Spring naar bijdragen

Code 95 betaald door uvw

rondentrucker
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

Ik denk dat je nog niet helemaal weet hoe het werkt bij de supermarktdistributie voor de kerst   :nee:

Bedenk je maar eens waar al die goederen waarvan sommige al maanden van te voren worden geproduceerd en vervoerd, de dag voor kerst horen te liggen.

Met de kerst kan veel op voor worden gewerkt.

Met de feestdagen die er aankomen is dat een stuk onvoorspelbaarder. Wordt het thuis of wordt het camping/ wordt het Gourmet of wordt het BBQ? 

Dat er geen vrij kan worden gevraagd misschien te maken dat als het nodig is een blik kan worden opengetrokken. 

Nogmaals, een goede chauffeur weet wanneer hij nodig is en vraagt dan geen vrij  :zegtniets:

Het kan altijd gebeuren dat er collega's echt ziek zijn die tijd.

En sommige collega's werken zo snel dat er twee vervangers nodig zijn als die ziek worden.

En idd. dat klopt. Ik weet ook nog niet hoe het allemaal precies werkt in de supermarktdistributie. 

Daar heb ik nog niet lang genoeg voor gewerkt in deze tak van sport.

Daar ging het ook niet om. De essentie was dat het bedrijf op voorhand aankondigde dat er geen vrije dagen opgenomen konden worden voor de Kerstdagen en dat werd ons even duidelijk gemaakt vanwege de 'te verwachten drukte'. Welnu, het viel dus mee met de 'drukte'.

En deze observatie sloot dan ook weer mooi aan op de economie-artikelen waarin gesteld werd dat met name AH (maar ook andere ketens) minder omzet en 'drukte' hadden gekend in 2014 decembermaand.

Ikzelf had overigens geen vrij gevraagd hoor maar het kan de gedachte van de planners zijn geweest om iedereen en de nieuwe chauffeurs in het bijzonder (ikkuh o.a. dus) , even goed duidelijk te maken dat vrij vragen niet kon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt helemaal gelijk. My mistake...

Ik begrijp het niet. Afgeven afgeven en afgeven. Dat is wat je doet. Je had werk maar er mankeerde van alles aan. Je bent eigenlijk blij dat je op de bank zit.

En nu heb je zeker uit principe geen uitkering aangevraagd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Al eens bij stilgestaan wat voor invloed het weer heeft? 

Een paar cm sneeuw en alles en iedereen is nodig.

Die wagens waar jij overdag winkel mee bevoorraad, worden ook gebruikt om

in de avond / nacht  DC's mee aan te vullen. Of een brood rit.

Met extra chauffeurs  :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Al eens bij stilgestaan wat voor invloed het weer heeft? 

Een paar cm sneeuw en alles en iedereen is nodig.

Die wagens waar jij overdag winkel mee bevoorraad, worden ook gebruikt om

in de avond / nacht  DC's mee aan te vullen. Of een brood rit.

Met extra chauffeurs  :ja:

Nee Lientje, ook daar had ik nog niet aan gedacht want nog maar es, zoveel ervaring en zolang had ik nog niet in deze tak van sport gewerkt.

Dat de auto's waarop ik reed zo'n beetje 24/7 worden ingezet , dat wist ik want ik heb vaak genoeg een auto overgenomen van een collega.

Het kan dus allemaal. De constatering was echter; Het viel mee met de 'te verwachten drukte'.

En zoveel sneeuw hebben we deze winter niet gehad. Toch ?  :p 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Ik begrijp het niet. Afgeven afgeven en afgeven. Dat is wat je doet. Je had werk maar er mankeerde van alles aan. Je bent eigenlijk blij dat je op de bank zit.

En nu heb je zeker uit principe geen uitkering aangevraagd?

Dit zal de eerste en laatste keer zijn dat ik op een posting van jou op de mijne zal reageren.

Allereerst dacht ik dat het Chauffeursforum bestond om kennis en ervaring van zeer ervaren en beginnende chauffeurs uit te wisselen en te delen.

Dat vond en vind ik een bijzonder mooi en prettig uitgangspunt. Zo leren we allemaal wat.

Jij maakt er echter iets heel persoonlijks en slechts van waardoor ik er bijna geen zin meer in heb mijn ervaringen hier neer te pennen. Bijna.

Als jíj dan zoveel moeite hebt met mijn inbreng hier, lees ze dan gewoon niet !

En als jíj ze dan toch wilt lezen, onthoudt je dan gewoon van commentaar.

Zo frustreer jij jezelf niet en vooral, jij valt anderen niet lastig met je gelul. 

Ik zou zeggen; Put an cork in it !

Gewoon je bek houden dus.

En jawel, ik heb gewoon weer een uitkering aangevraagd. Het 'principe' nl. is dat je daar gewoon recht op hebt.

Voor alle anderen die nog wel geïnteresseerd zijn begin ik een nieuw Forumonderwerp ivm. met deel 2 (posting #70) en dat hoort hier niet echt thuis.

Het onderwerp zal zijn; Het leven is geen feestje en gaat over een paar geluksmythes die door geprikt worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijnheer kan slecht tegen kritiek. Maar ik reageer gewoon op jou inbreng hier. Je vind het niet erg dat dat werk ophield en je vond het wel goed. Hufters waren het, word je ingehuurd om de drukke tijd te overbruggen in December, mag je niet eens op skie vakantie.

Je heb echt helemaal gelijk. LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Dit zal de eerste en laatste keer zijn dat ik op een posting van jou op de mijne zal reageren.

Allereerst dacht ik dat het Chauffeursforum bestond om kennis en ervaring van zeer ervaren en beginnende chauffeurs uit te wisselen en te delen.

Dat vond en vind ik een bijzonder mooi en prettig uitgangspunt. Zo leren we allemaal wat.

Jij maakt er echter iets heel persoonlijks en slechts van waardoor ik er bijna geen zin meer in heb mijn ervaringen hier neer te pennen. Bijna.

Als jíj dan zoveel moeite hebt met mijn inbreng hier, lees ze dan gewoon niet !

En als jíj ze dan toch wilt lezen, onthoudt je dan gewoon van commentaar.

Zo frustreer jij jezelf niet en vooral, jij valt anderen niet lastig met je gelul. 

Gewoon je bek houden dus.

[

En zo is het.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Als je vreemde talen wilt gaan gebruiken hier JD, dan moet je het wel goed doen...

'An' gebruik je alleen als het zelfstandig naamwoord dat erachter komt met een klinker begint. Anders is het alleen de 'A'. "An apple" dus. En "A cork".

Maar dat terzijde...

(was jij niet leraar in het verleden?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En zo is het.

Elzen, ga die posting nog eens nalezen voordat jij je inteligente bijdrage geeft.

Heer de verbazing is een heel eng mannetje als hij dit soort uitspraken doet, heel veel enger dan dat ik ben.

Maar buiten dat, heb jij wel een eigen mening, het enige wat ik hier van jou zie is meelullen met slap gelul, echt een bijdrage hier.

Als je dan toch ff persoonlijk wou worden, du..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Als je vreemde talen wilt gaan gebruiken hier JD, dan moet je het wel goed doen...

'An' gebruik je alleen als het zelfstandig naamwoord dat erachter komt met een klinker begint. Anders is het alleen de 'A'. "An apple" dus. En "A cork".

Maar dat terzijde...

(was jij niet leraar in het verleden?)

Und yes, aber ein teacher Geschiedenis... Kein Engels.  :p  ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4 weeks later...
  • Forumlid

Het moet wel gebruikt worden voor code 95 en niet voor een chauffeurspas (wat arne graag ziet).

De tachoschijven werden ook door de werkgever geleverd.

Misschien kunnen de werkgevers eerst is protesteren tegen de hoge kosten vd pas in nl.

Daar zit het verschil andremast!!

Als jij weg gaat bij je werkgever neem je nu je pas mee toch??

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Daar zit het verschil andremast!!

Als jij weg gaat bij je werkgever neem je nu je pas mee toch??

Sent from my iPhone using Tapatalk

Dan moeten ze de bedrijfsnaam er ook opzetten net als bij de cargocard, als je dan weggaat lever je hem in .

En dan evt bij nieuwe baas moet die baas weer een nieuwe chauffeurskaart aanvragen net als cargocard/alphapas enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites