[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]Spring naar bijdragen
Braaf solliciteer ik bijna dagelijks op vacatures voor Internationaal Chauffeur, om vervolgens na te bellen of ze het hebben ontvangen. Over het algemeen zijn ze positief, maar word mijn sollicitatie over het algemeen afgewezen op het punt 'woon - werk afstand'. Zelfs als ik er uitdrukkelijk bij vermeld dat de afstand geen probleem is en dat ik deze voor eigen kosten wil nemen, blijven de bedrijven zich vast houden aan hun eigen opgestelde actie radius van 20 tot 40km.
Ik ben van mening dat de afstanden er weinig toe doen als je Internationaal rijdt. Kijk, dagelijks heen en weer zou financieel niet eens haalbaar zijn met de huidige brandstof prijzen, maar 2x in de week een bepaalde afstand is goed te doen. Daarbij komt, het is toch ook een blijk van welwillendheid? Dat je ook daadwerkelijk echt wilt? Serieus om een baan te bemachtigen en daarvoor ook bereidt bent om aan een stukje zelf investering te doen?
Ondanks dat ik er wel eens moedeloos van wordt, blijf ik stug door gaan omdat de aanhouder met de tijd wint. Maar ik ben benieuwd naar jullie gedachtengang hierover. Waarom klampen met name Internationale transportbedrijven zich zo vast aan hun opgestelde woon - werk verkeer afstanden...
You can post now and register later.
If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.
Vraag
TheDutchGuy
Braaf solliciteer ik bijna dagelijks op vacatures voor Internationaal Chauffeur, om vervolgens na te bellen of ze het hebben ontvangen. Over het algemeen zijn ze positief, maar word mijn sollicitatie over het algemeen afgewezen op het punt 'woon - werk afstand'. Zelfs als ik er uitdrukkelijk bij vermeld dat de afstand geen probleem is en dat ik deze voor eigen kosten wil nemen, blijven de bedrijven zich vast houden aan hun eigen opgestelde actie radius van 20 tot 40km.
Ik ben van mening dat de afstanden er weinig toe doen als je Internationaal rijdt. Kijk, dagelijks heen en weer zou financieel niet eens haalbaar zijn met de huidige brandstof prijzen, maar 2x in de week een bepaalde afstand is goed te doen. Daarbij komt, het is toch ook een blijk van welwillendheid? Dat je ook daadwerkelijk echt wilt? Serieus om een baan te bemachtigen en daarvoor ook bereidt bent om aan een stukje zelf investering te doen?
Ondanks dat ik er wel eens moedeloos van wordt, blijf ik stug door gaan omdat de aanhouder met de tijd wint. Maar ik ben benieuwd naar jullie gedachtengang hierover. Waarom klampen met name Internationale transportbedrijven zich zo vast aan hun opgestelde woon - werk verkeer afstanden...
Link naar opmerking
Deel via andere websites
43 antwoorden op deze vraag
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.