[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Historie Verkade Zaandam


Henry Neycensas

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik heb twee foto's gevonden die ik hieronder laat zien, zijn al jaren oud denk ik zo, zit nog een witte plaat op als voorlopig kenteken, dat is niet meer, nu rijden er andere "witte" platen rond en zijn er nog steeds.

Wie herkent deze en misschien kent één van jullie wel wie ooit de chauffeur was die op deze "bikkel" heeft gereden.

Kan wel vertellen dat ik ook met deze Engelse Old Style Vehicles heb gereden en als je wat te lang van lichaamsbouw was had je een serieus probleem, je moest als het ware een beetje gebukt door de voorruit kijken wat resulteerde in een aandoening van de nek na een paar uur achter het stuur gezeten te hebben van dit "geweldige Monster" maar ze haalden in die tijd nog zonder begrenzer wel met gemak de 120km, moest je overigens niet te lang volhouden hoor want dan vlogen op een gegeven moment de lagers je om de oren en je trok een geweldig volgspoor van olie, dus je kon nooit aan Oom Agent ontkennen dat die olie niet van je wagen af kwam. :cool:

 

Grt. Henry

bewerkt door Henry Neycensas
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Sterker nog het waren "draken" van wagens, ik heb er twee naar de gameliezen gereden, eentje die op een gegeven moment te hoog in toeren bleef hangen, kon doen wat ik wou maar op een gegeven moment was er een luide knal en nadat de rook en de stank waren verdwenen rolde deze keurig richting vluchtstrook niks meer aan te beleven en ja dan dat oliespoor, sorry voor de heren van Rijkswaterstaat maar ik had ff toen geen zakje zand bij mij, ha ha

Aantal jaar geleden was ik op weg richting Glasgow en het verkeer stokte een beetje en jawel hoor het beroemde Engelse leger was zich weer eens aan het verplaatsen met Bedfords die ze in het museum al niet eens meer wilden hebben, volgens mij zaten er bij die al de dertig jaar ruim gepasseerd hadden.

Er is ooit bij ons bedrijf toen nog een volledig nieuw model van Bedford afgeleverd en met een heuse turbo, maar ook deze heeft het niet lang gemaakt, om de haverklap lag die turbo aan gort, toen heeft de directie maar besloten om alle Bedfords eruit te gooien en hadden ze een deal gesloten met een M.A.N. dealer, of we daar nu zo blij van zijn geworden? ieder geval minder ellende dan met de Bedfords, dat dan weer wel, je zou bijna kunnen spreken van een win win situatie, ha ha ha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden