[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

De 1.000.000 ste DAF gaat naar .........??


goudvis

Recommended Posts

  • Forumlid

http://www.transport-online.nl/site/56436/1000000-miljoenste-daf-voor-hongaarse-revesz-group-fotos/

 

 

EINDHOVEN - De minister-president heeft vandaag bij DAF Trucks in Eindhoven de 1.000.000e truck onthuld. "Een onvoorstelbaar aantal en een geweldige prestatie. DAF is een prachtig voorbeeld van wat de Nederlandse maakindustrie in zijn mars heeft. Innovatie en vakmanschap gaan hier hand in hand", aldus Rutte.

De 1 miljoenste DAF gaat naar de Hongaarse transportonderneming Révész Group. Op sociale media zijn al verschillende verontwaardige berichten verschenen over het door DAF toch wel ongelukkig gekozen miljoenste exemplaar.........................................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Eerlijk gezegd had ik gedacht dat het een exemplaar zou zijn met alle toeters en bellen die er maar te vinden zijn erop gemonteerd voor in het museum.Zoals Rob al aangaf,zelfs dat kunnen ze niet fatsoenlijk regelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij zoekt ook elke mogelijkheid op om Neerlands trots af te kraken!

Als er een Engels kenteken op had gezeten waren we trots op Nederland - Exportland geweest!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat maakt het nou uit of het space cab is of een ander type.het is de miljoenste en dat is toch wel een hele mijlpaal.


en wat betreft een pruts merk ze zijn wel marktleider op het gebied van trucks.1op de 3 trucks op de weg is een daf.


heb zelf Volvo ,scania en Mercedes gereden.maar.ik heb gelukkig sinds kort weer een daf en ik zou niet banders meer willen 


bewerkt door jordie74
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

In autoland is juist het laatste exemplaar van een bepaald model dé auto voor het museum..

 

Een jubileum aantal wil ook nog weleens gedoneerd worden aan een goed doel (goede PR / Marketing denkt men dan al gauw).

 

DAF kiest ervoor gewoon 'transparant' te zijn en bij 1 miljoenste gewoon aan de klant te leveren waarvoor die is. Natuurlijk wel een belangrijke klant.. dat dan weer wel ;-)

Stel je voor.. je zet het 1 miljoenste exemplaar weg in het museum.. en DAF bouwt nog een paar honderdduizend exemplaren... dan is de waarde / relevantie van dat 1 miljoenste exemplaar geheel weg natuurlijk..

 

Begrijp ik nu goed dat nummer 1 in 1949 is geteld? Kolere, duurt lang voordat je een miljoen haalt.. In kilometers is het veel rapper gebeurd :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je wat leuk had geweest?

Als daf dat 1 miljoen ste exemplaar had geleverd aan een transporteur die jaren geleden een donatie deden om deze fariek overeind te houden!

Bijv moeijes, maar die hebben gelukkig het licht gezien en volvo besteld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Weet je wat leuk had geweest?

Als daf dat 1 miljoen ste exemplaar had geleverd aan een transporteur die jaren geleden een donatie deden om deze fariek overeind te houden!

Bijv moeijes, maar die hebben gelukkig het licht gezien en volvo besteld

 

Ja, maar als die miljoenste niet besteld is door die transporteur kun je hem ook niet leveren.

 

" Alstublieft, hier is de miljoenste Daf, speciaal voor u."

" Maar ik heb helemaal geen Daf besteld."

" Het is net als griep, dat bestelt u ook niet, maar dat krijgt u ook gewoon. Veel plezier met uw Daf en tot ziens bij de garage."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het valt mij steeds meer op dat er toch wel behoorlijk wat Nederlandse chauffeurs helemaal geen Daf fan blijken te zijn !!

Zo'n negatieve ervaringen met het merk dan ? ik kan het alvast niet weten want heb slecht 1 dag Daf gereden (demo).

Een Daf stuurt zwaarder dan een Volvo en de automaat is ruk. Als ze Volvo-techniek in een Daf-cabine gooien heb je de perfecte auto.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heb niet zo veel Daf kilometers gemaakt maar toch wel voldoende om te oordelen over het matige zicht rondom de cabine vanaf de bestuurdersstoel. Dat in combinatie met de automaat... Meeste van mn tijd op de weg met een FH4 gereden en die schakelt super en een voortreffelijk zicht rondom. De ruimte binnenin valt wel tegen vergeleken de Scania waar ik nu mee rijd, die overigens ook nog super op de weg ligt met een voorloopas en super schakelt. 1 miljoen exemplaren verkocht of niet, bij mij komt de Daf op 3!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden