[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Stomdronken trucker raakt van Autobahn


bergingstrucker

Recommended Posts

  • Forumlid

Een Nederlandse vrachtwagenchauffeur heeft in stomdronken toestand een ongeluk gehad op de Duitse Autobahn. In de bocht van een knooppunt kon hij zijn combinatie niet meer op de weg houden. De truck lag scheef in de berm. De 39-jarige man bleef ongedeerd, maar uit een controle bleek dat hij 2,04 promille alcohol in zijn bloed had, vier keer zo veel als toegestaan.

Dat meldde de Duitse politie maandag. Het ongeluk gebeurde zondagavond rond 22.00 uur op de A31 in Duitsland. Pas rond 05.30 uur kon de weg weer worden vrijgegeven.

Bron: Telegraaf.nl

Waar je mee omgaat wordt je mee besmet 🙊

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eikel! Dat beetje voorsprong wat we op de oost europeese concurentie hadden ten aanziens drankmisbruik, gooit die sukkel zo in de plomp, met zijn drankmisbruik.

Zo een kerel mag van mij de sector uit.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat worden we allemaal Robniat.

Maar dat hebben we meer aan onze cao, met arbeidsvoorwaarden uit het jaar kruik, te danken. ;)

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Eikel! Dat beetje voorsprong wat we op de oost europeese concurentie hadden ten aanziens drankmisbruik, gooit die sukkel zo in de plomp, met zijn drankmisbruik.

Zo een kerel mag van mij de sector uit.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

 

Enige troost is misschien dat hij zich in de kroeg heeft zitten bezatten,en zo onbewust de economie wat heeft gestimuleerd,in tegenstelling tot zijn oost Europese concurrenten die de wodka t liefst van thuis meebrengen. :D  :D  :wijn:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he Peter waar staat dat hij uit de kroeg kwam.

het kan ook zo zijn.

zijn vrouw jarig.

hij zelf jarig.

zij kinderen en of kleinkinderen jarig.

zo zijn er vele dingen te verzinnen om dronken  te worden.

maar hij wist dat hij weg moest en dan toch drinken wat maakt het uit.

want tijdens de weekenden in Italië keken wij ook niet zo nauw.

maar alleen toen ging het meestal goed want het was niet zo druk op de weg.

maat of hij nu thuis drinkt of in de kroeg de economie word gespekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och, toen de hollanders en zeeuwen de hele wereld rondvoeren en 'Holland' een welvarende plek maakten van internationale betekenis, toen kropen ze in de andere provincieen nog door de modder, bouwden ze hunebedden en bevruchtten ze hun zuster.

Er is niets ergs aan om 'Hollander' genoemd te worden. Dat is iets om trots op te zijn.

...moet je niet vergeten dat de rijkdom in holland eigenlijk uit vlaanderen (antwerpen) kwam rob! Nou ben ik helaas een brabander, die hebben r inderdaad niet veel aan bijgedragen. Behalve de betere roversbendes opzetten en de kroegen waar t verdiende geld heengebracht kon worden, uiteraard!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden