[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

stoorzender


veewee

Recommended Posts

  • Forumlid

Hallo,

Ik rijd Sinds kort een mp4 1842.

En ik begin me zo langzamerhand te irriteren aan de stoorzender(s)

Met name radio 538 is hartstikke slecht en spring continu over naar 102.1fm.

heeft iemand een idee of hier iets aan gedaan kan worden.

Alvast bedankt

 

 

Dat probleem heb ik ook in mijn MAN. Destijds een nieuwe radio gehad, zelfs een nieuwe antenne maar met name 538 heeft slechte ontvangst.

Steeds weer verspringt hij en blijft zoeken, gek word je er van.

Ik heb wel eens zitten denken of dat aan al die apparatuur voor de raam kan liggen, mautkast, navigatie etc. Ook de instellingen heb ik diverse keren aangepast maar niks mag baten.

Heb dat alleen in Limburg, denk dat de Duitse zenders daar te sterk zijn......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zeker werk een DAB radio over de grens, je ontvangt de NL zenders een heel stuk verder danvia de FM, die de DAB radio ook gewoon kan ontvangen.

Enige nadeel vind ik dat die wel eens overspringt tussen DAB en FM band enin de 1 zit een seconde vertraging zodat je soms woorde dubbel hoort.

Dat zou toch niet mogen kunnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Bedoel je dat omschakelen, dat komt omdat de DAB dekking nog niet helemaal optimaal is, over een paar jaar is dat wel opgelost.

Of bedoel je de vertraging, het word allebei via de ether verzonden, de ene moet een langere weg afleggen via de satteliet en dat duurt iets langer.

bewerkt door Doornekamp33
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik bedoel het omschakelen..... dus dat doet hij automatisch als dab signaal te zwak wordt? Dat wist ik niet... heb alleen dab voor thuis. Ik woon heel dicht bij zendmast en heb heel beroerd FM signaal in huis.... (en ja, ik heb geen kabel! kijk ook tv met digitenne)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden