[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

MATS 2015. (truck show)


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid

Het is dit aankomend weekend, en zal er zeker even wat fotoos nemen. Kwam er gisteravond langs en een paar fotoos genomen, maar er stond vrijwel niks, zeker geen show trucks. Die rollen dit weekend binnen en poetsen dan een dag of 4......

Ieder zijn hobby natuurlijk.

Paar Mack trucks, denk dat dit een nieuw model is.

yzgUwp.jpg

 

BTMoQz.jpg

 

Met dat Vtje boven de grill is al een ouder model.

xwlhor.jpg

 

Je ziet bijna nooit een Mack als OTR truck, maar wel veel wat met de bouw te maken heeft.

oXj8d2.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Volvo.... Die hebben al 20 jaar hetzelfde model... Ze veranderen wat kleine dingetjes, zoals de spiegel steunen, veel te groot naar mijn mening, lelijk dus.

8arG1m.jpg

 

Dat is een midroof, wat ikzelf eigenlijk wel mooi vind zonder spoiler.

gVgCob.jpg

 

En een full size, en die zijn echt ruim binnen.

WaOjys.jpg

 

Q8kvHk.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

http://www.truckingshow.com/pky-truck-beauty

 

Bekijk het filmpje full screen... Laat t aan je werkgever zien zodat hij weet wat je precies wilt rijden....

 

Morgen middag gaan Jennifer en old man C even kijken, denk dat de eerste dan binnen rollen, plus, het is morgen 21 C.

Moest weer naar AZ, maar vond een brief van de immigratie dienst in de bus, donderdag naar de ceremonie, dan verlaat ik jullie.... wel, als land genoot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Die kenworth is zeker alleen voor de heeeele goeie chauffeurs?

Kam me niet voorstellen dat daar zomaar de eetste de beste stuurvasthouder mee weg mag....en al helemaal niet met een zwarte

Komt me op de een of andere manier toch bekent voor.....vreemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Die kenworth is zeker alleen voor de heeeele goeie chauffeurs?

Kam me niet voorstellen dat daar zomaar de eetste de beste stuurvasthouder mee weg mag....en al helemaal niet met een zwarte

Komt me op de een of andere manier toch bekent voor.....vreemd.

Goede chauffeuers... niet goeie.... :D  :D:nee:  :rolleyes:   Ziet er scherp uit Gerard. Beetje zoals uwe camion. ;)

Hoop m van binnen te zien, zie nooit een truck de dash bv. uit deze eeuw.... :rolleyes:  :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Grijs in nou eenmaal de huiskleur van Gulf.

Dat is internationaal vastgelegt door Gulf bij jou daar :D

 

We hebben eens een charter gehad die met een eigen trekker een oplegger van ons trok.

Die besloot een nieuwe trekker te kopen in een andere kleur, hij kon kiezen, of overspuiten of vertrekken.

Het werd vertrekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat is karakter. En geen inkomen......

 

OK, er was niet veel te zien, slechts een paar show trucks. Maar wel twee soort primeurs gezien, 1 was eigenlijk omsloten.... Maar dat houd ons niet tegen...

 

Eerst een paar trucks.

yF3IFD.jpg

 

Kijk dames, dat is wat je doet als je met een showtruck chauffeur omgaat...

3oSZQv.jpg

 

TwDmR4.jpg

 

Dat is een Prevost bus, die zijn peperduur.

H2O2yX.jpg

http://www.prevostcar.com/

 

aaAjS7.jpg

 

8TiDAa.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dit is best wel een soort primeurtje van het CF.

Er stonden twee opleggers en een bakwagen omheen, maar toch een paar fotoos mogen nemen. Ze wilden er verder niks over vertellen.

QnCMTa.jpg

 

Dit is dus een soort proef model en er zullen nog wel wat dingen veranderen vertelde een monteur.

kNOeDf.jpg

 

SsSsqv.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

zooooo...vreetsjeker steelt de show!  :bey:

 

Vind die Western Star toch wel heel sjiek hoor.

Maar de sleeper is eigenlijk hetzelfde. Hoop m van binnen te bekijken misschien dit weekend, ziet er niet verkeerd uit van buiten. Beetje een Owner Operator truck, fleets rijden er niet mee volgens mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nee, alleen voor chauffeurs met dubbele brandstofkaart.

Na zo ongeveer 3 weken loop je tegen de credit limiet aan, dus moet je over kunnen stappen op kaart 2....  :rolleyes:

Pas maar op voor deze Gerard... Hij is gevaarlijk en gemeen, Tegen mij iig. :rolleyes:  :D  :D  plus, hij is miljonair en brandstof prijzen intereseren hem net niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wacht maar Ron... mogge ben ik staats burger... dan zullen we weleens zien wie er staat te huilen als iemand je leert dansen op een stukje muziek geschreven door colonel Colt.... :D  :D

 

OK dames en heren, Mats had weer heel wat fraais tentoon gesteld. Vandaag was het nog niet open, maar waar een wil is, is een weg. Ook gaat het de volgende twee dagen regenen, dus mooi op tijd.

144 fotoos, plaats er nu een paar, sommige met wat info, enkele eigenaren hadden tijd voor een praatje.

 

veoAUF.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden