[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Beneluxvet


Wdg

Vraag

  • Forumlid

Hallo allemaal weet iemand hoe het er tegenwoordig aan toe gaat bij beneluxvet in dronten het is al 2 jaar geleden dat ik berichten heb gelezen is het negatief of positief ga er namelijk een sollicitatie gesprek aan kan iemand mij helpen met wat nette antwoorden groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Dat kun je nu wel zeggen maar het kan ook zijn dat dat meer zegt over jou dan over hun.

Jij mag het van mij proberen daar, niet zeuren als je na je proeftijd eruit geschopt word, achter je centen aan moet en dat je overuren uitbetaald worden. Als het een goed bedrijf is dan stonden ze niet zo'n beetje elke week in de plaatselijke suffertjes dat ze chauffeurs zoeken. Als de ts verstandig dan gaat hij naar de andere kant van het industrieterrein en solliciteerd bij Jan Olthuis. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Jij mag het van mij proberen daar, niet zeuren als je na je proeftijd eruit geschopt word, achter je centen aan moet en dat je overuren uitbetaald worden. Als het een goed bedrijf is dan stonden ze niet zo'n beetje elke week in de plaatselijke suffertjes dat ze chauffeurs zoeken. Als de ts verstandig dan gaat hij naar de andere kant van het industrieterrein en solliciteerd bij Jan Olthuis. 

kan ik beamen :D:cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Mensen bedankt ik ben gaan praten daar geen pensioen en een laag loon zag er vrijgevochten uit

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Is pensioen niet een verplichting binnen de CAO?

En wordt jou dus doodleuk verteld dat ze dan niet een wettelijk loon (met pesioenafdracht) betalen?

Zou eens met de bond gaan praten.

Ik ruik een zaak! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Wed 100 euro dat hij er toch heen gaat.

 

 

Bij voorbaat al Verloren.

 

 

Mensen bedankt ik ben gaan praten daar geen pensioen en een laag loon zag er vrijgevochten uit

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

100 eurootjes van D.... :cool:  :D  Je kunt het ook in 10 makkelijke betalingen van 20 euro doen als je het geld even niet heb..... :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Is pensioen niet een verplichting binnen de CAO?

En wordt jou dus doodleuk verteld dat ze dan niet een wettelijk loon (met pesioenafdracht) betalen?

Zou eens met de bond gaan praten.

Ik ruik een zaak! :D

Wie zegt dat dit werk aan een cao gebonden is?

Het betreft mijns inziens "eigen vervoer" en daar kan/hoeft derhalve niet veel uit de cao beroepsgoederen vervoer in het arbeidsvoorwaardenpakket te zitten.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Wie zegt dat ik doel op de CAO in het beroepsgoederenvervoer?

Ik vraag of pensioenafdracht niet verplicht is in Nederland bij een CAO?

En ongetwijfeld zitten de chauffeurs van een vetboer in een of andere CAO.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Nederland kent geen pensioenplicht. Dat houdt in dat werkgevers niet verplicht zijn om hun werknemers een pensioenregeling aan te bieden. Hierop bestaan echter twee belangrijke uitzonderingen. Een werkgever is wel verplicht om een pensioenregeling aan te bieden, als:

  • Het bedrijf binnen een sector met een collectief bedrijfstakpensioenfonds valt. In dat geval gelden er collectieve afspraken wat betreft de pensioenregeling. De werkgever moet zich aan deze afspraken houden. Er bestaat een pensioenfonds voor onder meer de detailhandel, de metaalindustrie en de gezondheidszorg. In totaal is ongeveer driekwart van de werknemers in Nederland aangemeld bij een bedrijfstakpensioenfonds.
  • Het in de collectieve arbeidsovereenkomst (cao) van de onderneming staat. Dit houdt in dat de werkgever iedereen binnen het bedrijf dezelfde pensioenregeling aanbiedt. Hier mag een werkgever niet van afwijken.
o ja de bron vergeten >> klik <<

Niet helemaal met jou eens

Als een werkgever aan gesloten is

Als een werkgever niet aan gesloten is Is niks verplicht

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Als je geen werk hebt is het een prima bedrijf om weer te beginnen. Of als beginnend chauffeur natuurlijk. Je kunt er goede uren maken en alles word gewoon netjes uitbetaald. Alle rare dingen zijn al een tijdje geleden gebeurd en die mensen werken er niet meer. Degene die toen de show runde zit nu bij dat andere bedrijf dat hier zo geprezen word... Het is wat je er zelf van maakt. En ja je werkt er veel uur en nee je hebt geen pensioen maar als je wil werken kun je er goed werken en dat zonder uitzondbureau. Dus valt allemaal best mee denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Is onderweg, heb het per flessenpost verstuurd, durf niet te zeggen waar en wanneer het aankomt.

kan je mischien aangeven welke richting hebt gegooit....miscchien weet corydon dan aan welk strand hij moet gaan staan ....LOL

 

geweldig LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden