[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Ver/breedte lampen in voor bumper


Mikey84

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb n vraag, ik krijg een deze dagen een Scania R. Deze heeft alleen geen ver/breedte lampen in de voor bumper.. ik vroeg me af of standaard de bekabeling wel al achter de bumper hangt, of moet dit echt allemaal getrokken worden? En de bekabeling van de schakelaars liggen die achter het dashboard of dat ook niet??

De lampen en lamp houders heb ik al aangeschaft maar wil graag weten wat ik nog meer nodig zou hebben...

Alvast bedankt, groeten Mike

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Die jongen heeft 1 bericht geplaatst en hier kent men hem al?

Misschien is het wel een liefhebbende eigenrijder, die een 2ehands auto heeft gekocht.....

Of de baas heeft om het bonnetje gevraagd en betaald het terug.....

 

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik denk dat je dat zelf moet regelen

en anders door de dealer laten doen

die weten beter als een ander welke bekabeling klaar ligt of niet

en met de schakeling idem dito

Dan heb je meer garantie dat het goed gebeurt 

 

Ja ik zag het ook 3 goede antwoorden waar je wat mee kunt binnen 1 uur

bewerkt door lambiek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hoi

 

Ik heb begrepen dat de bekabeling standaard onder bij de bumper hangt.

 

Maar ik denk dat de schakeling wel een beetje lastig gaat worden.

Ik begreep dat er ook via de boardcomputer een en ander ingesteld werd voor de schakeling.

 

Je kn natuurlijk gewoon even de dealer bellen.

Ze leggen het wel telefonisch uit.

Succes en veel plezier met je wagen  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Precies wat Frank501 zegt

 

denk er om als je wat verkeerd aansluit en je boord-computer van de Scania gaat stuk

en deze dan vervangen moet worden

kost dat meer als 2 lampen

tegen wordig gaat er al een alarmpje af als er een bolletje los zit zeg maar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De mensen die wel normaal geantwoord hebben bedankt hier voor!! Ik zal even afwachten en achter de bumper kijken wat er aanwezig is en wat niet, daarna zal ik de Scania bellen en eventueel langs gaan voor de juiste informatie!!

En de rest, wat kan t jullie boeien wie er betaald, en dat was de vraag ook niet.. Weet je geen normaal antwoord zoek dan n topic waar je wel iets van weet ipv hier nutteloze berichten posten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

t was maar een voorbeeld Murphy, t was maar een voorbeeld.

Alleen gebruikt om aan te geven, dat we niet meteen een stempel op iedereen moeten drukken....

 

En ik kan je vertellen, de mens kan op de gekste momenten en plaatsen een idee, ingeving of vraag krijgen (sommige zelfs tijdens hun werk!!! Of in de bus....).

Het antwoord op die vraag, kan je overal vandaan proberen te krijgen, zelfs van een chauffeursforum.

 

En kijkend naar de tijd van posten, krijg je op dat tijdstip eerder antwoord op dit forum, als bij de dealer.

 

Groet ron (ook een technisch persoon, die je om 22.41 uur ook niet moet bellen met vragen die tot morgen kunnen wachten....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Niet???

Dat valt me dan weer tegen van jou :D

Mocht het bij jou 22.41 uur zijn en ik in een andere tijdzone zitten, maak ik een uitzondering. Dan mag je mij zelfs om 02.00 uur s'nachts bellen om te vragen wanneer de volgende servicebeurt is (werkelijk gebeurd!!!).

Als jij jouw koeien niet meer gemolken krijgt (handmatig of automatisch) mag je altijd bellen.

 

Als je alleen belt om te vragen hoe je de vliegenstront van je pc afkrijgt, heb ik liever dat je wacht tot na 09.00 uur..... :p :p

 

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden