermen tegen dergelijk tuig met een kleurtje.

 

Eindconclusie Politie U heeft geen schade dus wij nemen dit niet in behandeling

Schade 4 maanden plat en mijn baan ook gelijk kwijt!!    

 

HET HOUD NIET OP, NIET VANZELF !!

bewerkt door DAFne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heftig DAFne..heel heftig

 

Ik hoop dat het inmiddels met je gezondheid weer goed gaat !!

 

Zo zie je maar......rechtssysteem is niet helemaal zoals het hoort (zacht uitgedrukt)

In jou geval ook nog waarschijnlijk de ANGST van de politie om wat te ondernemen.

Schandalig !!!!

Een hardwerkend mens is dus weer de dupe van respectloze mensen met een heeeeeeeeel kort lontje.

Een tendens die , helaas, steeds vaker zichtbaar word !!

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En met het heftige verhaal van DAFne leg je gelijk de vinger op de zere plek hier, en het maar raar vinden als mensen het recht in eigen hand nemen

 

Zeker !!

Daar heb je helemaal gelijk in !!

 

Maar......denk jij dat zelf geweld gebruiken een oplossing is ??

Nogmaals.....ik praat helemaal niks goed en vind het ook schandalig dat dit gebeurd

(laten we het daar over eens zijn  ;) )

bewerkt door frank501
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zoek ook is uit wat vaak de oorzaak is

 

Als twee vrachtwagens meer dan 5 min langs elkaar zitten ????????????????

 

En de meeste wijzen met hun vinger die is schuldig

 

Kijk is naar de ongevallen in Limburg van de af gelopen week

 

Dan moeten we ook naar ons zelf kijken

 

Huub

  • Like 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast henk driehoek

Huub, de oorzaak doet er niet toe...... Tegenwoordig heeft (bijna) iedereen zo'n klein lontje, dat bij het minste geringste de situatie uit de hand loopt. En daar moet HEEL HAARD tegen op getreden worden. Ook hier zie je weer dat normen en waarden sterk vervaagd zijn.

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ik denk dat ik effe zou uitstappen om mn bandenspanning te testen met het daarvoor benodigt stukkie gereedschap zoals op bijgaande foto.

 

 

Een knuppel zou ik niet nemen,al is de gedachten er wel.

Ik zou een deel van je wielmoersleutel meenemen op het moment je gaat ''verbouwen''.

 

Is namelijk lastig uitleggen wat je met een knuppel wil gaan doen op straat.

En de wielmoersleutel.. tsja, je moest even je moeren aantrekken. :ja:

 

''wapen vs gereedschap''

 

Maarrrrrrr, ik ben zelf eens bedreigd met een stalen buis, ik stond op een zeer krap dijkje planten te lossen bij een tuinder in Oostvoorne.

Waar ik dagelijks 4x moest zijn in de drukke periode, duurt 15 minuten, maar mr.''nieuwe hollander'' kon dit niet waarderen, en begon te schelden en te gebaren, op de manier die we allemaal kennen zoals ''zij'' dat doen. ( hand in 45° houden )...

Een Poolse maat van me was er ook bij, daar was hij ook niet van gediend, waarna hij naar zijn wagen rende en de staaf eruit haalden en begon te zwaaien.

 

Gek genoeg, was ik niet bang, mensen die gaan dreigen doen 9/10x toch niets, is alleen groot maken.

Toen die kneus dat éénmaal door had stapte hij toch maar weer in zijn wagen en reed achteruit weg om de volgende straat te nemen.

 

Ik ben niet zo snel bang aangelegen.

 

Maar in het geval zoals op het filmpje zou ik wel een schone onderbroek erbij willen hebben :D

Is en blijft gewoon asociaal, mensen denken alles met geweld en dreigementen te kunnen oplossen en zich te bewijzen.

 

Doorrijden...

Verleidelijk : JA

Doen : NEE

Waarom : Poging tot moord...  kost je meer dan een blauw oog en gekneusde ribben. ;)

  • Like 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En dan moeten we nog eens weten hoeveel chauffeurs niet melding maken van zulk soort ASO gedrag ! Helaas zit heel Nederland ondertussen vol met dit soort mafkezen ! heb voor mijn werk vroeger veel in Amsterdam en Rotterdam geladen en gelost .En wat je dan in de havens en sommige wijken meemaakt van deze medelanders ! is met geen pen te beschrijven ,bedreigingen bij de vleet ! en als je der wat van zegt staan ze gelijk klaar met 4 of 5 man !  en dan moet je maar weer de verstandigste zijn en even tot 10 tellen en gewoon weer verder gaan ,druipen ze wel af en hebben ze niet het plezier dat je hebt gehapt ! Nee de zegeningen van de MULTICULTI maatschappij mogen van mij voorbij gaan ! Die is totaal mislukt  .Je bent tegenwoordig als echte Nederlander te gast in je eigen land ! Met dank aan de bekende politieke partijen die deze gasten hoog in het vaandel hebben of hadden staan . Dus jullie mogen van mij weten Ik stemde en stem De PVV ! hopende dat deze partij misschien eens een einde kan maken aan de MULTICULTI SHIT. En je als gewone Nederlander weer baas bent in je eigen land !

  • Like 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was er toch één die de anderen probeerde te.........corrigeren/'af' te houden, of zie ik dingen die er niet zijn ?

 

Hoe dan ook, totaal losgeslagen, en buiten alle proporties.

 

Het geeft m.i. ook heel duidelijk aan dat we in Nederland met dingen worden geconfronteerd waar we 'aan moeten ?? wennen'  ??????????????????????

 

Wat ik zou doen ?...................geen idee, denk dat het aan je gemoedstoestand ligt van dat moment.

Kan zijn dat ik ineens 'klaar' ben met dit gedrag, en dan reageer je min of meer buiten zinnen, altijd een verkeerde reactie ! (je bent tenslotte geen h...........uisdier)

 

Dik compliment voor de rustige reactie van de chauffeur (wat deze wel ? of niet ? heeft gedaan.....jaaaaa, had zich wat 'breed gemaakt'................gaat er een belletje rinkelen ??)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast henk driehoek
^^^ helaas heeft de "gevestigde orde" dit continu weten tegen te houden. Ook Geert krijgt dit niet meer opgelost, daar is het al te ver voor vertroebeld in HEEL Europa. Vanaf het begin had dit soort gedrag al direct zwaar aangepakt moeten worden, inmiddels is het al "ingeburgerd" bewerkt door henk driehoek
  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het is mijn verantwoording onderweg voor een werkgever om zijn auto en vracht zonder schade/oponthoud/problemen te brengen naar wat de planning wil.

Groot respect dan ook voor de chauffeur uit de film die dit voorbeeldig aanpakte.

 

Maar prive.....

 

Als ze hun shit hier brengen, open seizoen https://www.youtube.com/watch?v=ymLJz3N8ayI

 

ps. prive ben ik er weer helemaal bovenop gekomen al was het een verloren jaar met financieel behoorlijk schade.

 

 

 

Nu wachten op de Gutmench die mijn menig gaat downplayen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doorrijden is een optie, ik persoonlijk zou het niet doen.

 

Waarom?

Heel simpel, ik laat me niet gek maken of bang maken door een stelletje idioten die zich zo gedragen.

Ik heb het zelfde meegemaakt.

Nou bijna dan.... 

Ik reed op de A2 bij Utrecht, vlak bij de tunnel waar ze invoegen naar de A2.

er probeerde een idioot in te voegen maar ik kon niet naar links omdat de linkerbaan druk was. remmen was geen optie dan maar rechtdoor...

Stelletje debielen toeteren en vol op de rem voor mij in de tunnel. 

 

Halverwege de tunnel zag ik dat ze de ramen open deden en met flessen en weet ik veel wat begonnen te gooien. 

Ik zette de combinatie voorbij de tunnel aan de kant om te kijken wat de schade was, maar dat deden zij ook een stuk verder.

Nadat ze achteruit op de vluchtstrook... naar me toe waren gereden was ik net klaar met controleren en zag ik een barst in de koplamp.

 

Ik pakte mijn telefoon om zijn kenteken te noteren, en de politie te bellen maar dat liep anders af spijtig.

 

Na een berg gescheld te hebben gehoord en bedreigingen knapte er iets. ( Het begon over mijn ouders ).

En als er iets is waar ik niet tegen kan is als er drie halve gare opgeschoren mongolen met een WWB mij zo gaan uitschelden.

 

Laat ik het maar kort samenvatten.

Mijn hand is uit de gips en alles is goed genezen gelukkig.

Verder ben ik vrij gesproken van alles.

 

Hoe het met hun is afgelopen of tenminste met twee van hun daar mag ik niks over zeggen.

Maar geloof mij maar dat ik mijn hand niet heb gebroken door een val.

 

Ik krijg altijd te horen dat het niet slim was van me maar ik heb er geen spijt van.

 

Zolang iedereen maar blijft toegeven aan hun dan groeit hun ego en denken ze alles te kunnen.

Accepteer dat niet. En als je bang bent of niet zo pro-actief ingesteld bent. Neem dan geen risico maar onderneem alle stappen om jezelf als eerste te beschermen.

Iedereen heeft een eigen manier.

 

Dus als iemand die in Amsterdam woont twee debielen met een gebroken neus zien lopen en dikke ogen dan weten jullie het.

Dat heet eigen schuld, dikke bult.

 

en voor alle duidelijkheid voor iedereen.

 

Ik ben zelf Marokkaan. Heel mijn leven hard gewerkt, en nog steeds hardwerkend. 

 

Ga aub niet te de fout maken door iedereen hetzelfde te gaan aankijken.

en ga vooral niet de geloof erbij te betrekken.

 

Ik ben zelf gelovig en ik ben honderd procent geen crimineel of een terrorist of racist.

Integendeel mijn vriendenkring is heel anders dan je zou denken :)

 

 

Laten we alsjeblieft niet teruggaan in de tijd. 

Het is al een keer gebeurt en laat het niet nog een keer gebeuren.

 

Ik maak het zelf vaak mee, jammer genoeg.

Dat kan veel invloed hebben op mij, op negatieve manier. 

Maar ik laat dat niet overwinnen omdat ik weet dat niet heel Nederland zo is.

Omdat ik weet dat Nederlanders tolerant zijn en open en heel vriendelijk zijn.

Zelfs als ze een andere idee aanhangen, er is wederzijdse respect.

Dat is de bedoeling van een democratie.

 

Niemand wil op de criminelen of de radicalen lijken, maar tot mijn spijt zie ik en hoor ik dingen waardoor ik bijna geen verschil meer kan zien tussen wie eigenlijk goed is en wie niet.

 

Laat de haat niet winnen. We zullen alleen maar pijn lijden erdoor.

  • Like 13
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En dan moeten we nog eens weten hoeveel chauffeurs niet melding maken van zulk soort ASO gedrag ! Helaas zit heel Nederland ondertussen vol met dit soort mafkezen !

 

U kunt geen aangifte via internet doen:

  • indien er geweld gebruikt is

Altijd makkelijk die nieuwe techniek...

Heb mijn aangifte moeten doen op het bureau, zondag avond 21:00 uur !!!!!!!!!! Was op een dinsdag gebeurt.

Dat was de eerst volgende vrije plaats... Nee dat gaat goed....

 

Vervolgens kom je op een afgesloten bureau, blijkt het om een 3D aangifte te gaan, weer lekker moderne k*t zooi dus.

Alles uitgelegd, kenteken doorgegeven.

Krijg je een pokke tijd later per post een envelop dat ze niets hebben kunnen doen ( kenteken ????????? ) en dat het dossier de kast in gaat.

 

Aangifte doen kost je alleen meer erger, tenzij ik pas klappen heb gekregen zal ik het 1ste de beste bureau binnen lopen.

 

Maar na een nachtje te hebben geslapen, ben ik van mening dat ik vanaf maandag ook een beschermwapen in de wagen ga leggen binnen handbereik.

Mocht het eens fout kunnen gaan, dan sta ik sterker met iets in mijn hand dan een pen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ik weet niet wat ik precies zou doen....

 

is ook iedere keer anders....zo'n situatie

 

heb in gevuld doorrijden...door een incident in het verleden.

 

ik maak wel eens een grapje over een bazooka in de grill

 

en dan zo'n knopje op het stuur :D

 

maar ze hebben mij serieus bedreigt met een wapen.

 

en alleen omdat hij dacht dat die sneller ( mercedes sle 500 of zoiets ) was als ik met 50 ton

 

en omdat hij zich daarin vergiste.....dwong hij mij tot stoppen,

 

om daarna een wapen in mijn gezicht te duwen.

 

nu heb ik een soort draadje in mijn hoofd wat schijnbaar wat gekruist zit,,,of los steekt

 

en daardoor niet meer rationeel kan denken op dat moment, ( of kort gezegt, dat het zwart voor mijn ogen zie, behalve die persoon in kwestie)

 

ik doe dus dingen op dat moment die ik niet meer in de hand heb....

 

 

die persoon had dit al gauw gemerkt, en is meteen er tussen uit genaait,

 

toen pas besefte ik dus wat er nu daadwerkelijk gebeurde, had dan ook een kwartier nodig om weer bij te komen,

 

en nog steeds speelt dat door mijn hoofd,

 

nu ben ik bang om dan ook te stoppen, voor hetzelfde was die persoon niet bang geweest om te schieten.

 

EN........................ik ben ontzettend bang ....als ik die persoon te pakken had gekregen,

 

wat er dan gebeurt zou zijn, en wat dan de consequenties dan zijn voor mij en me gezin...

 

je leven veranderd drastisch ...als je dit overkomt,     je acties ( dit veranderd per persoon )

 

maar wordt wel steeds bereider om over te gaan in actie, zeker als het erop aan komt om mijn gezin te beschermen.

 

ten koste van.......

  • Like 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou geen gas geven e wel om de volgende reden..... Stel dat er iemand tussenstaat...

 

Ik zou wel uitstappen. En als er dan iemand mij wat zou proberen aan te doen is het wat anders. Ik verdedig mijzelf en dat is wat anders dan het recht in eigen hand nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden